home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 432 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Danmark til VM!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Danmark til VM!  (Læst 2361 gange)
Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Danmark til VM!
« : 20 Nov 2005, 16:14 »

Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Danmark til VM!
« Svar #1: 20 Nov 2005, 16:18 »

Hehe, lyder spændende, jeg tror bare ikke på det Opstemt Men det ku sgu være skægt Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark til VM!
« Svar #2: 20 Nov 2005, 16:22 »

Hehe, lyder spændende, jeg tror bare ikke på det Opstemt Men det ku sgu være skægt Opstemt
Synes nu også, at det er svært at tro på, men det er god humor  funny
Logged

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Danmark til VM!
« Svar #3: 20 Nov 2005, 18:15 »

Hehe, lyder spændende, jeg tror bare ikke på det Opstemt Men det ku sgu være skægt Opstemt
Hvis dette var tilfældet, ville man nok ikke skulle se det på Forzas side først Opstemt Fordi jeg sad sjovt nok inde på FIFAs hjemmeside, pga noget resource samtidigt og var det tilfældet havdet det stået der, ellers havdet det stået på dbus side, som jeg også havde åben Opstemt .. Nok om at ødelægge det for andre ..

Jeg synes nu det kunne være genialt hvis vi kom til VM på den måde, så ville vi ifølge statistikken pga afbud og karantæne fra andre hold komme til tyskland og vinde VM guldet, vi har trods alt gjort dette kunstykke efter 100 % af gangene før jo Peace
Logged


wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Danmark til VM!
« Svar #4: 20 Nov 2005, 19:19 »

Der har jo været snak om at Tyrkiet skal udelukkes fuldstændig i nogle år .. Ikke kun på Forza's hjemmeside Wink Også teksttv.. Og hvis Tyrkiet bliver udelukket, så skal Danmark spille imod Schweiz i 2 playoff-kampe Wink Så CHANCE ER DER!
Logged

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Danmark til VM!
« Svar #5: 20 Nov 2005, 19:39 »

Der har jo været snak om at Tyrkiet skal udelukkes fuldstændig i nogle år .. Ikke kun på Forza's hjemmeside Wink Også teksttv.. Og hvis Tyrkiet bliver udelukket, så skal Danmark spille imod Schweiz i 2 playoff-kampe Wink Så CHANCE ER DER!

jeg tror ikke du skal forvente at danmark får en play off kamp mod schweiz hvis tyrkiet bliver udelukket. så kommer sxhweiz nok bare med til vm. de vandt trods alt kampene mod tyrkiet.

danmarks håb ligger i at begge lande bliver udelukket.
Logged

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Danmark til VM!
« Svar #6: 20 Nov 2005, 20:55 »

Der har jo været snak om at Tyrkiet skal udelukkes fuldstændig i nogle år .. Ikke kun på Forza's hjemmeside Wink Også teksttv.. Og hvis Tyrkiet bliver udelukket, så skal Danmark spille imod Schweiz i 2 playoff-kampe Wink Så CHANCE ER DER!

Det er da old news, sagde de allerede dagen efter kampen, men at du siger Danmark skal spille mod Schweiz er da helt hen i vejret, schweiz vandt som også bliver nævt af personen oven over det her Så det vil det absolut ikke være Fair Play over for Schweiz og det Lever FIFA meget godt på det Fair Play , så det vil aldrig kunne få Danmark til at spille en Kval kamp. Og selv om Tyrkiet faktisk havde vundet, og blev udelukket derefter ville det stadig være ulogisk Danmark skulle blandes ind i det, da det intet havde med Danmark at gøre. Så hvordan du kan lukke sådanne POSTULATER ud aner jeg ikke ..
Logged


MeeLo
Gæst
 
Sv: Danmark til VM!
« Svar #7: 20 Nov 2005, 21:04 »

Det er da old news, sagde de allerede dagen efter kampen, men at du siger Danmark skal spille mod Schweiz er da helt hen i vejret, schweiz vandt som også bliver nævt af personen oven over det her Så det vil det absolut ikke være Fair Play over for Schweiz og det Lever FIFA meget godt på det Fair Play , så det vil aldrig kunne få Danmark til at spille en Kval kamp. Og selv om Tyrkiet faktisk havde vundet, og blev udelukket derefter ville det stadig være ulogisk Danmark skulle blandes ind i det, da det intet havde med Danmark at gøre. Så hvordan du kan lukke sådanne POSTULATER ud aner jeg ikke ..

