home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 584 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Den skandinaviske revolution - Lillestrøm -> Mantova -> Man City
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Den skandinaviske revolution - Lillestrøm -> Mantova -> Man City  (Læst 10338 gange)
labomb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den skandinaviske revolution - Lillestrøm ---> Mantova
« Svar #45: 09 Dec 2006, 18:01 »

November måned 2008

Nu begynder det virkelig at blive alvor for os her i AC Mantova. Har vi klassen til at rykke opad, stabilisere os, eller skal alle forhåndskritikernes profeti fra før sæsonen holde stik, om at vi bare er et bundhold der får meget svært ved at overleve i denne sæson. Vi må også indrømme at vi snart trænger til at smage sejrens sødme, som vi ikke har gjort siden spilleuge 3, hvor vi helt sensationelt var oppe på duksepladsen (begrebet duks stammer fra latin (dux) og betyder fører, så er man duksen i skolen er man lederen ;-) ). Med andre ord: Det er NU vi skal finde vores begrænsninger for sæsonen.






2/11-2008 Spillerunde 11

Mantova 1-1 Udinese Calcio tilskuere: 11831

4 min: 0-1 Sulley Ali Muntari
49 min: 1-1 Matteo Brighi

MoM: Christian Zapata (8) Udinese

Brighi viste sig igen som den klassespiller han er, med endnu en pointgivende scoring i dagens hjemmekamp mod Udinese, som man reelt set burde have fortjent sejren i. Men når Brighi er den eneste spiller der kan finde vejen til nettet pt, må vi sige at 1 point i en kamp som denne ikke er et katastrofalt udbytte.


Udinese stillede op i denne trøje i dagens kamp




12/11-2008 Spillerunde 12



Palermo 3-1 Mantova tilskuere: 25876

1-0, 2-0 & 3-0: Fernando Belluschi (29., 64. & 65 min)
3-1: Olivier Kapo (83 min)

MoM: Fernando Belluschi (9) Palermo

Palermo og i særdeleshed den argentinske landsholspiller, Fernando Belluschi, som Palermo har hentet i storklubben River Plate for ikke mindre end 110 millioner kroner, et beløb man kun kan drømme om i Mantova, var i særklasse i dagens kamp, og der var reelt set aldrig spænding om kampens udfald
I stedet for Palermo, kunne man have skrevet Belluschi 3-1 Mantova, så stor var hans klasse.




15/11-2008 STORE PROFILER TAKKER AF

Hele 5 tidligere landsholdsspillere har i dag valgt at afslutte store karrierer. Argentinske Hernan Crespo, Sol Campbell, Nolberto Solano, Danny Mills & Frederic Dehu. Den største af disse spillere er dog uden tvivl argentinske Crespo, som har bombet mål ind i stride strømme for klubber som Lazio, Inter, Parma, Milan & Chelsea.


Crespo har valgt at afslutte en stor karriere







22/11-2008 Spillerunde 13

Mantova 1-1 Lecce tilskuere: 14555

55 min: 1-0 Brighi
56 min: 1-1 Juan Velasco

MOM: Brighi (7)

Dårlig kamp fra begge hold, hvor Mantova dog havde et lille spilovertag kampen igennem. Men Lecce scorede på deres eneste reelle chance minuttet efter Mantovas føringsmål af stjernen Brighi. Mantova har nu ikke vundet i 10 kampe i serie A.




30/11-2008 spillerunde 14.

Messina 1-2 Mantova tilskuere: 33233

14 min: 0-1 Marco Bernacci
24 min: 1-1 Ahn
42 min: 1-2 Marco Bernacci

MoM: Bernacci (8) Mantova

ENDELIG sejr igen til Mantova. Første sejr til 11 liga-kampe for Johansens mandskab, som dog har været uheldige ikke at vinde i flere kampe. I dagens kamp var marginalerne dog på Mantovas side, og de kunne bogføre 3 vigtigte point.


