home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1015 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 51 Udprint
Forfatter Emne: (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma  (Læst 102390 gange)
Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Europæisk succes er næste mål
« Svar #405: 24 Dec 2006, 10:21 »

Brøndby i det fine selskab - sådan skal det bare være!
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Europæisk succes er næste mål
« Svar #406: 24 Dec 2006, 10:23 »

Vejen mod europæisk succes for en klub som Brøndby er meget lang, men det ser ud til at vores talentarbejde kan begynde at bære frugt nu, da vi har fået stablet en forrygende økonomi op. Vi har de bedste træningsfaciliteter i verden + fodboldskole, og vi har fået udbygget vores stadion.
Alle vores hold holder et højt niveau, og der er ikke andre hold i Danmark der kan følge med. Derfor er vi begyndt at bruge reserverne i Landspokalturnering en og i Royal League. Det er indtil videre gået fint, men vi har også en meget bred trup med meget talent, men knap så meget erfaring. Gennemsnitalderen er kun 22 år i førsteholdstruppen.

Lad os lige se den trup der kæmper om DM, Royal League, Landspokalen, samt ikke mindst om den europæiske succes



Truppen gennemgår hele tiden forandringer
Som I nok kan se, så er vores bredde set over hele linien stor, men der er selvfølgelig en startellever der er min faste. Det skal der være, da vi ellers ikke vil kunne holde dampen oppe.
Men der er mange der bejler til at overtage pladserne, og enkelte skader kan betyde at man pludselig ikke er førstevalg mere, men i stedet er nede som nummer tre, hvilket Lars Martin Engedal er et meget godt eksempel på. Det er helt sikkert ikke sjovt for ham, men de andre har slået igennem, og sådan er spillet regel.
"Dont hate the player, hate the game".

Med den succes vi har for tiden er det også svært at holde de bedste spiller i klubben, da de tiltrækker sig opmærksomhed fra storklubberne. Det har vi flere gange måtte sande, og det er meget ærgerligt, da det ofte har været vigtige spillere der på den måde har forladt klubben. Det giver selvfølgelig en del uro, men samtidig chancen for andre til at vise deres talent.

De fem største spillerhandler

Luis Jiménez fra Everton 57.500.000
Tomas Pekhart fra Middlesbrough 32.000.000
Henik Goitom fra Udinese 27.000.000
Oliveira fra Internacional 24.000.000
Johann Smith fra AIK 18.000.000


Vi har hele tiden været meget aktive på transfermarkedet, hvor vi hele tiden er på udkig efter nye talenter til vores ungdomstrup. Det er meget vigtigt for os, at spillerne kommer hele vejen op igennem fødekæden, og dermed er inden i klubbens opbygning, den danske kultur, spillestil etc fra start af, så vi ikke skal ind og lære dem disse ting først. Det sparer vi meget tid på. De unge talenter skal så gerne forstærkes med et par superindkøb ind imellem, hvilket vi i år har set ved indkøbene af chileneren Luis Jiménez - der blandet andet har spillet i Fiorentina og Everton. Han er straks gået ind og har taget noget af det ansvar der
De fem største spillerhandler

Sídnei til Real Madrid 95.000.000
Alexandre Pato til Porto 60.000.000
Rannie Sabino til Bayern 100.000.000
Mattia Iaquinta til Inter 160.000.000
Lauri Dalla Valle til AIK 90.000.000
forventes af en spiller med den klasse som han har.

Udover ham, så stråler en spiller som Morten Foged hele tiden igennem. Han har været i klubben siden vi hentede ham som 14-årig i FC Midtjylland, hvor han gik som en af de største talenter på deres akademi. Og man må sige at han har levet op til de store forventninger som vi allerede dengang havde til ham og hans talent. Selvfølgelig er det også værd at nævne de andre spillere, men der er altid nogen der skinner igennem.

Desuden har det været meget vigtigt for holdet, at vi fik forlænget kontrakten med vores super målmand Asmir Begovic, så den nu løber til 2014. Der er en helt anden ro, når han er på kassen end når de andre keepere står. Selvom der unægteligt er stort talent i alle tre.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Europæisk succes er næste mål
« Svar #407: 24 Dec 2006, 10:23 »

Lækkert med noget mere dybdeborende update. Smid den op!
Logged


Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Europæisk succes er næste mål
« Svar #408: 24 Dec 2006, 10:26 »

Der er godt nok ikke mange tilbage fra det oprindelige hold, men de havde jo nok ikke kvaliteten... Spændende transfer top5 iøvrigt.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Europæisk succes er næste mål
« Svar #409: 24 Dec 2006, 10:31 »

Der er godt nok ikke mange tilbage fra det oprindelige hold, men de havde jo nok ikke kvaliteten... Spændende transfer top5 iøvrigt.

