home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:41:33 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1071 Gæster Online.

Indlæg: 1132895 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 51 Udprint
Forfatter Emne: (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma  (Læst 102525 gange)
Inex
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Alicante - På vej mod storhed, Tidl. klub: Brøndby, Odd
« Svar #510: 03 Jan 2007, 12:39 »

Hva' sker der lige for Barca? :O
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alicante - På vej mod storhed, Tidl. klub: Brøndby, Odd
« Svar #511: 03 Jan 2007, 13:06 »

Bum. Så har jeg osse læst hele din blog igennem Smiley

Selvom ens hjerte banker FCK, må jeg indrømme dine år i Brøndby var flotte Wink
Lidt ærgeligt med konkurs for Donø, hvordan går det med dem nu i spillet?

Du er godt kørende med Levante, det gjaldt bare om at komme i gang Smiley

Har stemt 10-17 plads men tror du lander mellem 10-15 Smiley

Fortsæt i den gode stil Smiley

Og hvor gammel er Cassano blevet?

Hvilket år er du i?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alicante - På vej mod storhed, Tidl. klub: Brøndby, Odd
« Svar #512: 03 Jan 2007, 15:29 »

Bum. Så har jeg osse læst hele din blog igennem Smiley

Selvom ens hjerte banker FCK, må jeg indrømme dine år i Brøndby var flotte Wink
Lidt ærgeligt med konkurs for Donø, hvordan går det med dem nu i spillet?

Du er godt kørende med Levante, det gjaldt bare om at komme i gang Smiley

Har stemt 10-17 plads men tror du lander mellem 10-15 Smiley

Fortsæt i den gode stil Smiley

Og hvor gammel er Cassano blevet?

Hvilket år er du i?

Læst hele bloggen på én gang  Shockeret Men tak Wink

Først, så ligger både Brøndby og FCK at roder midt i SAS-ligaen nu - de seneste år har Esbjerg og Vejle vundet ligaen. Begge klubber er rige nu!

Næst, så det ikke Levante, men Alicante jeg spiller med  Opstemt

Cassano er blevet 34 nu, og indtager for det meste en plads på bænken.

Jeg er i december 2016! Det er nu skrevet tidligere at den kommende sæson i Primera División hed 2016/17  Wink

Endnu engang tak fordi du har læst den hele igennem  Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alicante - På vej mod storhed, Tidl. klub: Brøndby, Odd
« Svar #513: 03 Jan 2007, 15:49 »


Elsker den her blog.. den er alt for nice Opstemt

- jeg vil nu oss priotere at jeg oss har læst det hele i gennem på en gang Wink (fedte fedte)

men du må endelig fortsætte..
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alicante - På vej mod storhed, Tidl. klub: Brøndby, Odd
« Svar #514: 03 Jan 2007, 19:04 »

2016 overstået - Drømmen om Europa lever

Udsigten fra vores hjem

Efter 5. december 2015 hvor jeg startede i klubben, så har det været en stor optur i Alicante. Først og fremmest er jeg faldet godt til i byen, og nyder livet med strandture og hygge med familien. Vi bor et rigtig dejlig sted, og lokalbefolkningen er rare mennesker - det har måske noget med præstationerne på banen at gøre. De er dog nogle af de mest fanatiske tilskuere, når vi så spillere på Estadio José Rico Peréz.

Dernæst må det siges at oprykningen har været et stort øjeblik i min karriere, og jeg har nærmeste heltestatus hernede, da det kun er anden gang de er rykket op i den bedste række. Den

Borja Valero har været en vigtig brik
første gang de var oppe kom de hurtigt ned på jorden, og bare året efter var de igen at finde i Segunda División. Nu er vi imidlertid igen at finde i den bedste række, og efter sidste gang jeg rappoterede hjem, så må jeg sige, at det virkelig har været fantastisk at være i klubben. Vi har ikke tabt siden vi mødte Barcelona den 21. september 2016.

Vi startede med at slå Alavés ud af Copa del Rey fjerde runde. Næste runde venter Almería, så chancerne for videre avancement er helt sikkert tilstede. Og vi ser meget frem til den kamp.



Rubén Ramos har taget pladsen i front
sammen med liga topscorer Marc Pedraza
I ligaen går det stadig opad i tabellen, og Drømmen om Europa lever stadig i bedste velgående i denne lille klub - det eneste der ikke er optur er at Valencia ligger og kæmper med Real Madrid om førstepladsen. Der bliver virkelig krydset fingre for Real her i Alicante.