Kan du skrive mere nedladende?
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Danmark til VM!
« Svar #8: 20 Nov 2005, 22:17 »

Det er da old news, sagde de allerede dagen efter kampen, men at du siger Danmark skal spille mod Schweiz er da helt hen i vejret, schweiz vandt som også bliver nævt af personen oven over det her Så det vil det absolut ikke være Fair Play over for Schweiz og det Lever FIFA meget godt på det Fair Play , så det vil aldrig kunne få Danmark til at spille en Kval kamp. Og selv om Tyrkiet faktisk havde vundet, og blev udelukket derefter ville det stadig være ulogisk Danmark skulle blandes ind i det, da det intet havde med Danmark at gøre. Så hvordan du kan lukke sådanne POSTULATER ud aner jeg ikke ..

Nej, men hvis begge hold skulle udelukkes, er der en chance. OG det kan jeg da på en måde godt forestille mig, især grundet Schweizernes overfald på de tyrkiske spillere (og hjælpetræner)... Så helt utænkeligt et scenarie er det da ikke...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Danmark til VM!
« Svar #9: 20 Nov 2005, 22:44 »

Kan du skrive mere nedladende?

Der er da absolut intet nedladende ved mit indlæg, jeg siger blot at sitiuationen er så fjern at jeg tvivler stærkt på FIFA tar en VM plads fra Schweiz og så samtidigt udelukker tyrkiet fra alt internationalt fodbold ... Derfor mener jeg det er en Postulat han fyrer af.
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Danmark til VM!
« Svar #10: 21 Nov 2005, 12:01 »

Der er da absolut intet nedladende ved mit indlæg, jeg siger blot at sitiuationen er så fjern at jeg tvivler stærkt på FIFA tar en VM plads fra Schweiz og så samtidigt udelukker tyrkiet fra alt internationalt fodbold ... Derfor mener jeg det er en Postulat han fyrer af.

Jeg synes personligt også at sætningen "Så hvordan du kan lukke sådanne POSTULATER ud aner jeg ikke .." er lidt nedladende, og der var ikke rigtig grund til at skrive det, da du havde argumenteret for dit synspunkt i forvejen...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Danmark til VM!
« Svar #11: 21 Nov 2005, 23:36 »

Det er da old news, sagde de allerede dagen efter kampen, men at du siger Danmark skal spille mod Schweiz er da helt hen i vejret, schweiz vandt som også bliver nævt af personen oven over det her Så det vil det absolut ikke være Fair Play over for Schweiz og det Lever FIFA meget godt på det Fair Play , så det vil aldrig kunne få Danmark til at spille en Kval kamp. Og selv om Tyrkiet faktisk havde vundet, og blev udelukket derefter ville det stadig være ulogisk Danmark skulle blandes ind i det, da det intet havde med Danmark at gøre. Så hvordan du kan lukke sådanne POSTULATER ud aner jeg ikke ..
Fandt det nu også nedladende.. og MeeLo , tak fordi du gik på min side Smiley Beklager at jeg ikke rigtig har fuldt med i VM-fodbold, da Danmark røg ud gik det ud over min interesse for VM 2006, desværre.. Jeg troede at de kun havde spillet 1 play-off kamp .. Så derfor ville der da stadig være en chance for kampe .. Men beklager da mange gange at jeg skrev det Svend, hvis du følte at jeg på en eller anden måde generede dig Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010