home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1111 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 51 Udprint
Forfatter Emne: (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma  (Læst 102508 gange)
Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alicante - På vej mod storhed, Tidl. klub: Brøndby, Odd
« Svar #495: 02 Jan 2007, 15:51 »

Nej, nej, nej! Da ikke Alicante! Valencias største rivaler, hvor kunne du!

Det er med sorg i hjertet jeg siger held og lykke!
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alicante - På vej mod storhed, Tidl. klub: Brøndby, Odd
« Svar #496: 02 Jan 2007, 17:57 »

Super blog...

Bliver spændende og se hvordan det går i alicante,...


Fik du egentlig nogle penge for alle de videresalgsklausule r som du havde i Brøndby???

Ja det fik jeg et par gange! Nåede vel at opnå omkring 100 millioner på mine videresalgsklausule r og andre klausuler, såsom 10 mål for klubben! Så ja det gjorde jeg Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alicante - På vej mod storhed, Tidl. klub: Brøndby, Odd
« Svar #497: 02 Jan 2007, 17:58 »

Nej, nej, nej! Da ikke Alicante! Valencias største rivaler, hvor kunne du!

Det er med sorg i hjertet jeg siger held og lykke!

Hehe.. Ja det jo ikke godt Wink

Men det er da en spændende udfordring..  funny
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alicante - På vej mod storhed, Tidl. klub: Brøndby, Odd
« Svar #498: 02 Jan 2007, 17:59 »

Utrolig god blog!!
Har fulgt med hele vejen, håber at du kan få succes med den nye klub  Thumbs Up

Tak for rosen. Altid rart med ros fra folk man ikke har set skrive herinde tidligere Grin
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alicante - På vej mod storhed, Tidl. klub: Brøndby, Odd
« Svar #499: 02 Jan 2007, 20:22 »


Så det første halve år gået i Alicante - eller det er nærmere syv måneder - og hvilken tid det ikke har været. Jeg landede den 5. december i Alicante Lufthavn, en ret flot en af slagsen, hvorefter turen gik til Estadio José Rico Pérez, hvor jeg først skulle møde repræsentanter fra klubben, og senere møde pressen til en hasteindkaldt pressemøde. Det er noget jeg husker som meget stressende. Jeg havde jo regnet med en rolig start.









Estadio José Rico Pérez


Da jeg ankom til stadion var der fyldt foran med en masse entusiastiske fans. Det var ikke noget jeg havde regnet med, og jeg blev allerede der bedt om de første autografer - en vild oplevelse efter et år uden fodbold, og efter de noget roligere møder med fans af Brøndby IF og Odd Grenland. Det her er noget mere entusiastisk. Da jeg kom ind på stadion blev jeg modtaget af direktør Ernesto Díaz, der fortalte mig, at jeg nu skulle ind og læse kontrakten igennem sammen med ham, og derefter skulle den skrives under på pressemødet sammen med bestyrelsesformand Roberto Sánchez Cano. Det skal lige siges, at pressemødet var kl. 13, og at de i klubben forventede at jeg skulle stå i spidsen for holdet allerede i aftenens kamp på udebane mod Alcoyano. Det vil sige, at jeg og holdet skulle i flyet klokken 15.00.

Der var nogle enkelte ting i kontrakten der skulle ændres, og det blev det så gjort. Så der var ingen problemer, da jeg mødte Roberto Sánchez Cano på pressemødet. Kontrakten blev underskrevet, og jeg svarede på et par spørgsmål fra pressen. Det underligste spørgsmål var dog, da de spurgte hvorfor jeg valgte en så lille klub som Alicante.

Jeg vil gerne lige svarer på det til jer hjemme i Danmark: Grunden til at jeg valgte Alicante var først og fremmest, at jeg nu havde været uden klub i over et år. Samtidig havde jeg dog en masse tilbud fra klubber der lå bedre rangerede end Alicante. Men de kunne her i Spanien tilbyde mig nogle udfordringer, som jeg aldrig havde fået i en topklub. Hvilket selvfølgelig er målet at gøre Alicante til. Det er sådan set den eneste grund. Og jeg er meget glad for at være hernede i varmen

Målet da jeg kom til klubben var klart. Oprykning til Primera División eller det var ikke klubbens mål - ej heller fansene. Det forventede begge at vi "bare" fik en hæderlig placering!


