home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:03:33 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
05 Sep 2025, 17:14 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  2 Brugere, 824 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 51 Udprint
Forfatter Emne: (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma  (Læst 137016 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #240: 17 Dec 2006, 11:07 »

Synes det er underligt hvis du kan få copenhagen air force og Lars J.

fc-hansen
Manager

« Svar #241: 17 Dec 2006, 11:21 »

du får jo aldrig gravgaard. han hader brøndby som pesten

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

N17
Manager

« Svar #242: 17 Dec 2006, 12:37 »

Udspillet fra A-Z
25. september 2008

Af Michael Winther-Rasmussen

Cacá storspillede

0-1 Marcus Pedersen(21')
1-1 Siebe Blondelle(45')
1-2 Cacá(87')

AZ Alkmaar vs Brøndby IF 1-2(1-1)

På udebane mod AZ Alkmaar stod Brøndby overfor en svær, men ikke umulig opgave. Holdet lagde fint ud, og allerede efter tyve sekunders spil havde den brasilianske troldmand Cacá en afslutning mod mål, desværre for Brøndby også over. Derefter skulle der gå et helt kvarter inden næste chance i kampen, og endnu engang var det til Brøndby. Cacá sendte Marcus Pedersen alene igennem, men desværre svigtede den unge nordmands træfsikkerhed.

Fem minutter senere lykkedes det så for Brøndby at komme foran, da Cacá endnu engang satte Marcus Pedersen i scene, og denne gang svigtede han ikke. 1-0 til Brøndby på DSB Stadion i Alkmaar. Tre minutter senere var AZ tæt på en udligning, men flot målmandsspil af Begovic sørgede for at Brøndby holdt føringen. I første halvlegs overtid lykkedes det så for AZ at udligne. Det var meget ufortjent, men et flot mål. En lang bold til Marengo blev behandlet på fornemmeste vis, og et superb indlæg endte i hovedet på Blondelle der sikkert sendte bolden ind til 1-1.

Vi skulle tretten minutter ind i anden halvleg før den første store chance kom, det var AZs Koevermans der kom alene igennem, men hans afslutning røg over mål. Derefter fadede kampen ud indtil det 81. minut, hvor Cacá fik Brøndbys første afslutning i anden halvleg, men hans afslutning ramte stolpen.

Kampens sidste afslutning endte også i sejrsmålet, da Marcus Pedersen endnu engang blev pareret alene med målmanden, men returen endte hos dagens store spiller Cacá der sikkert sendte bolden i mål. En flot sejr til Brøndby.

De andre danske holds kampe: Besiktas - FCK 1-3, Zenith - AaB 2-3. Dermed er der gode resultater for alle danske hold

FC Midtjylland - Brøndby IF 1-0
Jylland er bare ikke vores sted. Det er der vidst ingen tvivl om. Vi spiller egentlig ok, men de afgøre kampen på en scoring i det 93. minut
Herfølge - Brøndby IF 1-3(Pokal 3. runde), næste runde venter Næstved
Herfølge var intet problem, og vi skal i næste runde en ny tur til Sydsjælland, når Næstved tager imod
AGF - Brøndby IF 3-2
FUCK Jylland, kan de ikke fjernes fra SAS-ligaen?
Brøndby IF - AZ Alkmaar 0-1, samlet 2-2(Uefa Cup 1. runde, 2. kamp)(FCK - Besiktas samlet 4-2, AaB - Zenith samlet 2-5)
Vi taber hjemmekampen med 1-0 efter en kamp hvor vi stod meget defensivt, men wtf vi er videre til gruppespillet
Brøndby IF - Vejle B 2-1
Endelig en sejr i SAS-ligaen igen, og det var helt fortjent efter en kamp vi dominerede hjemme på Brøndby Stadion

Uefa Cup grupperne er trukket

Vi bør kunne gå videre

Esbjerg fB - Brøndby IF 3-0
Jeg er træt af Jylland, det kan åbenbart ikke lade sig gøre at vi vinder over there
Georgien - Polen 2-1
Et skuffende nederlag i vores bestræbelser på at komme videre fra kvalifikationen

Lucky England
8. oktober 2008

By Frank Southall

England fans disappointed

0-1 Ebi Smolarek(35')
0-2 Piotr Kuklis(70')
1-2 John Terry(76')
2-2 Ashley Young(88')

England vs Poland 2-2(0-1)

Two crucial goals in the last quarter of the match secured England one lucky point in todays match against Poland.