Bernacci var helten for Mantova i dagens kamp




« Seneste Redigering: 09 Dec 2006, 18:02 af labomb » Logged

labomb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den skandinaviske revolution - Lillestrøm ---> Mantova
« Svar #46: 09 Dec 2006, 18:02 »

Ja så skete det igen..at hvis ikke man gemmer noget af det når det er lavet, men bare skirver prøve så risikerer man at noget af det bliver slettet...så jeg må redigere i det igen

Edit: Laver en december update separat for sig selv i stedet for
Logged

labomb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den skandinaviske revolution - Lillestrøm ---> Mantova
« Svar #47: 09 Dec 2006, 23:15 »

December 2008

Sæsonen fortsætter og Johansen afslutter hermed sin første halvsæson i det italienske, som indtil videre ser om ud som om han har formået at løfte Mantova et godt stykke væk fra bunden. Men en dårlig periode og Mantova kan hurtigt blive inddraget i dette race igen, så der er ikke tid til at hvile på laurbærene.






7/12-2008 Spillerunde 15

Mantova 3-0 Rimini tilskuere: 14964

5 min: 1-0 Lavezzi
13 min: 2-0 Lavezzi
15 min: 3-0 Lavezzi

MoM. Lavezzi (9) Mantova

En taktisk genistreg fra Johansen, med at satse på hurtige Lavezzi på toppen i stedet for store og stærke Benacci, viste sig som den helt rigtige løsning mod Rimini, da Lavezzi havde lavet hattrick allerede efter et kvarters spil, og resten af kampen blev kørt på remote kontrol af Mantova.


Et stemningsbillede fra kampen Mantova - Rimini





14/12-2008 Spillerunde 16


Fiorentina 5-2 Mantova tilskuere: 33966

8 min: 1-0 Lucas
22 min: 2-0 Pazzini
26 min: 3-0 Morientes
45 min: 3-1 Caludio Grauso
51 min: 4-1 Danielli
89 min: 4-2 Bernacci
90 min: 5-2 Jussie

Rødt kort: Tarana (11 min) Mantova

MoM: Jeremy Menez (9) Fiorentina

Arbejdsbetingelsern e op til dagens kamp var i forvejen svære, da både Bonera og Notari, som normalt udgør centerforsvaret, var ude til denne kamp grundet skader. Og da Tarana allerede efetr 11 min så rødt, blev Mantova kørt over i en sjældent set grad af et mere end sprudlende Fiorentina hold, som noget uforståeligt indkasserede 2 mål i kampen.




17/12-2008 Spillerunde 17


Det var et flot skue dagens kamp blev spillet i


Catania 5-1 Mantova tilskuere: 17463

11 min: 0-1 Bernacci
31 min: 1-1 Giuseppe Colucci
33 min: 2-1 Spinesi
35 min: 3-1 Spinesi
66 min: 4-1 Spinesi
75 min: 5-1 J.M. Vargas

MOM: Spinesi (10) Catania

Kampen i dag var ren Tycho Brahes dag. Intet lykkedes for Mantova, og alt lykkedes for Catania. de havde sølle 5 afslutninger inden for rammen, men alle med samme resultat til følge: mål. Mantova derimod var uheldige kampen igennem og resultat lyver virkelig denne gang.


Spinesi var med sit hattrick bag den store sejr til Catania denne eftermiddag





21/12-2008 Spillerunde 18. Årets sidste runde



Mantova 1-2 S.S Lazio tilskuere: 14941

11 min: 1-0 Bernacci
34 min: 1-1 Rocchi
68 min: 1-2 Rocchi

MoM: Rocchi (9) Lazio

Kampen i dag var ellers en meget lige af slagsen, og med et mindre mantova pres på Lazio, kampen igennem. Lazios bedste individualister, og især Rocchi, lyste dog glimtvis op, og dermed kunne romerne tage til den evige stad, med ihvertfald 2 point for mange. En bét for Johansens hold, der havde fortjent en bedre skæbne.