Men for os selv, så er det gået frem. Vi har spillet syv liga kampe siden vi sidste rapporterede hertil Danmark, og det betyder så også, at 2016 nu er overstået. De sidste syv liga kampe endte med fire sejre og tre uafgjorte. Det blev blandt andet til en sejr over de tidligere dobbelte mestre Deportivo de la Coruna, dog er det et par år siden de tog titlen to år i træk. Med den stime vi har sat i værk, så har vi også slået klubrekorden fra Segunda División på 10 kampe i træk uden nederlag. Vi er nu oppe på hele 15 kampe uden nederlag, hvoraf de 13 er fra Primera División.

Dermed lever drømmen stadig - men kan vi holde fast??



Stillingen december 2016
« Seneste Redigering: 03 Jan 2007, 19:15 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alicante - På vej mod storhed, Tidl. klub: Brøndby, Odd
« Svar #515: 03 Jan 2007, 19:10 »

Det vil jeg da håbe I kan, det ser i hvert fald godt ud. God opdate.!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alicante - På vej mod storhed, Tidl. klub: Brøndby, Odd
« Svar #516: 03 Jan 2007, 19:13 »

Flot John.. Du gør et godt stykke arbejde. Jeg stemte at du lige med nød og næppe kunne blive oppe, så synes det er en vild placering du har.
God blog.
Held og lykke i kampen om en europæisk turnering til næste år.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alicante - På vej mod storhed, Tidl. klub: Brøndby, Odd
« Svar #517: 03 Jan 2007, 19:14 »

Det bliver bedre og bedre for hver gang! Forhåbenligt står den på europæisk bold i næste sæson Smiley

Iøvrigt startede du vel i 2015 og ikke 2005? Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alicante - På vej mod storhed, Tidl. klub: Brøndby, Odd
« Svar #518: 03 Jan 2007, 19:15 »

Det bliver bedre og bedre for hver gang! Forhåbenligt står den på europæisk bold i næste sæson Smiley

Iøvrigt startede du vel i 2015 og ikke 2005? Wink

Takker, er rettet nu Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alicante - På vej mod storhed, Tidl. klub: Brøndby, Odd
« Svar #519: 03 Jan 2007, 19:58 »

Dejlig update, mindre detalje en i Brøndby men nem og sjov at læse Smiley

En 7 plads? Wowzer! Peace

Fortsæt den gode stil...
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alicante - På vej mod storhed, Tidl. klub: Brøndby, Odd
« Svar #520: 04 Jan 2007, 18:31 »

Alicante 2017 - Drømmen om ædel metal

Hull tilbud afslået

Ja, som overskriften siger, så lever drømmen om ædel metal stadig, og det selvom vi afsluttede med en skidt anden halvdel af sæsonen. Vi startede ellers fint efter den korte vinterpause med en sejr mod oprykkerne fra Sevilla og det andet Sevilla hold Betis. Det var helt fint, og det lykkedes os også at sikre os videre deltagelse i Copa del Rey, da - de senere Uefa Cup vindere - Almería blev sendt ud med samlet 4-1. Efter Almería blev slået ud, så lykkedes det også at spille 2-2 på udebane mod de senere Spanske mestrer fra Real Madrid - dermed slap vi også for at lokalrivalerne fra Valencia tog det spanske mesterskab. Desværre tog de i stedet Champions League.

Jeg blev efter den gode start tilbudt et trænerjob hos engelske Hull City, men det valgte jeg dog at afslå, da jeg ser mange udfordringer ved at blive i Alicante igennem længere tid.

Nu løb vi så ind i to nederlag i streg i Primera División, da vi blev besejret af først Atlético Madrid og derefter Espanyol. Dermed var det Atlético der satte en stopper for vores stime på 16 kampe uden nederlag. Efter de to nederlag tog vi imod FC Barcelona hjemme på Estadio José Rico Pérez, og det blev til en flot 1-0 sejr - en sejr der blev fulgt op af en 7-2 sejr over Almería på udebane. Celta Vigo ankom til José Rico Pérez runden efter, men endnu engang endte dette opgør med en uafgjort kamp.


Stadion har endnu ikke været fyldt

Copa del Rey fortsatte med de gode takter, og vi spillede os i semifinalen mod Deportivo de la Coruna efter en samlet 1-1 mod Betis, et resultat der sendte os videre på reglen om flest udebanemål.