Marc Pedraza endte på 25 mål
og en andenplads på topscorerlisten

Som sagt tidligere, så skulle jeg allerede starte med en kamp på selve dagen jeg skrev under, og det skulle ske ude mod Alcoyano. Jeg lavede et par ændringer, hvilket blandet andet betød at topscoren røg af holdet, og Marc Pedraza fik pladsen i front. Han kvitterede i denne kamp med to scoringer i vores 3-0 sejr. En dejlig start, jeg var meget glad. Efter denne kamp var der en hel uge til næste kamp, så jeg kunne i den tid lærer spillerne bedre at kende, samtidig med jeg gik på transfermarkedet for at finde nogle nye spillere til klubben. Det lykkedes at finde fire nye spillere inden den næste kamp. Den første der blev hentet var en tidligere kending fra Brøndby, nemlig Kevin Mensah. Dernæst blev den svenske forsvarsspiller Pontus Öberg også hentet ind. De sidste to kom tre dage før næste kamp, og det drejede sig om Pablo Gomez der kom fra Valencia, samt Stefan Zarkovic som jeg også kender fra Brøndby tiden. Alle spillere kom til på en fri transfer.

Vi kom desværre allerede ned på jorden igen i næste kamp - som også var min første hjemmekamp. Den stod på møde med Real Sociedad, og det endte med et 1-0 nederlag på et mål kort før tid. Det gjorde det jo bare ekstra ærgerligt! Men da vi mødte den i San Sebastian på deres hjemmebane viste vi klasse forskellen, og kunne tage derfra med en 5-1 sejr. Blandt andet pga. et hattrick fra Marc Pedraza.

Jeg nåede i min første tid i Alicante, at optage en lille video, så I kan se lidt om hvor jeg er flyttet til. Det er optaget rundt omkring i byen.

Video fra mit liv i Alicante

Cremonese

I min første tid i klubben er det også lykkedes os, at få en rugeklub, så vi har et sted at sende spillere hen som mangler førsteholdsspilleti d. Det blev den lille italienske Serie C klub Cremonese. Et samarbejde jeg er meget glad for, og som jeg er sikker på vil kunne skabe gode ting for vores klub i fremtiden.

Nå, men tilbage til sæsonen. Jeg vil ikke gå i detaljer med kampene, men i min tid som Alicante træner er det endt med 16 sejre 12 uafgjort, samt kun 4 nederlag. Desværre betød et af de nederlag farvel til Copa Del Rey, da vi i første kamp mod Real Zaragoza(Primera División) spillede 1-1, mens vi tabte på udebane efter de sendte sejrsmålet i kassen fire minutter inde i overtiden. En kæmpe skuffelse efter en kamp vi dominerede. Men den gode sæson betyder også at vi har nået vores mål: Primera División 2016/17


Rutineret Cassano


Nu skal vi så til den største signing i min tid som Alicante træner. Først kan det nævnes, at den nuværende topscore Marc Pedraza har forlænget sin kontrakt til år 2019. Men den største handel er uden tvivl, at vi har fået den rutinerede angriber Antonio Cassano til klubben. Han bliver ikke førstevalg, men hans rutine vil være uvurderlig i næste sæson, når vi skal overleve den første svære sæson i Primera División.



Til sidst kan vi lige præsenterer de nye trøjer til den kommende sæson i Primera División:



hjemme                             ude



Credits til Berendt for trøjerne
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Gæst
 
Sv: Alicante - På vej mod storhed, Tidl. klub: Brøndby, Odd
« Svar #500: 02 Jan 2007, 20:35 »

Flot skrevet og hvilken sæson du har været igennem Smiley

Tillykke med oprykningen Smiley

Fede trøjer
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alicante - På vej mod storhed, Tidl. klub: Brøndby, Odd
« Svar #501: 02 Jan 2007, 20:46 »

Superb start i det spanske Smiley

Forhåbenlig ender det med revanche mod Zaragoza fra Copa del Rey Djævel
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alicante - På vej mod storhed, Tidl. klub: Brøndby, Odd
« Svar #502: 02 Jan 2007, 21:07 »

Franck Ribery skifter til oprykker

Ribery blev i slutningen af sidste sæson sat på fri transfer af Real Madrid, og siden da har den nu nyoprykkede klub Alicante været interesseret i franskmanden. Træner John Petersen siger, at han ser Ribery som en klar forstærkning af truppen.
"Der er ingen tvivl om at rutinerede spillere som Ribery og Cassano kan være med til at bidrage med en masse til vores unge trup, og da de samtidig er billige i løn og var på fri transfer, så var der efter min mening ingen grund til ikke at hente rutinerede kræfter ind."

Den franske kantspiller er efterhånden blevet 33-år og har nået 94 landskampe for Frankrig. Mens det for Real Madrid er blevet til over 200 kampe i de 9 sæsoner han har været i Madrid. Han ser selv meget lyst på skiftet til den lille Valencia klub Alicante.