After a game dominated by Poland the English team can see them self lucky by getting a late equalisher. The goal scored on a direct freekick by young Ashley Young playing in Premiership team Watford and hoping to not get relegated.

When the ref blow the final whistle it was a sad Poland manager Sky Sports meet: "I'm very sad after a good game of football by my boys we only got one point. No one in Poland or England believed that we could get a point, but in the end we deserved every point. But off course i'm proud of the boys. They played there chance here on Wembley in front of over 80.000 spectators.

England manager Adrian Boothroyd said: "We need to see ourselves lucky by getting one point, and that is not good enough at home. We need to get three points every time we play"

Brøndby IF - Silkeborg IF 1-0
En god og sikker sejr tiltrods for resultatet kun blev 1-0
Brøndby IF - Skoda Xanthi 1-0
God start på gruppespillet. Jeg tror på videre deltagelse
Brøndby IF - AaB 1-0
Vi er inde i en god stime for tiden, denne gang med en fortjent sejr over AaB
FC København - Brøndby IF 4-3
Surt og skidt nederlag, da vi førte med 3-2, da der var spillet 88. minutter
OB - Brøndby IF 0-3
Imponerende flot sejr på udebane mod OB

AS Roma sejrede
30. oktober 2008

Af Piet Baunø

Pizarro sendte Roma i front

1-0 David Pizarro(26')
2-0 César Díaz[49']

AS Roma vs Brøndby IF 2-0(1-0)

Brøndby spillede en rigtig flot kamp i Rom, og fik kampens første chance, da brasilianske Wilton Figueiredo sparkede fra en spids vinkel, men Gianluca Curci i Roma målet fik klaret til hjørnespark. På en efterfølgende kontra slap Pizarro igennem, men Begovic fik flot klaret "kastanjerne ud af ilden".

Den næste chance der opstod i kampen skabte også 1-0 føringen til AS Roma, da David Pizarro fik fat i en løs bold på kanten af feltet, og bankede den sikkert i kassen. Det var ikke helt fortjent, men det viser et Serie A holds skarphed. Fem minutter senere var Roma tæt på 2-0, men Carlos Albertos afslutning gik over mål.

33. minutter inde i kampen var Brøndby tæt på en udligning, da et indlæg fra Figueiredo blev behandlet på bedste vis af Simon Poulsen, men hans flugter blev klaret af Curci. En imponerende redning. Halvlegens sidste chance tilfaldte hjemmeholdets Cerci, men hovedstødet gik over mål.

Fire minutter inde i anden halvleg faldt 2-0 målet så, da Roma på en kontra fik César Díaz alene igennem og han svigtede ikke. Dermed endte kampen i Rom med en 2-0 sejr til Roma, en forventet sejr, men Brøndby kan være stolte af deres indsats.

Supertalentet The Duck til Brøndby
1. november 2008

Pato til Brøndby

Brøndby indkaldte i dag til pressemøde i Vilfort Lounge, og flere pressefolk var mødt frem. Da vi ankom lagde vi mærke til, at der også var brasiliansk presse til stede. Derfor var vi nu sikker på, at Brøndby havde hentet en brasilianer, og vi regnede det for sikkert at det var en ung lovende spiller.