Jesper Christjansen og Morten "Duncan" Rasmussen er de eneste der er tilbage Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Europæisk succes er næste mål
« Svar #410: 24 Dec 2006, 10:37 »

Lækkert med noget mere dybdeborende update. Smid den op!

Det jo så gjort Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Gæst
 
Sv: Brøndby - Europæisk succes er næste mål
« Svar #411: 25 Dec 2006, 00:20 »

Flot skrevet, nogle syge beløb du får for dine spillere Shockeret

KUTGW !
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Europæisk succes er næste mål
« Svar #412: 26 Dec 2006, 17:09 »


Indtægter

Udgifter
Med alle de penge vi har fået ind på transfermarkedet, så har vi selvfølgelig også købt nogen, men de rokker dog ikke ved at vores økonomi er den bedste i Danmark nu efter FC København er på vej mod konkurs, hvilket har betydet at Flemming Østergaard har solgt koncernen, og dermed drives Parken Sport & Entertainment nu af Lars Thomsen, der har købt klubben og vil redde dem ud af den truende konkurs.Det skal dog ikke sætte skår i vores glæde over at være de rigeste, så lige et billede af vores økonomi.

Men vi må hellere komme tilbage til sæsonen.


"Jeg er meget imponeret over hvad
John har bragt af pokaler til
klubben i sine sæsoner.
Det var kun i første sæson at
vi ikke vandt noget,
ellers har vi vundet en pokal
hvert år, og allerede nu har han
sikret en pokal i denne sæson.
Hvad kan han ikke fører denne klub til
"
Citat Per Bjerregaard efter finalen
Vi åbnede sæsonen med mødet mellem mestrene og pokalvindere. Det vil sige os mod OB. Det blev en kamp, hvor vi satte os på spillet, men alligevel var det OB der kom foran, da Eder Sarkis sendte bolden ind bag Ørjan Larsen, der på det tidspunkt var udset som ny førstekeeper. Heldigvis valgte min drenge ikke at give op, og med to mål på syv minutter lykkedes det for Morten "Duncan" Rasmussen at sende pokalen mod vores skab, men et dumt begået straffespark sendte kampen ud i straffesparkskonkur rence. Der var vi heldigvis bedst, da Mads Timm og Peter Forsberg brændt for OB, mens kun Tomas Pekhart brændt for os. Dermed var Super Cup pokalen for første gang i min tid placeret i vores skab efter fire forsøg.


SAS Liga stillingen
Vores start på SAS Ligaen tilgengæld noget nær katastrofal, da vi lagde ud med uafgjort i Aalborg, hvilket egentlig ikke er så skidt, men allerede kampen efter løb vi ind i et nederlag, da vi på hjemmebane blev overrumplet af et smart spillende Viborg hold, der udnyttede to små fejl fra os.
Efter den katastrofale start kom vi dog op på hesten igen, og nåede op på 9(!) sejre i træk inden Vejle Boldklub satte en stopper for den stime, da de på Ny Vejle Stadion formåede at trække sig tilbage med en 1-0 sejr. Det var ikke helt godt, men stimen sendte os i toppen af tabellen. Men igen runden efter blev vi sendt til tælling af et midterhold i rækken, da FC Nordsjælland gav os det andet 1-0 nederlag i streg. Heldigvis tabte FC København også, og dermed førte vi stadig række, men kun på en bedre målscore.
Da vi havde overstået vores dårlige periode på to nederlag i streg i SAS Ligaen, så kom vi op igen, og sendte med fire sejre i træk os foran med tre point til FCK på andenpladsen, og med en målscore på +26.

Landspokalturnering en er ikke rigtig kommet igang endnu, men vi har da inden nytår fået spillet to kampe. Begge kampe blev vundet af vores førsteholdsreserver, da først Skive IK blev sendt i bad med et nederlag på 3-1, og i fjerde runde Brabrand med et 2-0 nederlag. I kvartfinalen efter nytår venter Esbjerg fB - et hold vi tit har problemer med.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Europæisk succes er næste mål
« Svar #413: 26 Dec 2006, 17:22 »

Det lugter af mere og mere succes på Vestegnen Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Europæisk succes er næste mål
« Svar #414: 26 Dec 2006, 17:25 »

hvad synes i om den form for updates?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Europæisk succes er næste mål
« Svar #415: 26 Dec 2006, 18:01 »

jeg må sige, at jeg var mere vild med den gamle måde Wink
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Europæisk succes er næste mål
« Svar #416: 26 Dec 2006, 19:17 »

Kommer jeg også tilbage til på når de her seks updates er færdig Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Europæisk succes er næste mål
« Svar #417: 26 Dec 2006, 20:37 »


