|
søgaard
Gæst
|
|
hmm.. ville gerne derover.. men det tager næsten en hel dag og tage derover.. og det samme hjem igen.. plus en masse penge til enten tog eller benzin.. så tror jeg dropper det.. og ligger mig i sengen med chips og cola og ser det i fjernsynet istedet..  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
smid gerne andre holds trupper ind hvis nogen støder på dem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Nogle gode talenter de har med! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mini90
|
|
Af de trupper jeg har set, synes jeg stadig Brøndbys virker som den bedste konsulation. Tror sku vi napper cup sejren i år ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
synes af dem vi har hørt indtil videre så er BIFs og OBs trupper de skarpeste FCKs tror jeg ikke på men lad det komme an på en prøve på lørdag
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Heitmann
Gæst
|
|
Af de trupper jeg har set, synes jeg stadig Brøndbys virker som den bedste konsulation. Tror sku vi napper cup sejren i år !  Ja som det eneste i år 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bachpoulsen
|
|
Af de trupper jeg har set, synes jeg stadig Brøndbys virker som den bedste konsulation. Tror sku vi napper cup sejren i år !  Nu er der jo osse endelig noget de kan vinde 
|
|
|
|
|
|
"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."
|
|
|
|
|
mini90
|
|
Ja som det eneste i år  Vinder også RL
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hcan
|
|
Jeg syntes altid det er fedt at se Tele2 Cup, da blandt andet mit favorit hold (FCK) altid stiller med talenterne istedet for at stille med nogle af de mere etablerede som OB gør det. Det er jo fedt at se de kommende talenter, hvor FCK blandt andet har Kim Tandrup, Saban ôzdogan og Erton Fejzullahu med. Det er hvad jeg syntes der er interessant ved tele2 Cup og egentlig ikke hvordan det går, selvom det jo altid er sjovt at komme længere end BIF 
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12 Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II >link<Månedens blog: Marts 2013
|
|
|
|
|
Metsu1
|
|
Jeg tager sgu også turen fra det mørke Jylland, tidligt lørdag mogen for at se det LIVE!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mini90
|
|
Nogle der ved hvad tid dørene åbner??
Synes ikke rigtig der står noget om det på biletten ! ??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
10.30 hvis jeg ikke tager helt fejl 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Billet? er der udsolgt eller hva? Havde egentlig håbet på at kunne købe mig ind ved indgangen? eller hva? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|