Men vi blev meget overrasket, da Per Bjerregaard sammen med John Petersen kunne præsenteret stortalentet Alexandre Pato fra den brasilianske storklub Santos, der blandt andet har opfostret Robinho. Stortalentet starter i Brøndby den 1. januar, og vil helt sikkert være på alle læber fra start.

Da vi er så beæret over at få en sådan spiller til Danmark, så har vi lagt en video ud I kan se. Klik på linket herunder.

Se Alexandre "The Duck" Pato i aktion

Samtidig fortalte klubben også, at chilenske 21-årige Francisco Piña skiftede sammen med 19-årige Pato den 1. januar.

/ Ritzau /

Brøndby IF - AC Horsens 1-0
Endelig kunne vi slå Horsens. Det tog også sin tid
Næstved IF - Brøndby IF 0-5(Pokal 4. runde)
Vi er videre til kvartfinalen hvor AGF venter. Det var specielt Cacá der lyste op i dag med et hattrick
Venskabskamp: Wales - Polen 0-1
En god sejr ude mod Wales, selvom det kun var en træningskamp
Viborg FF - Brøndby IF 2-1
Jylland Jylland Jylland. Hvor jeg hader det sted

To talenter til Norge
1. november 2008

Williams forlader Brøndby

Noget overraskende har Brøndby i dag meldt ud at to af klubbens største talenter forlader klubben.

Det drejer sig om all-round spilleren Martin Spelmann, som klubben har solgt til Rosenborg for 60.000.000 kroner, og han skifter med øjeblikkelig virkning. Det var endnu engang en handel som Per Bjerregaard kørte igennem, men denne gang skulle John Petersen ikke have været så skuffet.

Den anden spiller er den australske angriber David Williams, som også tager til Norge, der er blevet solgt til Molde for 28.000.000 kroner plus yderligere rater senere hen. Det var ikke noget John var glad for at gøre, men som han sagde, så vil Williams ikke have nogle chancer mod Alexandre Pato.

/ Ritzau /

AaB - Brøndby IF 1-0
Det siger vel sig selv at vi tabte i Jylland
Brøndby IF - OB 2-3
Skuffende at tabe på hjemmebane. En skidt stime vi er inde i lige nu.
Brøndby IF - Blackburn Rovers 0-1
Fire nederlag i streg, men en sejr i sidste gruppekamp gør at vi kommer videre
Hertha Berlin - Brøndby IF 2-0
Vi er ude af Europa, så vi kan koncentrerer os om Ligaen og pokalen, selvom jeg ikke er tilfreds med at være ude. Fem nederlag i streg er en skidt afslutning på en ellers - efter normal standard - god halvsæson

Stilling ved halvsæsonen, dog plus en kamp i foråret

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager

« Svar #243: 17 Dec 2006, 12:45 »

Starter godt, slutter skidt Skuffet

Skuffende kun at have 1 af 2 rigtige gæt. Til gengæld kan man forvente en del af Pato? Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Møller
Gæst

« Svar #244: 17 Dec 2006, 13:32 »

60 mio for Spellmann nice prize Opstemt

cube
Manager

« Svar #245: 17 Dec 2006, 13:34 »

Uh. Ham Pato så jeg godt i sportsnyhederne forleden. Han ser rigtig vild ud.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

ZhotLog
Gæst

« Svar #246: 17 Dec 2006, 13:47 »

SS af Pato kommer vel når han kommer til klubben? Rullende Øjne

N17
Manager

« Svar #247: 17 Dec 2006, 14:31 »

Én ud, Én ind
1. januar 2009

Fülöp til Brøndby

Med Ankergren kontraktudløb til sommer, så var det forventet, at Brøndby ville kigge sig om efter en målmand. Og klubben har gjort som forventet, da man i dag kunne præsenterer Tottenham målmanden Marton Fülöp som ny målmand på Vestegnen, hvor han skal tage kampen om med Asmir Begovic.

