home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 630 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Din træning?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Din træning?  (Læst 5142 gange)
Bademesteren
Manager

Sv: Din træning?
« Svar #15: 11 Dec 2006, 18:10 »

Det vil jeg gi dig ret i . Føler ihvertfald at hvis man kører et rigtigt hårdt træningsprogram er der større chance for at dine spillere får skader under træning .  Ubeslutsom

Det samlede træningsprogram må ikke være får hårdt, det er klart.

Men det jeg skriver om her er, at du kan overtræne din spiller i én af tingene...

Mastikainen
Gæst

« Svar #16: 18 Dec 2006, 18:25 »

Jeg er på jagt efter en træner. Og det skal være en træner der er god til at træne boldkontrol...

Men hvad skal jeg kigge efter hos træner for at få en der er god til boldkontrol??

På forhånd tak

Mastek

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #17: 18 Dec 2006, 18:35 »

En træner i boldkontrol skal for at kunne give 5 stjerner ligge inden for disse intervaller:

Ball Control
Teknik = 18 & Mental >= 18 eller
Teknik = 19 & Mental >= 14 eller
Teknik = 20 & Mental >= 10

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #18: 18 Dec 2006, 18:39 »

Jeg er på jagt efter en træner. Og det skal være en træner der er god til at træne boldkontrol...

Men hvad skal jeg kigge efter hos træner for at få en der er god til boldkontrol??

På forhånd tak

Mastek

Hvis du kigger under Guides--> Football Manager 07, så er der en guide, som viser hvad en træner skal have af forskellige skills, for at kunne give en 5-stjernet træning. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #19: 18 Dec 2006, 18:41 »

Nu går jeg meget op i at man skal lave alt selv , og naturligvis skal træningen også selv laves .. Igår brugte jeg fx 3 timer på at udvikle det perfekte træningssystem til topklubberne (:
Det er meget tilfredsstillende at se at noget af ens eget fungerer ..

Det samme gælder jo taktikker og indkøb .. Ikke noget med FMscout eller diverse guides .. Man skal bare prøve sig frem , så blir spillet også langt federe og mere udfordrende - selv for de garvede spillere som mig selv (:

motZ
Gæst

« Svar #20: 22 Dec 2006, 17:45 »

Jeg laver selv mit trænings skema.

Bademesteren
Manager

« Svar #21: 22 Dec 2006, 20:39 »

Jeg laver selv mit trænings skema.

Fortæl gerne hvad du lægger vægt på og hvorfor du laver dit skema som du gør...

ZhotLog
Gæst

« Svar #22: 23 Dec 2006, 13:07 »

I Feyenoord har jeg en stort talent, ved navn Sammuel. Han har elendige fysiske stats, men rigtig gode ellers. Derfor, ville jeg lave et program specielt til ham, som henvendte sig mest til, at han skulle forbedre sig fysisk. Så ville lige høre, om i ville give en kommentar/hjælpende hånd til det træningsskema jeg har lavet til ham.

Hans stats

Hans træningsprogram

Kys

ZhotLog
Gæst

« Svar #23: 23 Dec 2006, 13:33 »

Anyone?

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #24: 23 Dec 2006, 19:31 »

I Feyenoord har jeg en stort talent, ved navn Sammuel. Han har elendige fysiske stats, men rigtig gode ellers. Derfor, ville jeg lave et program specielt til ham, som henvendte sig mest til, at han skulle forbedre sig fysisk. Så ville lige høre, om i ville give en kommentar/hjælpende hånd til det træningsskema jeg har lavet til ham.

Hans stats

Hans træningsprogram

Kys

Sys du skal prioritere boldkontrol langt højere end styrke , da det er meget vigtigere for den type spiller (:

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #25: 23 Dec 2006, 19:56 »

Tjae...Han er 19 år og kan endnu naturligt udvikle sig meget fysisk. Jeg vil ikke træne ham for hårdt styrkemæssigt, endnu i det mindste. Arobic vil jeg forsøge at træne ham hårdt(første hak i hårdt), og så se om han får mange skader.

Bademesteren
Manager

« Svar #26: 24 Dec 2006, 09:29 »

Tjae...Han er 19 år og kan endnu naturligt udvikle sig meget fysisk. Jeg vil ikke træne ham for hårdt styrkemæssigt, endnu i det mindste. Arobic vil jeg forsøge at træne ham hårdt(første hak i hårdt), og så se om han får mange skader.

Hold øje med skaderne, for meget aerobictræning giver nemlig skader...

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #27: 24 Dec 2006, 09:42 »

Hans stats

Hans træningsprogram

Kys

Jeg ville nok hvis jeg var dig give ham lidt i forsvars træning, en off midt skal også kunne tackle.. det er min mening men ellers ser det godt ud Smiley

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #28: 26 Dec 2006, 02:01 »

Desuden, jeg har erfaringer med. HVis man kører nogle ting ned på let, så vil deres stats falde på de områder. Hold den omkring middel, det gør jeg altid, typisk vil deres stats ikke falde på den måde.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #29: 26 Dec 2006, 10:21 »

Jeg har et sygt træningsskema med Real Madrid. Jesus Navas er simpelthen monster syg. Han har fået tyve i pisse meget. Jeg laver et pogram til hver spiller under 23. Resten deler jeg op i deres plads de spiller på banen. Så hvis det er midterforsvar træner de næsten ikke angreb og skud, men mere defensiv og taktik plus arecobic. Så jeg laver dem selv og jeg tror lige nu jeg har 23 pogrammer. Det tager lang tid at lave men når man har lavet det bliver det sgu også godt. Smiley

Hala Madrid!

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010