Stillingen som den ser ud ved årets udgang:



Økonomien som den ser ud ved årets udgang:



Opsummering første halvsæson:

Efter at jeg ret hovedkuls havde sagt ja til Mantova, uden rigtig at have hørt om klubben før, brugte jeg den relativt korte opstartsperiode jeg havde til rådighed, for at sondere spillermarkedet for Free Agents. Det lykkedes også at få samlet et slagkraftigt, omend meget tyndt besat i bredden, hold. Fra starten af sæsonen levede vi virkelig på en oprykkers gejst, og nærmest helt sensationelt førte vi serie A efter 3 runder, med 3 sejre af 3 mulige. Det skulle dog hurtigt vise sig at træerne ikke voksede ind i himlen, og der skulle dermed gå hele 11!! spillerunder igen, inden den næste sejr kunne bogføres, som straks blev fulgt op af sejr nummer 5. Vi har dog spilllet mange lige kampe, hvilket målscorern på bare -7 (24-31) også tydeligt indikerer.

At vi her efter 18 runder er blevet placeret på en 13.plads, var langt bedre end jeg havde frygtet på forhånd, og jeg må derfor takke spillerne for deres altid postive indgang til tingene. SUpporterne har også været helt fantastiske, og vores lille intime stadion, har ikke været let at indtage for noget hold i denne sæson. Så tak til supporterne frpr støtten.

Resten af sæsonen skal ses som en kamp for overlevelse. En 17.plads og mission er completed. Truppen kan stadig styrkes, og vi undersøger da også vore muligheder, men økonomien er bare ikke særlig god, så vi skal endnu engang satse på spillere uden kontrakt, hvis muligheden skulle opstå. God jul og godt nytår til alle herfra.

Sir Bomb Johansen

« Seneste Redigering: 11 Dec 2006, 10:48 af labomb » Logged

labomb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den skandinaviske revolution - Lillestrøm ---> Mantova
« Svar #48: 09 Dec 2006, 23:16 »

Opdaterer den færdig senere..har problemer med imagshack
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Den skandinaviske revolution - Lillestrøm ---> Mantova
« Svar #49: 09 Dec 2006, 23:18 »

Kunne godt tænke mig at du tilpassede billederners størrelse.. Det ser bedre ud ! Eller en fin blog Thumbs Up KUTGW
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Den skandinaviske revolution - Lillestrøm ---> Mantova
« Svar #50: 09 Dec 2006, 23:19 »

Opdaterer den færdig senere..har problemer med imagshack

Ja, noget alvorligt galt. Grin
For du har sat Lillestrøms mærke i stedet for økonomi og stilling
Logged

labomb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den skandinaviske revolution - Lillestrøm ---> Mantova
« Svar #51: 10 Dec 2006, 16:02 »

Januar 2009




spillerunde 19 11/1-2008



AC Milan 3-0 Mantova tilskuere:

7 min: 1-0 Kristoffer Hæstad
22 min: 2-0 Gilardino
57 min: 3-0 Leandro Lima

MoM: Hæstad (8) Milan

AC Milan viste sig som sædvanlig som et frygtindgydende hold hjemme på San Siro, og man fornemmede tydeligt hvor det bar henad allerede efter 7 min, da norske Kristoffer Hæstad åbnede ballet for milaneserne. Resten af kampen viste den overlegenhed der er mellem top og bund i serie A.


Giuseppe Meazza, San Siro så ikke frygtindgydende ud ved ankomsten





12/1-2009 Misimovic & Ricardinho hentet

Den bosniske landsholdsspiler , Zvjezdan Misimovic, er blevet hentet på en fri transfer. Den tekniske midtbanekreatør er udset til at danne en dynamisk midtbane duo sammen med Brighi, i den resterende del af sæsonen.

Ligeledes er den tidligere brasilanske landsholdsspiller Ricardinho, blevet hentet til truppen. Begge spillere er hentet på fri transfer, og er de absolut sidste penge der er mulighed for at investere i denne sæson.






18/1-2009 spillerunde 20



Modena 0-1 Mantova tilskuere: 13230

80 min: 0-1 Misimovic

MoM: Bonera (9) Mantova

En meget vigtig sejr i bundstriden, mod nedryknings- og ærkerivalerne fra Modena. Mantova var dog kampen igennem i den styrende rolle. Debuten Misimovic skulle dog først afgøre kampen efter 80 minutters spil af dagens kamp. Mantovas forsvar stod bundsolidt som sædvandligt anført af Daniele Bonera.

Eneste minus ved kampen var dog at Noselli, en af de helt store Mantova profiler i i denne sæson,  brækkede foden og er ude de næste 3-5 måneder.