Samtidig meddelte klubben, at højrebacken Mikael Lustig forlader klubben til sommer, da han sagde nej til en forlængelse med Brøndby, og ja til en kontrakt hos italienske Fiorentina.

/ Ritzau /

Træningskamp: Lyngby FC - Brøndby IF 1-3
Træningskamp: SønderjyskE - Brøndby IF 0-2
Venskabskamp: Kroatien - Polen 2-1
Træningskamp: LFA - Brøndby IF 1-5
Træningskamp: Hønefoss - Brøndby IF 1-3
Træningskamp: Strømgodset - Brøndby IF 1-4

Dermed endte træningskampene med 5 sejre og 0 nederlag for Brøndby, og en samlet målscore på 17-4. Det lover godt

Vi har i dag solgt den offensive ghanesiske midtbanespiller Philemon Asante til Bodø/Glimt for 30.000.000 kroner + 40% af næste salg

Super debut af The Duck
15. marts 2009

Pato scorede 4 gange i dag

1-0 Morten "Duncan" Rasmussen(25')
2-0 Alexandre Pato(39')
2-1 Jonathan Hellström(52')
3-1 Alexandre Pato(61')
3-2 Jonathan Hellström(69')
4-2 Alexandre Pato(73')
5-2 Alexandre Pato(90')

Brøndby IF vs FC Nordsjælland 5-2(2-0)

Der var set meget frem til dagens kamp, hvor Brøndbys brasilianske nyindkøb Alexandre Pato ville få debut, og man må sige at han spillede rigtig godt i sin debut. Der blev desuden også givet debut til 17-årige Morten Foged, der blev hentet til Brøndby fra Midtjylland som 14-årig.

"Begge spillere er nogen jeg forventer mig meget af, og er to spillere der vil være sikre startere i de kommende år" lød det fra John Petersen før kampen.

Brøndby startede også kampen bedst, og det var helt fortjent da Morten "Duncan" Rasmussen sendte de gule i front efter femogtyve minutters spil. Og lige efter kunne han have øget til 2-0, men det lykkedes ikke. Fjorten minutter senere kronede Alexandre Pato så en indtil videre fin debut med sin scoring til 2-0 efter en solo præstation. Det blev også stillingen ved pausen, hvor Foged også havde gjort opmærksom på sig selv med et indlæg til Duncans mål.

I anden halvleg fik FC Nordsjælland allerede reduceret i det syvende minut, da Jonathan Hellström udnyttede et godt FC Nordsjælland opspil. Men derefter kom Brøndby igen med i spillet, og Morten Foged leverede sin anden assist i kampen, da han i det 61. minut sendte bolden ind til Alexandre Pato, der dermed var oppe på to mål i dag indtil videre.

Otte minutter senere fik Jonathan Hellström så igen reduceret, men det blev en kort fornøjelse for FC Nordsjælland at være med igen. Fire minutter efter FCNs reducering, så var Alexandre Pato igen på pletten, og satte dermed et hattrick på kontoen i sin første kamp. Og i det 90. minut lukkede samme Pato kampen med sit fjerde mål. En imponerende debut.

"Eu tinha sonhado nunca de um debut melhor. Eu sou muito contente e olhando para a frente a mais jogos" lød det fra Pato efter kampen på sit portugisiske.