"Det er en meget spændende klub at komme til, jeg er sikker på, at vi nok skal overleve den næste sæson i rækken. Der tror jeg, at jeg kan blev vigtig, da jeg med min rutine har mange ting at bidrage med. Jeg håber at få chancen i startopstillingen, men ellers tager vi det med. Jeg glæder mig til Alicante."

Franck Ribery har sluttet sig til klubben. Det samme har Jonas Svahn og Juho Viitala fra Brøndby, hvor begge var ude af kontrakt.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Gæst
 
Sv: Alicante - På vej mod storhed, Tidl. klub: Brøndby, Odd
« Svar #503: 02 Jan 2007, 21:12 »

cool Smiley

kutgw
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alicante - På vej mod storhed, Tidl. klub: Brøndby, Odd
« Svar #504: 02 Jan 2007, 21:30 »

Kan godt lide den udfodring du har taget op. Og tillykke med oprykningen, Ribery og cassano.. Held og lykke i Primera Division

KUTGW   Opstemt
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Alicante - På vej mod storhed, Tidl. klub: Brøndby, Odd
« Svar #505: 02 Jan 2007, 21:40 »

Ohaa! Ribery i Alicante med Cassano. Gylden offensiv Opstemt
EDIT: Selfølgelig plus Pedraza. Han er da cool Smiley
KUTGW Det ser fint ud Thumbs Up
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alicante - På vej mod storhed, Tidl. klub: Brøndby, Odd
« Svar #506: 02 Jan 2007, 22:32 »

Har tilføjet en afstemning, så smid da lige en stemme
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Alicante - På vej mod storhed, Tidl. klub: Brøndby, Odd
« Svar #507: 02 Jan 2007, 22:44 »

Har stemt 10-17, fordi jeg tror du blir oppe, faktisk tror du snupper en 10-13 plads mere præcist.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alicante - På vej mod storhed, Tidl. klub: Brøndby, Odd
« Svar #508: 03 Jan 2007, 10:53 »

Elleve kampe inde i Primera División

Vi er nu kommet igang med sæsonen, og det har da ikke været helt nemt efter en turbulent start, hvor klubbens formand gennem længere tid var ude at sige, at den eneste grund til at jeg beholdte jobbet var at vi sikrede os oprykningen. En mærkelig udmelding efter min mening, men jeg håber han er blevet fejlciteret i pressen.

Sæsonen startede selvfølgelig op med en træningskamp - ja det blev kun til en enkelt - og det var mod Xerez. Det endte med en sejr på 2-0, og var selvfølgelig lige den start på sæsonen som vi havde brug for. Derfor kunne vi med selvtilliden i orden efter oprykningen ligge ud i en kamp mod Real Betis på udebane. Det startede desværre med et nederlag på 3-1. Ikke lige den start vi havde brug for. I det hele taget fik vi en elendig start med fem nederlag i de første fem kampe. Tre af nederlagene var mod Real Madrid, Atlético Madrid og Barcelona, hvilket jo ikke er så overraskende.


Pedraza har scoret 7 gange i 11 kampe

Efter den noget dårlige start uden point, så kom vi endelig igang, da vi på hjemmebane sikrede os ét point mod Almería. Og da vi kampen efter skulle op imod Valencia - igen hjemme - så troede vi på det! Og vi fik et helt fortjent point i en kamp som vi dominerede fra start til slut. Dejligt med et point mod et storhold, men vi fortjent alle tre. Da vi kampen efter skulle op imod Sporting Gijon, så tog vi endelig vores første sejr i Primera División, da vi kunne rejse hjem til Alicante med en tre point og en sejr på 1-0.

Nu kunne vi endelig score, og en 4-4 kamp ude mod oprykkerne fra Celta Vigo sørgede for at vi stadig var ubesejret i fire kampe nu. Vi var endda bagud tre gange i kampe, først 2-0, så 3-2 og til sidst med 4-3. Så jeg var meget tilfreds med gutternes måde at kæmpe på. Den næste kamp var i Copa del Rey, hvor vi skulle på udebane i første kamp mod Alaves. Vi vandt kampen med 3-0, og er meget tæt på femte runde. Racing Santander og Recreativo blev begge besejret i de næste to liga kampe. Dermed er vi lige nu oppe på 6 kampe uden nederlag i Primera División, og er nu over stregen, hvilket er vores mål.


Stillingen november 2016
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alicante - På vej mod storhed, Tidl. klub: Brøndby, Odd
« Svar #509: 03 Jan 2007, 11:01 »

En start, som var forventet. Forhåbenlig fortsætter den gode stime lang tid endnu Smiley

mht. afstemningen forventer jeg at du tager røven på alle og alt og ender mellem 5.-9. pladsen Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 51 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010