24/1-2009 spillerunde 21



Mantova 2-2 Parma tilskuere: 14727

48 min; 1-0 Misimovic
58 min: 1-1 Morfeo
72 min: 2-1 Ferronetti (selvmål)
89 min: 2-2 Bruno Mares

MoM: Lavezzi (8) Mantova

Endnu en vigtig kamp i bunden af rækken, og som heldigvis udløste point. At undgå at tabe de indbyrdes kampe er eksistentielle i denne fase af turneringen. Dog kan vi godt ærgre os over den meget sene udligning fra Parma i denne kamp.




Februar måned 2009

1/2-2009 spillerunde 22



Torino 0-2 Mantova tilskuere: 24285

4 min: 0-1 Lavezzi
43 min: 0-1 Lavezzi

MoM: Valerio dí Cesare (9) Mantova

3 point mod danskerklubben (Torini har Gravgaard, Mike Jensen og Rasmus Würtz i truppen) og denne sæsons positive overraskelse Torino, var helt fænomenalt. Deres 3-4-3 system passer perfekt til vores spil, som er tilpasset vore kantspillere, og vi havde mange kontra chancer i denne kamp. SÅ sejren kan der ikke sættes en finger på.


Gravgaard havde rigeligt at se til i dagens kamp mod formstærke Mantova





8/2-2009 spillerunde 23



Mantova 2-0 Chievo tilskuere: 14968

9 min: 1-0 Lavezzi
43 min: 2-0 Stefano Mondini

MoM: Notari (9) Mantova

Det 10.point i de sidste 4 kampe. Så godt har Mantovas form været her på det seneste, og de er ved at lægge en pæn afstand til holdene under nedrykningsstregen, og fortsætter denne stil, kommer holdet ikke i problemer i denne sæson.




15/2-2009 spillerunde 24



Mantova 0-0 Livorno tilskuere: 14962

MoM: Vadis Odjija-Ofoe (7) Livorno

Sæsonens suverænt dårligste kamp imellem to hold der ikke ville noget. Johansen fik dog 1 point, og har nu fået 11 i de sidste 5 kampe, og Mantova viser sig overraskende som et af de mest formstærke hold pt i serie A.




22/2-2009 spillerunde 25



Sampdoria 2-0 Mantova tilskuere: 20920

49 min: 1-0 Bazzani
68 min: 2-0 S. Foti

MoM: Francisco Vilar (8) Sampdoria

Sampdoria havde lige den lidt større klasse til at afgøre dagens kamp på deres hjemmebane, hvor de fejrede store triumfer i slut 80'erne og start 90'erne. Sampdorias sejr var dog fortjent.




25/2-2009 Spillerunde 26



Cagliari 3-1 Mantova tilskuere: 16531

24 min: 1-0 Suazo
30 min: 2-0 Suazo
84 min: 3-0 Juan Quero
88 min: 3-1 Bernacci

MoM: Michele Canini (9) Cagliari

En lige kamp, men stjernespilleren Suazo var her, der og alle vegne. Han alene var forskellen på dagens to hold. Mantova fik langsomt bedre spil i løbet af kampen, men et kontrastød i 84.min afgjorde kampen reelt. Bernacci fik pyntet for Mantova i slutminutterne.




Marts måned 2009

1/3-2009 spillerunde 27



Mantova 1-1 AS Roma tilskuere: 14923

28 min: 1-0 Bernacci
33 min: 1-1 Carlos Vela

MoM: De Rossi (8) Roma

En fantastisk dag for fans af Mantova. Et tætpakket stadion, højt solskin og 22 grader. Og så 1-1 mod mesterskabsfavoritt erne fra AS Roma. Et fantastisk og ikke helt ufortjent point i dagens kamp. Roma pressede dog os helt ned på kanten af feltet i dag, men det ene point blev holdt til Mantova fansenes udbredte fornøjelse!!




8/3-2009 spillerunde 28



Inter 2-0 Mantova tilskuere: 55073

16 min: 1-0 Dejan Stankovic
23 min: 2-0 Dejan STankovic

MoM: Dejan Stankovic (9) Inter

Inter og især Dejan Stankovic var i en klasse for sig selv. Mere kan der ikke udelades fra dagens kamp.