De næste fem kampe i ligaen endte med tre nederlag, en uafgjort og en sejr - det var overhovedet ikke godt nok, og slet ikke at vi tabte 2-0 til ærkerivalerne fra Valencia CF. Efter den skuffende periode, så satte jeg Louis Castles med i angrebet, og det skulle vise sig godt, da han kvitterede med et hattrick i 5-3 sejren over Athletic Bilbao på hjemmebane. Runden efter blev Getafe sat til vægs på deres egen hjemmebane med en 2-1 sejr.

Puha, så stod den på første opgør i Copa del Rey semifinalen, og vi startede på udebane. Men heldigvis fik vi holdt Leo og Cristiano Ronaldo fra at score, og dermed tager vi senere i sæsonen mod Deportivo de la Coruna hjemme på Estadio José Rico Pérez - det med 0-0 og gode chancer for finaledeltagelse.

Trætte efter den flotte kamp, så blev det til endnu to nederlag i ligaen. Det bliver ikke til Europa gennem ligaen i hvert fald med de sidste præstationer, der gør at vi ender mellem 7 og 10 i stillingen. Inden vi skulle spille anden kamp i semifinalen, så fik vi en sejr over Malaga og en uafgjort mod Mallorca.



Kan vi hjemføre pokalen?
Finale eller ude? Det stod på andet opgør i semifinalen af Copa del Rey, og det med stor spænding i hele Alicante, hvor stemningen var høj. Skulle klubben for første gang nogensinde komme i finalen, og måske endda få et trofæ. 18160 tilskuere havde fundet vej til kampen - noget skuffende når der er plads til 29500 tilskuere, men vi ville vise at klubben for første gang skulle spille om trofæer. Og vi sparkede os godt på vej, da topscorer Marc Pedraza i det fjortende minut sendte os i front med 1-0 - stemningen var ekstatisk, og alle var vilde. Men vi skulle jo stadig holde hele vejen. Stemningen blev endnu bedre, da samme Pedraza tyve minutter senere sparkede os i front med 2-0. Vi var på vej mod finalen, og havde fuldstændig neutraliseret Leo og Cristiano Ronaldo. Det holdt hjem, vild jubel - og i finalen venter Valencia.

Sæsonen i Primera sluttede med et skuffende 1-0 nederlag til Sevilla - der gav os tiende pladsen, så nu venter kun Copa del Rey finalen mod Valencia CF om en måneds tid. Uanset resultatet bør vi dog være kvalificeret til Europa næste sæson, da Valencia er kvalificeret til Uefa Champions League.
« Seneste Redigering: 04 Jan 2007, 18:43 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Alicante - På vej mod storhed, Tidl. klub: Brøndby, Odd
« Svar #521: 04 Jan 2007, 18:36 »

Tillyke med finalen.. Håber du vinder. Har fulgt blokken hele tiden, og den er virkelig værd at læse.
Forsæt endelig de gode takter  Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alicante - På vej mod storhed, Tidl. klub: Brøndby, Odd
« Svar #522: 04 Jan 2007, 18:42 »

De næste fem kampe i ligaen endte med tre nederlag, en uafgjort og et nederlag

Wink

Ellers fortsat fine takter, trods for mindre bedre resultater end tidl. Smiley

Forhåbenligt bliver Valencia kørt rundt i pokalfinalen Djævel
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alicante - På vej mod storhed, Tidl. klub: Brøndby, Odd
« Svar #523: 04 Jan 2007, 18:53 »

Håber du giver valencia prygl.. God blog.

KUTGW
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alicante - På vej mod storhed, Tidl. klub: Brøndby, Odd
« Svar #524: 04 Jan 2007, 20:44 »

Pokalfinale 2017 - Det blev ved drømmen

Valencia Club de Fútbol - Alicante Club de Fútbol



Optakt:
For første gang i klubbens 99 årige historie er Alicante Club de Fútbol i dag i Copa del Rey finalen. Deres modstander fra Valencia Club de Fútbol har vundet pokalen hele otte gange, men har tabt turneringen flere gange end de har vundet.


