home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1308 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 51 Udprint
Forfatter Emne: (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma  (Læst 102277 gange)
Møller
Gæst
 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #270: 18 Dec 2006, 19:16 »

Pato ser vild ud :O

Og jeg tror vidst ikke du har fulgt med i bloggen kerzhakov for Marcus Pedersen bombede vildt sidste sæson håber han fortsætter dette.

KUTGW
Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #271: 18 Dec 2006, 20:17 »

Du må hente Hannes tilbage til angrebet... NOT! Men du skal i hvert fald have minimum én angriber mere. Og hvis du så samtidig betragter Fætter Agger som angriber, mener jeg det må være på plads. At Fülöp ikke er 1. valg, forstår jeg ikke. Og så mangler du helt klart kvalitet i forsvaret.
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #272: 18 Dec 2006, 20:23 »

Millán, Dogan Emrah og Steffen Mathisen(pr. 1 dec) kan jo også spille fremme.. Plus jeg på andetholdet har Linus Hallenius, Kevin Mensah, Nikola Saric, Wilton Figueiredo, Dong Fangzhou

Forsvaret har nok kvalitet til den danske liga i hvert fald!

Og mht Fülöp og Begovic, så er det meget lige, og begge har stået kampe!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #273: 18 Dec 2006, 20:26 »

Fanghzou og Figueiredo kan da umuligt være tilfredse med 2DØ bold?
Logged


kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #274: 18 Dec 2006, 20:54 »

Pato ser vild ud :O

Og jeg tror vidst ikke du har fulgt med i bloggen kerzhakov for Marcus Pedersen bombede vildt sidste sæson håber han fortsætter dette.

KUTGW

Okay, men jeg synes bare at han ikke ser specielt god ud. Det eneste han kan er at heade og sparke dødbolde. Jeg synes også han ligner Duncan for meget. De har begge 2 spidskompetencer i hovedspillet. jeg vil ihvertfald købe en til angriber der kan give lidt mere variation.  men først og fremmest få lukket forsvaret af.

EDIT: Jeg så lige at Millan var påmidtbanen. Han kunne også være spændende i angrebet.
Logged

It's gonna be legendary

Inex
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #275: 18 Dec 2006, 21:43 »

Fantastisk blog, du er virkelig en dygtig skribent. Blev ved med det gode arbejde.

Dog havde jeg svært ved og se en gennemgående strategi i starten af dit spil, synes ikke dine indkøb så særlig velovervejet ud, og hvad meningen var med nogle af dem. Ved ikke om det bare er mig? Hehe Smiley

Du er dog kommet efter det, og resultaterne er også begyndt og komme.

Bestemt en blog jeg vil følge nærmere Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #276: 18 Dec 2006, 21:45 »

Fantastisk blog, du er virkelig en dygtig skribent. Blev ved med det gode arbejde.

Dog havde jeg svært ved og se en gennemgående strategi i starten af dit spil, synes ikke dine indkøb så særlig velovervejet ud, og hvad meningen var med nogle af dem. Ved ikke om det bare er mig? Hehe Smiley

Du er dog kommet efter det, og resultaterne er også begyndt og komme.

Bestemt en blog jeg vil følge nærmere Smiley

Tak for rosen, det gør altid lysten større til at holde arbejdet oppe Opstemt

I starten blev der bare købt spillere ind pga. meget lidt bredde. Jeg køber kun spillere jeg har brug for nu, men får samtidig solgt en masse spillere til gode priser, hvilket betyder nyindkøb selvfølgelig.

Desuden satser jeg meget på at hente unge spillere ind
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #277: 18 Dec 2006, 21:52 »

Hvordan går det egentlig med skaderne? Hjalp mit råd?
Logged


Inex
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #278: 18 Dec 2006, 22:32 »

Tak for rosen, det gør altid lysten større til at holde arbejdet oppe Opstemt

I starten blev der bare købt spillere ind pga. meget lidt bredde. Jeg køber kun spillere jeg har brug for nu, men får samtidig solgt en masse spillere til gode priser, hvilket betyder nyindkøb selvfølgelig.

Desuden satser jeg meget på at hente unge spillere ind

Kvaliteten i "bredden"  på Brøndby holdet er virkelig også tam når man starter op, jeg kørte en udrensning i truppen på dag 1. Dertil gav PER mig et udmærket transferbydget på godt 100 mil DKR mener jeg.