Brøndby IF - FC Midtjylland 4-1
Vi er startet rigtig godt i foråret her, og endnu engang kom Pato på måltavlen. Denne gang med to scoringer. Det kører godt for holdet her for tiden.
VM-Kval: Polen - Ukraine 1-1
Vi skuffede igen hjemme, men Ukraine er ikke nogen dårlig modstander, men det er jo hjemme vi skal tage pointene.
Venskabskamp: Rusland - Polen 2-0
Skuffende indsats i Rusland, men det var "bare" en træningskamp.
Brøndby IF - AGF 3-1
Tre kampe, og tre sejre i foråret. Og tre kampe hvor Pato har scoret i dem alle. En rigtig flot sejr i dag over AGF.
Vejle B - Brøndby IF 1-1
Vi var i Jylland, så det overrasker ikke synderligt at vi kun fik ét point. Det er i hvert fald en ting der skal være bedre i den nye sæson.
AGF - Brøndby IF 2-3 efter forlænget(Pokal Kvartfinale)
En svær udekamp i Pokalturneringens kvartfinale, og det blev ikke nemmere med udvisningen til Kielstrup i første halvleg. Men vi klarede at spille os op igen, og endte med at vinde efter en forlænget spilletid, hvor Pato scorede sejrsmålet.
Silkeborg IF - Brøndby IF 0-2
Wuhuu vi vandt i Jylland. En imponerende præstation.

Jeg har i dag valgt at opsige min stilling som landstræner for Polen, så jeg kan koncenterer mig helt om Brøndby. Jeg har været glad for min tid i Polen, men jeg kunne ikke fokuserer 100% på begge dele.

Fremragende Brøndby comeback
15. april 2009

Opsang gav sejr

0-1 Jesper Bech(4')
0-2 Njogu Demba-Nyrén
0-3 Jesper Bech(22')
1-3 Simon Poulsen(44')
2-3 Morten "Duncan" Rasmussen(53')
3-3 Marcus Pedersen(72')
4-3 Marcus Pedersen(73')
5-3 Morten Foged(81')

Brøndby IF vs Esbjerg fB 5-3(1-3)

Topholdet fra Esbjerg fB kom i dag på besøg på Brøndby Stadion, og hvad der hurtig så ud til at være et mareridt fra Brøndby endte i en drøm.

Det startede skidt for Brøndby, da Esbjerg allerede i det fjerde minut kom i front med 1-0, da den tidligere FCKer Jesper Bech endnu engang gjorde det onde ved Brøndby, og allerede i det trettende minut sendte Njogu Demba-Nyrén Esbjerg yderligere foran. Som om det ikke var nok, så kom Esbjerg foran med 3-0 allerede i kampens 22. minut, da Jesper Bech for anden gang i dagens kamp sendte sig selv på måltavlen.

Brøndbys held vendte da Simon Poulsen i det 44. minut sendte bolden i kassen til 3-1. Dermed var Brøndby tilbage i kampen, men måtte stadig gå i omklædningen bagud med 3-1.

I anden halvleg var det et helt andet Brøndby hold der kom på banen, og allerede otte minutter inde i anden halvleg lykkedes det for Brøndby at få reduceret, da Morten "Duncan" Rasmussen satte hovedet på et Foged indlæg. Fem minutter efter reduceringen skete det uheldige fra Brøndby, at Alexandre Pato blev skadet, ind i stedet kom norske Marcus Pedersen, hvilket viste sig rigtig godt for Brøndby.

På to minutter lykkedes det for den indskiftede Marcus Pedersen at vende kampen totalt, da han i det 72. minut sendte udligningen i mål, og minuttet efter sendte han så Brøndby i front med 4-3. Et imponerende comeback af Brøndby. Og for det ikke skal være nok, så lykkedes det Brøndby at score til 5-3 i det sidste minut af kampen ved stortalentet Morten Foged.

Brøndby IF - FC København 1-1
Et lige opgør, hvor det lykkedes os at udligne et minut inde i kampens overtid ved Morten Foged
Brøndby IF - Viborg FF 1-1(Pokal Semifinale, 1. kamp)
Ikke det bedste resultat hjemme i første kamp, men jeg tror på at vi nok skal komme videre
AaB - Brøndby IF 0-0
0-0 i Aalborg er et ok resultat, jeg er i hvert fald tilfreds.

Vilfort forlader Brøndby
28. april 2009

Vilfort takker af

Endnu en talentspejder har forladt Brøndby. For et par år siden var det Erik Larsen der forlod Brøndby til fordel for den engelske klub Manchester City, og i år er det så Brøndby legende Kim Vilfort der forlader Brøndby Stadion og Brøndby IF for at skifte til England.