Første halvleg:


Mario Gomez var en farlig mand
Kampens startede ud med et tungt pres fra Valencia, hvilket var helt forventet. Allerede efter tre minutter var Valencia Mario Gomez tæt på, men en god redning fra Machado forhindrede denne føring. Det efterfølgende hjørnespark kom der dog intet ud af. I det niende minut var Valencias Gay Assulin tæt på, da han sendte et frispark på sammenføjningen. Det brændte virkelig på foran Alicantes mål, og det er kun et held at Valencia endnu ikke har bragt sig foran.
Første Alicante chance faldt efter femten minutter, da Juho Viitala sendte et frispark forbi mål. Ikke tæt på, men Alicantes første chance. I det attende minut slap Carlos Elías alene igennem, men endnu engang reddede Alicantes brasilianske målmand Machado holdet, og stillingen var stadig 0-0.
Efter 37. minutter fik Valencia så scoret ved Mario Gomez, men af uforståelige årsager valgte liniedommeren at vinke for offside. Elías var tæt på igen efter 41. minutter, men Machado havde en god dag i Alicante målet, og fik med sin redning sørget for stillingen 0-0 ved halvleg.

Første halvleg i tal
Stilling ved pausen: 0-0
Skud på mål: 6-2
Indenfor målrammen: 5-0
Udenfor målrammen: 1-2
Boldbesiddelse: 54% - 46%
Gule kort: 1-1
Røde kort: 0-0


Dagens tilskueretal: 97960


Topscorer Pedraza fik ikke mange chancer

Anden halvleg:
En lidt tam anden halvleg tog fart, da Carlos Elías brændte et hovedstød efter 63. minutter. Det var med til at sætte gang i Valencia holdet, mens Alicante stadigvæk havde nok at gøre med at forsvarer sig. Efter 68. minutter sendte Heinonen bolden over mål. Valencia kom tættere og tættere på. Et kvarter før tid var Elías igen alene igennem, men frygten for Machado gjorde at han sendte bolden over mål. Machado har indtil videre været kampens bedste spiller sammen mod Alicante forsvarer Pontus Öberg.
Der kom ikke flere chancer i anden halvleg, og det endte dermed med 0-0, hvilket betød forlænget spilletid.

Anden halvleg i tal:
Stilling ved fuldtid: 0-0
Skud på mål: 13-2
Indenfor målrammen: 7-0
Udenfor målrammen: 6-2
Boldbesiddelse: 53% - 47%
Gule kort: 1-2
Røde kort: 0-0


Ramos var tæt på

Første halvleg i den forlængede spilletid:
Efter to halvlege med Valencia i dominans, så virkede det på Alicante spillerne som om, at de nu håbede at kunne holde hele vejen til en straffesparkskonkur rence. Det blev Alicante der fik den første chance i den forlængede, da den indskiftede Rubén Ramos headede lige over mål. Var Alicante mere med nu?
Men Valencia overtog igen styringen, og Emilio Nsue var tæt på scoring i det 95. minut, men endnu engang var Machado i vejen. Det efterfølgende hjørnespark kom der ikke noget ud af. Resten af første halvleg endte uden de store chancer. Tættest på var Acosta fra Valencia med et langskud over mål.

Første halvleg i tal:
Stilling ved pausen: 0-0
Skud på mål: 16-3
Indenfor målrammen: 7-0
Udenfor målrammen: 9-3
Boldbesiddelse: 54% - 46%
Gule kort: 2-2
Røde kort: 0-0


Anden halvleg i den forlængede spilletid:


Nsue blev Valencias helt
Nu manglede Alicante kun et kvarter, så var de i den straffesparkskonkur rence, hvor de vil have en lige så god mulighed som Valencia for at vinde. Men fem minutter inden i anden halvleg af den forlængede spilletid blev alt ødelagt for et hårdt kæmpende Alicante hold. Et frispark fra Michal Malecki ramte overliggeren, og returen endte hos Emilio Nsue, der ikke missede den store chance. 1-0, og Valencia var på vej mod sin niende pokaltitel. Herefter gravede Valencia sig ned, men de havde stadig bolden mest, og kunne fortjent trække sig tilbage med en sejr på 1-0. Den store skuffelse var til at se blandt Alicante spillerne.

Anden halvleg i tal:
Stilling ved fuldtid: 1-0
Skud på mål: 19-4
Indenfor målrammen: 8-0
Udenfor målrammen: 11-4
Boldbesiddelse: 54% - 46%
Gule kort: 2-3
Røde kort: 0-0


Man of the Match: Pontus Öberg(Alicante Club de Fútbol)


Tillykke til
Valencia Club de Fútbol
med pokaltitlen i 2017


Valencia vandt både Copa del Rey og Champions League i 2017
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 51 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010