Sidstnævnte lyder rigtig godt, det er også en ting jeg satset gevaldigt på, men samtidig prøver jeg og kæde det sammen med unge rutinerede kræfter, hvis du forstår. Spillere i starten af 20'eren, men samtidig har gode stats. Heriblandt en Tomas Sivok, som tager et kæmpe ansvar i den defensive del. Nå, det skulle ikke handle om mit spil.

Det er federe og udvikle talenter end og købe aldrende stjerner ind, og sådan virker det da også på dine indkøb. Hvad købte du Koren for en sin tid, nu gider jeg ikke lige gå tilbage og lede Peace Jeg står nemlig og skal udskifte OMC'en i diamanten, hans stats imponerer mig bare ikke synderligt meget. Samt, var han en af de bærende kræfter på holdet da du anvendte ham?

På forhånd tak Smiley Glæder mig til næste update.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #279: 18 Dec 2006, 22:33 »

hentede ham gratis Smiley

Desuden er en update godt på vej Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #280: 18 Dec 2006, 23:03 »

Brøndby IF - Randers FC 3-0
En sikker sejr hjemme mod Randers, der ikke kunne stille meget op mod os. Målene blev scoret af Pato, Zarkovic og Marcus
Brøndby IF - Sparta Rotterdam 2-1(Uefa Cup 1. runde, 1. kamp)
Vi vinder første kamp, men desværre får de scoret et udebanemål helt til sidst i kampen. Vores mål blev scoret af Pato og Poulsen
Vejle B - Brøndby IF 2-3
Hva søren, vi vandt sku i Jylland, men det holdt hårdt. Men det var sku dejligt. Målene blev scoret af Pato(2) og Marcus
FC Nordsjælland - Brøndby IF 0-3(Landspokal 3. runde)
Vi er sikkert videre i pokalturneringen. 1. divisionsholdet FCN var intet problem. Målene blev scoret af Marcus(2) og Foged






Backes sejrsstime slut
20. september 2009

Af Michael Winther-Rasmussen

Gravgaard var bambi på glatis i dag


1-0 Alexandre Pato(25')
1-1 Birkir Bjarnason(27')
2-1 Marcus Pedersen(31')
3-1 Marcus Pedersen(67')
4-1 Alexandre Pato(74')

Brøndby IF vs FC København 4-1(2-1)

Efter Hans Backe overtog fra Peter Nielsen, så har FC København gået fra sejr til sejr, og var inden denne kamp oppe på sejre på stribe. Men efter dagens kamp, så er denne statistik ændret efter Brøndby udspillede FC København fra A-Z på Brøndby Stadion.

Det startede i det trettende minut, da Simon Poulsen udfordrede Patrick Bantamoi med et godt hovedstød, men en god redning af målmanden. I det femogtyvende minut kom Brøndby så foran med 1-0, da Alexandre Pato udnyttede en god stikning fra Steffen Kielstrup og dermed var Brøndby foran. Kort efter Brøndby føringsmål, så fik FC København dog udlignet, da kantspiller Birkir Bjarnarson headede et indlæg fra Boskailo ind. Et flot mål af FC København.

Denne stilling holdt dog kun i fire minutter inden Brøndby endnu engang kom foran. Denne gang var det Patos norske angrebsmakker Marcus Pedersens tur til at udnytte et oplæg fra Steffen Kielstrup, der virkelig spillede en god kamp på midtbanen for Brøndby. Stillingen 2-1 blev også stillingen ved halvleg, selvom Brøndby og Pato var tæt på endnu en scoring.

Anden halvlegs start var noget tam, men en lang aflevering fra Steffen Kielstrup endte hos Alexandre Pato, der sendte den ind til en helt fri Marcus Pedersen der sikkert omsatte chancen til 3-1. Og bare syv minutter senere var det så 4-1, da Morten Foged forlængede en bold til Alexandre Pato der dermed scorede sit andet mål i kampen til slutresultatet 4-1. Fortjent og imponerende sejr til Brøndby.