15/3-2009spillerunde 29

Mantova 0-2 Napoli tilskuere: 12844

23 min: 0-1 Johan Vonlanthen
33 min: 0-2 Calaio

MoM: Pablo Cannavaro (9) Napoli

En elendig indsats af Mantova i dag. Napoli var en klasse bedre og vandt fuldt fortjent.




5/4-2009 spillerunde 30

Mantova 2-2 Palermo tilskuere: 14940

2 min: 0-1 Elano
20 min: 1-1 Bernacci
40 min: 2-1 Brighi
75 min: 2-2 Mémé Tchite

MoM: Bernacci (7) Mantova

Med bare 8 runder tilbage af sæsonen ser det fornuftigt ud for Johansens drenge. 7 point ned til første hold, som er Parma, og med 1 kamp i hånden, skal Parma sætte en grum slutspurt ind for at redde sig selv og sende et andet hold ud af rækken. Mantova har desuden hele 15 point ned Modena og massive 17 point ned til Lecce, så det er kun Parma der kan være med til at spolere festen for Johansens drenge.

Stillingen efter 30 kampe (8 runder tilbage):





 
« Seneste Redigering: 12 Dec 2006, 15:57 af labomb » Logged

labomb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den skandinaviske revolution - Lillestrøm ---> Mantova
« Svar #52: 11 Dec 2006, 10:52 »

8/4-2009 spillerunde 31

Udinese 1-2 Mantova tilskuere: 25144

25 min: 0-1 Guilherme Siquera
52 min: 1-1 Lavezzi
89 min: 1-2 Brighi

MoM: Brighi (9) Mantova

3 vigtige point i nedrykningsstriden. En meget tæt kamp som vi dog formåede at vende efter pausen, efter jeg havde sagt at vi skulle vinde i dag. Og missionen lykkes. Det var endnu engang Brighi som skaffede os point med 1 vigtig scoring. Han må uden tvivl kandidere til årets indkøb i denne sæson i Italien i mine øjne. Eneste skår i glæden var at vi må undvære Carini i de kommende 4 uger. Men vi har både en rutineret målmand og en meget talentfuld en af slagsen, som jeg skal vurdere mod hinanden i den kommende uges træninger.




12/4-2009 spillerunde 32

Lecce 1-0 Mantova tilskuere:  11687

72 min: 1-0 Eremenko

MoM: Martin Batres (8) Lecce

Lecce holdt liv i det meget spinkle håb for overlevelse, da de fik de 3 point i dagens kamp. Lecce ville tydeligvis mere i denne kamp, og fik bogført de 3 vitale point.




19/4-2009 spillerunde 33



Mantova 2-2 Fiorentina tilskuere: 11484

20 min: 1-0 Bernacci
40 min: 1-1 pazzini
68 min: 2-1 Lavezzi
84 min: 2-2 Pazzini

MoM: Pazzini (8) Fiorentina


Pazzini holdte med 2 scoringer Fiorentina inde i dagens kamp





26/4-2009 spillerunde 34

Mantova 2-1 Messina tilskuere: 12764

5 min; 1-0 Kapo
82 min: 1-1 Radomski
84 min: 2-1 Bernacci

MoM: Bernacci (8) Mantova

Mission completed. SÅ kort og kontant kan det udtrykkes efter at det stod klart at Mantova havde sikret sig endnu en sæson i den italienske serie A, efter en yderst velfortjent 2-1 sejr over Messina. En stor triumf for Johansen, som trådte til som redningsmand i sommers, da klubbens økonomi kuldsejlede og hvor klubben stod uden en manager.




3/5-2009 spillerunde 35

Rimini 1-0 Mantova tilskuere: 24256

7 min: Biagio Pagona

MoM: Biagio Pagone (8) Rimini

Det bar tydeligvis præg af at Mantova var reddet inden dagens kamp. En meget uinspirerende indsats fra Mantova, og dermed kunne Riminis lidt større engagement foran eget publikum tilføje de 3 point.