Royal League
Træningsturneringen Royal League er også kommet igang, endnu engang et godt sted at give reserverne spilletid, så vi kan sørge for at de ikke bliver helt utilfredse med tilværelsen i vores klub. Det er blevet til tre kampe i turneringen. Den første stod på udebane mod Brann Bergen, hvor de tog imod os i 8 graders varme, så vores frygt om kulde var ubegrundet. Og vi endte da også med en helt fortjent sejr, da vi tog hjem med 3-1. Næste kamp var mod storholdet Malmø FF, der ikke rigtig spiller op til deres niveau i Sverige. De fik tilgengæld et enkelt point med sig hjem fra Brøndby Stadion. Årets sidste kamp var så mod vores rivaler fra FC København, det blev som altid en lige kamp, men vi kom foran med 1-0, desværre fik FCK udlignet og kampen endte med 1-1. Dermed står vi efter de første tre kampe med fem point. Om det er nok til at komme videre vil kun fremtiden kunne vise.

Vi skal da selvfølgelig også runde den turneringen som de fleste af jer nok er nysgerrige efter. CHAMPIONS LEAGUE.

Vejen mod Champions League startede i Rijeka den 27. juli 2011, og det var selvfølgelig en modstander som jeg helt sikkert regnede med at vi skulle komme forbi. Og det første opgør i Kroatien endte da også med en helt fortjent 1-0 sejr til os, da Souza sendte bolden i mål. Returopgøret skulle spilles i Brøndby den 3. august - min fødselsdag - og der skulle den samlede sejr bare køres hjem, og Akeem Agbetu sendte os praktisk talt videre, da han allerede i kampens første minut sparkede os i front. Han endte på fire kasser i kampen som vi vandt med 6-0. Dermed var vi samlet videre til tredje runde med en sejr på 7-0, og i tredje runde ventede en noget sværere modstander i tjekkiske Sparta Prag.

"Det var det jeg drømte om,
da jeg skiftede til Brøndby.
John har meget stor andel i det
"
Jublede Luis Jiménez efter kvalifikationen

Igen skulle vi heldigvis starte på udebane. Så vi var tilfredse hvis vi kunne komme godt fra Tjekkiet, og meget gerne med et udebane mål, så vi havde godt muligheder for at komme videre til gruppespillet. Sparta Prag kom foran med 1-0, men vi fik udlignet inden halvleg - og dermed sikrede vi os et vigtigt udebanemål. Sparta kom endnu engang i front, men vi fik igen udlignet, og kunne dermed tage tilbage til Vestegnen med 2-2, og et godt udgangspunkt for videre deltagelse. Returopgøret på Vestegnen blev sparket igang d. 24. august kl. 19.45, og allerede kl. 19.54 havde Morten "Duncan" Rasmussen sparket os nærmere det forjættede land. Vi førte 1-0 ved halvleg, men i anden halvleg gik vi amok og endte med at sparke os i Champions League med en samlet sejr på 6-3.


Brøndby i svær gruppe
Lodtrækningen til Champions League skulle så forestå en af de næste dage efter vi var kvalificeret, og det var ikke ligefrem fordi at vi var heldige i kvalifikationen, da vi trak det spanske storhold Valencia, det tyske storhold Schalke 04, samt Livorno der de sidste år har blandet sig i toppen af Serie A. Det så derfor meget svært ud med den videre deltagelse efter gruppespillet.
MEN "Hvor intet vover, intet vinder"
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Brøndby - Europæisk succes er næste mål
« Svar #418: 26 Dec 2006, 21:18 »

Kan godt lide den nye måde fordi du skriver så... jeg ved ikke hvordan jeg skal beskrive det. Især det med citaterne ude i siden er jeg vild med Smiley Jeg stemmer for at du skal fortsætte på den måde!

Thumbs Up
Logged

Inex
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby - Europæisk succes er næste mål
« Svar #419: 26 Dec 2006, 23:01 »

Jeg synes egentlig om begge måder du skriver på. Op til dig selv hvad du bedst kan li', jeg følger med i bloggen uanset hvad Wink

Ellers nogle lækre resultater, jeg fik fandme også en svær CL lodtrækning i 2. sæson med mit Brøndby hold. Barcelona, Schalke og Bordeaux. Gik videre som 2'er, a point med Barcelina, dog med 3 mål mindre i målscore. Derefter trækker man selvfølgelig Inter i 1/8 finalen.

Held og lykke med CL gruppen, tror på du nok skal gå videre. Med 3 sejre hjemme, samt 1 point ude mod Schalke og Livorno, så burde den være der. Det burde også være muligt med sejr over Livorno ude, måske også Schalke - Der hentede jeg 1 point.
Logged

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 51 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010