Sparta Rotterdam - Brøndby IF 3-1, samlet 4-3(Uefa Cup 1. runde, 2. kamp)
Skuffende at tabe 3-1 i Rotterdam. Deres reducering i Brøndby blev afgørende, dermed intet europa eventyr i år. Vores enlige mål sat ind af Zarkovic
Brøndby IF - LFA 1-1
Uafgjort hjemme mod Lolland-Falster Alliancen er bare ikke godt nok, og det fik gutterne afvide. Vores mål blev scoret af Marcus
AaB - Brøndby IF 0-1
Vi rejste os efter skuffelsen mod LFA med en sejr i Aalborg, selvom det holdt hårdt til sidst. Målet scoret af Marcus
Esbjerg fB - Brøndby IF 3-2
Ærgerligt nederlag ude mod Esbjerg, men det er hvad der sker. Begge vores mål sat ind af 17-årige Dogan Emrah
Brøndby IF - OB 1-2
Skidt nederlag, og igen på hjemmebane. Vores enlige mål sat ind af Zarkovic, der også blev smidt ud
Brøndby IF - AC Horsens 3-2
Igen slog vi Horsens, virker til det går lidt bedre mod dem nu. Marcus og Cacá, samt et selvmål var vores scoringer
BK Frem - Brøndby IF 1-3(Landspokal 4. runde)
Endnu engang kom vi sikkert videre i Landspokalen, i næste runde venter Vejle som vi mødte i finalen sidst. Vores mål scoret af Cacá, Marcus og Pato
Brøndby IF - Helsingborgs IF 1-1(Royal League)
Skuffende start på Royal League, men det tager jeg ikke så tungt. Vores mål scoret af Kielstrup
Brøndby IF - Ham Kam 4-0(Royal League)
Flot sejr hjemme mod Ham Kam, der ikke kun stille meget op. Følgende spillere scorede Marcus(2), Pato og Foged




Marcus Pedersen har forlænget til 2013




FC Midtjylland - Brøndby IF 1-1
Et ok resultat i Midtjylland. Jeg er i hvert fald fint tilfreds med at få ét point i en kamp, hvor vi ikke spillede særlig godt. Foged scorede vores mål mod sin tidligere klub




Foged årets spiller?





Rosenborg - Brøndby IF 0-2(Royal League)
En meget flot sejr på udebane mod Rosenborg. Det var en rigtig god kamp, men skader som holder Alexandre Pato og Simon Poulsen ude i 2 måneder var skidt, men heldigvis er der pause nu. Målene blev scoret af Kielstrup og Pato




Og til sidst screenshots af stillingerne



SAS ligaen




2. division Øst




U18 ligaen




Royal League
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Gæst
 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #281: 18 Dec 2006, 23:48 »

Flot flot Smiley

KUTGW flot sejr over FCK Wink
Logged

Inex
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #282: 18 Dec 2006, 23:53 »

Fantastisk sejr, er du begyndt og komme ind i en god stime?

Grinte lidt inde i mig selv med den "Gravgaard var bambi på glatis". Smiley

Jeg har også lige hentet Marcus P, regner dog med han kommer til og gøre de første optrædender på 2DØ. Man skulle dog være et svin ikke og give ham nogle starter inde mode de dårlige hold, når man ser på hvordan han har gjort det for dig.

Hvor mange kampe og mål er det blevet til for ham?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #283: 18 Dec 2006, 23:55 »

Fantastisk sejr, er du begyndt og komme ind i en god stime?

Grinte lidt inde i mig selv med den "Gravgaard var bambi på glatis". Smiley

Jeg har også lige hentet Marcus P, regner dog med han kommer til og gøre de første optrædender på 2DØ. Man skulle dog være et svin ikke og give ham nogle starter inde mode de dårlige hold, når man ser på hvordan han har gjort det for dig.

Hvor mange kampe og mål er det blevet til for ham?

21 kampe 13 mål i denne sæson indtil videre

Samlet er det blevet til 41 SAS liga kampe og 21 mål(det er jo kun sasliga man kan se når man kigger på hans karriere, og ikke europa og rl kampe), så det jo fint i en alder af bare 19 år.. Han fik debut hos mig som 17-årig.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #284: 19 Dec 2006, 00:00 »

Hmmm. Troede egentlig det var mere. Når jeg sidder og laver et indre regenstykke, i takt med at jeg læser dine referater, troede jeg egentlig det ville blive omkring et mål pr. kamp...
Logged


Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 51 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010