10/5-2009 spillerunde 36

Mantova 2-3 Catania tilskuere: 12613

12 min: 1-0 Brighi
22 min: 1-1 Spinesi
33 min: 1-2 Tato
36 min: 1-3 V. Del Core
42 min: 2-3 Lavezzi

MoM: Del Core (8) Catania

Ny nederlag til Mantova. Der var dømt indianer-fodbold i dag med to meget offensivt indstillede mandskaber. Havde kampen sluttet 4-4 havde det givet et mere reelt billede af kampen.




17/5-2009 spillerunde 37



Lazio 4-1 Mantova tilskuere: 26404

4 min: 1-0 Makinwa
7 min: 2-0 Pandev
11 min: 3-0 Makinwa
13 min: 3-1 Mondini
39 min: 4-1 Rocchi

MoM: Makinwa (9) Lazio

Kampen i dag blev tabt stort. Hvilket dog også var en kalkuleret risiko, da vi valgte at stille med en masse unge spillere og marginal spillere i denne kamp, for at give dem chancen i en intens kamp, uden nogen større risiko. Om vi bliver 15 eller 17 er underordnet i denne sammenhæng. Der blev dog vist flere lovende takter fra de unge især i 2.halvleg.




17/5-2009 spillerunde 38

Mantova 1-4 AC Milan tilskuere:

5 min: 01 Gilardino
22 min: 0-2 Gilardino
31 min: 1-2 Misimovic
61 min: 1-3 Bastürk
89 min: 1-4 Gilardino

MoM: Gilardino (10) Milan


Den italienske landsholdsspiller var helt ustyrlig i sæsonens sidste kamp


Efter kampen blev AC Milan kåret som italiensk mester, i det tætteste parløb nogensinde, med tre hold sluttende med 77 point. I bunden kunne Mantova se Modena, Lecce og det tidligere storhold Parma være minimum 10 point efter dem på 16.pladsen, og dermed måtte lade livet. Mantova overgik dermed de værste kritikeres dystre forudsigelser for holdet, og undgik nedrykning med en pæn margin ned til stregen.

Johansen var en tydeligt lettet mand da sæsonen endelig var slut: " Dette viser at jeg så rigtgt ved at tage til Mantova, og jeg stolede 100 % på at jeg havde det de skulle bruge for at overleve i denne sæson"

Slutstillingen blev som flg i denne sæson 2008/09





FERIE-TID




15/7-2009 Mantova tager afsked med to spillere

Mantova har i dag valgt at accepetere et bud på den talentfulde venstre back Donazzan, på 35 mio kroner fra HSV. Økonomien i klubben var så elendig at formanden så sig nødsaget til at acceptere dette bud, uden Johansens indflydelse. Donazzan gennemførte herefter lægetjekket og rejste til Tyskland.

Samtidigt havde klubben valgt at skille sig af med Claudio Grauso, som havde fået en fri transfer til Salamanca. Grauso blev fritstillet fordi han modtog hele 137.500 kr / uge, hvilket gjorde ham til en af de mest løntunge spillere i klubben, og da hans spilletid samtdigt var begrænset, var dette et økonomisk fornuftigt valg.




29/7-2009 MANTOVA I CHOK. JOHANSEN SKRIDER!

Sir Bomb Johansen blev i dag sat fra stillingen i Mantovam da han stillede ultimatum til bestyrelsen i Mantova, om at hæve lønbudgettet, som allerede var overskredet med mere end 200.000 kr/uge, på trods af at klubben havde taget afsked med 5 spillere uden at hente nogen nye.

Johansen: "Jeg kan ikke skabe resultater under disse forhold. Jeg har ikke engang råd til at leje en spiller i de afrikanske lande. Samtidigt skal man se på at bestyrelsen accepterer bud på mine nøglespillere uden jeg har indflydelse på det. Derfor har jeg valgt at kvitte jobbet her i Italien".
« Seneste Redigering: 12 Dec 2006, 16:01 af labomb » Logged

labomb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den skandinaviske revolution - Lillestrøm -> Mantova -> Man City
« Svar #53: 11 Dec 2006, 11:06 »

Kan her afsløre at næste stop i denne blog bliver Manchester Citys hjemmebane.

Dog knokler jeg lige pt med at få opdateret Mantova-sæsonen færdig
Logged

labomb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den skandinaviske revolution - Lillestrøm -> Mantova -> Man City
« Svar #54: 12 Dec 2006, 16:02 »

Så er Mantova sæsonen fuldt opdateret...undskyl d den lange tid det tog,,,men havde andet at lave
Logged

labomb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den skandinaviske revolution - Lillestrøm -> Mantova -> Man City
« Svar #55: 12 Dec 2006, 16:18 »

19/10-2009 City indkalder til pressemøde



Bare tre dage efter at Manchester City havde fyret deres seneste manager, havde ledelsen på Stadium of Manchester allerede indkaldt til pressemøde.

Ind af døren trådte den danske manager, Sir Bomb Johansen, som havde haft 3 måneders pause fra fodbolden efter hans kedelige exit med Mantova.

Formand Ben Wardle: "Valget faldt på Sir Bomb Johansen, da han er en af de mest lovende managers i international fodbold. Hvem husker ikke da Lillestrøm maltrakterede Newcastle i Toto Cuppen for 2 år siden, og hans resultater i sidste sæson med Mantova i serie A var også aldeles fremragende. Vi er meget tilfredse med hans accept af kontrakten".


dette stadion bliver fremover hjemmebanen for Johansen


Johansen: "Da City henvendte sig var jeg ikke ét sekund i tvivl. Klubben har et uhyre talantfuldt hold, et fremragende stadion og ikke mindste en økonomi der også er blevet voldsomt forbedret gennem de seneste par år. Jeg ser virkelig frem til at føre City frem i toppen af engelsk fodbold, hvor klubben vitterligt hører hjemme".

Truppen så således ud ved tiltrædningen:



Økonomien:

« Seneste Redigering: 12 Dec 2006, 16:37 af labomb » Logged

labomb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den skandinaviske revolution - Lillestrøm -> Mantova -> Man City
« Svar #56: 12 Dec 2006, 17:08 »

Oktober og november måned 2009

21/10-2009 Liga cup 3.runde 1. kamp i spidsen for City



Man City 3-0 Wolves tilskuere: 41173

23 min: 1-0 Ben Fairclough
47 min: 2-0 Daniel Sturridge
64 min: 3-0 Daniel Sturridge

MoM: Micah Richards (9) Man City

En kanon start i spidsen for City. Med en overbevisende 3-0 sejr i Liga Cuppen har Johansen lagt stærkt fra land. I front stillede han med op med to kæmpe-talenter, vidunderdrengen Daniel Sturrdige og Ben Fairclough og de levede fuldt ud op til forventningerne ved at komme på måltavlen begge to.


Micah Richards viste med det samme hvorfor Johansen har valgt ham som anfører





24/10-2009 Spillerunde 10 Johansens ilddåb i Premier League ude mod mægtige Chelsea



Chelsea 1-3 Man City tilskuere:

28 min: 0-1 Ben Fairclough
40 min: 1-1 Scott Sinclair
51 min: 1-2 Samaras
63 min: 1-3 Samaras

MoM: Micah Richards (9) City

Hvilken start i Premier League for Johansen. En knusende 3-1 på udebane over verdensstjernerne fra Stamford Bridge. Med en solid defensiv og lynhurtige kontraløb hjemførte City 3 højest overraskende point til PL-kontoen.

Johansen: "Dette scenarie havde jeg end ikke turdet drømme om"


Græske Samaras viste stort format med 2 scoringer i dagens chok-sejr på Stamford Bridge





31/10-2009 Alan Smith signed

Manchester City annoncerede i dag. at den kontroversielle angriber Alan Smith har skrvet en kontrakt med klubben frem til 30.06.2011. Smith skal ses som en markant forstærkning af dybden i truppem. Smith var på fri transfer.

Johansen: "Smith er en angriber der altid giver sig 100 % og kan han genfinde sit gamle jeg, bliver han en kæmpe gevinst for klubben"






31/10-2009 Spillerunde 11. Første PL-hjemmekamp

Man City 3-0 Southampton tilskuere: 42682

17 min; 1-0 Ben Fairclough
80 min: 2-0 Daniel Sturridge
86 min: 3-0 Daniel Sturridge

MoM: Daniel Sturridge (9) Man City

Sidste uges chok-sejr i Londn, blev fulgt op med en klar 3-0 sejr i Johansens 1. Premier League-hjemmekamp. Stjerneskudene Ben Fairclough og Sturridge var ustyrlige denne eftermiddag, og de to spillere kom begge på måltavlen. De ligner begge to spillere med en stor landsholds fremtid foran sig!!




4/11-2009 Liga cup 4.runde

Man City 2-0 West Ham tilskuere: 40310

45 min: 1-0 Andrew Keogh
85 min; 2-0 Andrew Keogh

MoM: Harry Worley (10) City

Reserverne havde i dagens kamp fået chancen for at vise hvad de stod for. Og at de greb chancen kan man bestemt ikke komme udenom. To sene scoringer i hver halvleg af Andrew Keogh, og en suverænt spillende Harry Worley i centerforsvaret, lyste klarere på hos et stærkt spillende hjemmehold. City er dermed en runde videre i Carling Cuppen.


Andrew Keogh greb chancen i dag med to scoringer mod West Ham





14/11-2008 Spillerunde 12

Man City 4-1 West Ham tilskuere: 46944

4 min: 1-0 Edu
31 min: 1-1 Dean Ashton
37 min: 2-1 Tobias Linderoth
70 min: 3-1 Sturridge
77 min: 4-1 Edu

MoM: Edu (9) City

2.Dagsgildet mellem de to hold, viste et nednu tydeligere klasseforskel mellem de to hold. Citys 1.kæde maltrakterede ganske enkelt West Ham, og det var bare et spørgsmål om sejrens størrelse i 2.halvleg.


Tobias Linderith scorede til 2-1 på direkte frispark i 1.halvleg





18/11-2009 Spillerunde 13

Blackburn 2-1 City tilskuere: 31335

13 min: 0-1 Edu
26 min: 1-1 Gavin Cunning
82 min: 2-1 Antoinio Bryan

MoM: Harry Worley (8) Man City

Trods en tidlig føring til Johansens drenge, måtte de for første gang forlade græstæppet som tabere, efter Johansens overtagelse af holdet for 3 uger siden. En ikke helt ufortjent sejr til Blackburn blev sikret af Antonio Bryan i 82 min. Og derfor måtte Johansens drenge drage slukørede hjem denne gang.




21/11-2009 spillerunde 14

Arsenal 5-2 City tilskuere: 57358

1 min: 0-1 Ben Fairclough
20 min: 1-1 Thierry Henry
38 min: 1-2 Ishamel Miller
67 min: 2-2 Thierry Henry
69 min: 3-2 Theo Walcott
78 min: 4-2 Harry Worley (selvmål)
89 min: 5-2 Gary Pitt

MoM: Henry (10) Arsenal


Henry var om nogen stjernen i dag på Arsenals fantastiske kollektiv





24/11-2009 spillerunde 15



Man City 2-1 Everton tilskuere: 47973

40 min: 1-0 Ben Fairclough
57 min: 2-0 Daniel Sturridge
79 min: 2-1 Scott Spencer

MoM: Jack Rodwell (8) Everton




Spillerunde 16

Bolton Wanderes 3-1 Man City tilskuere: 28490

3 min: 1-0 Anelka
25 min: 1-1 Ben Fairclough
47 min: 2-1 Anelka
89 min: 3-1 James Keene

MoM: Richardo Gardner (8) Bolton


Nicolas Anelka gjorde det onde ved sin tidligere klub
« Seneste Redigering: 13 Dec 2006, 20:23 af labomb » Logged

labomb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den skandinaviske revolution - Lillestrøm -> Mantova -> Man City
« Svar #57: 12 Dec 2006, 22:04 »

fedt at blive hyret som City manager når der er 4 blogs med dem :-(
Logged

labomb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den skandinaviske revolution - Lillestrøm -> Mantova -> Man City
« Svar #58: 13 Dec 2006, 19:24 »

er der nogen der følger med mere??
Logged

Heitmann
Gæst
 
Sv: Den skandinaviske revolution - Lillestrøm -> Mantova -> Man City
« Svar #59: 13 Dec 2006, 19:31 »

Ja jeg gjorde - da du var Lillestrøm!
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010