Her har Kim Vilfort nemlig fået en kontrakt med den engelske Premier League klub Leeds, hvor han får en stor rolle i at finde talenter til klubben.

"Det er hårdt at forlade Brøndby, men Leeds kom med et forrygende tilbud, og den mulighed kunne jeg ikke lade gå fra mig. Jeg glæder mig meget til at prøve mig selv af i England udtalte Kim Vilfort inden han satte sig i flyet mod England.

/ Ritzau /

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Zone 43
Manager

« Svar #248: 17 Dec 2006, 14:38 »

Superb start Thumbs Up Opstemt

Ærgeligt at Lustig stopper efter sæsonen Ubeslutsom

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

N17
Manager

« Svar #249: 17 Dec 2006, 14:40 »

Mht. SS af Pato, så kommer det efter sæsonen, da jeg glemte at tage det inden Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Møller
Gæst

« Svar #250: 17 Dec 2006, 14:52 »

Kom med en nu Opstemt

Ser fint ud Smiley nice blog !

N17
Manager

« Svar #251: 17 Dec 2006, 16:34 »

Per Nielsen stopper, og bliver træner
21. april 2009

Per Nielsen nu som træner

En skade der har generet Brøndby legende Per Nielsen i flere måneder nu, har i dag gjort at forsvarsspilleren har valgt at trække sig tilbage fra fodbolden, og i stedet tage en rolle som træner i klubben hvor han har været siden han startede med fodbold.

"Det var ikke lige denne måde jeg havde håbet at stoppe min karriere på, men jeg er meget glad for, at jeg får lov at blive i klubben som træner. Det er noget jeg ser meget frem til, og håber at kunne bidrage med meget erfaring til holdet." sagde en stolt Per Nielsen til Ritzau under dagens Brøndby træning.

/ Ritzau /

Viborg FF - Brøndby IF 2-2(Pokal Semifinale, 2. kamp)
En god kamp af os, selvom jeg på forhånd frygtede Jylland. Nu er vi så i Pokalfinalen for andet år i træk. I finalen venter Vejle Boldklub
Brøndby IF - OB 2-0
Rigtig god sejr over Odense Boldklub. Vi er rigtig stærke på hjemmebane
AC Horsens - Brøndby IF 2-0
Hader Horsens, mere gider jeg ikke sige om denne kamp
FC Nordsjælland - Brøndby IF 2-4
To mål af Pato og to mål af Marcus Pedersen sikrede os en fortjent sejr på Farum Park

Pokalmestre 2009: Brøndby IF
14. maj 2009

Pato under opvarmningen inden han blev matchvinder

0-1 Morten Foged(43')
1-1 Gudjón Baldvinsson(63')
1-2 Alexandre Pato(114')

Vejle B vs Brøndby IF 1-2(1-1) efter forlænget

I en jævnt kedelig første halvleg udmøntede halvlegens eneste chance sig i føringsmål til Brøndby IF, da et hjørnespark fra Simon Poulsen endte i hovedet på Morten Foged. Dermed var Brøndby foran med 1-0, og på vej mod at forsvarer sin pokaltitel.

Kampens anden chance udmøntede sig i en udligning fra Vejle Boldklub i det 63. minut, da deres islandske angriber Gudjón Baldvinsson sendte bolden i mål til 1-1. Dermed var kampen igen åben, og begge hold kunne nu snuppe pokaltitlen.

I det 90. minut skete så noget meget afgørende, da Vejle kantspiller Brian Nielsen blev præsenteret for et rødt kort, og han var dermed ude af den forlængede spilletid, hvor Brøndby dominerede. Og det endte da også med endnu en pokaltitel til Brøndby og John Petersen, da Alexandre Pato i det 114. minut sendte guldet til Vestegnen.

Brøndby Pokalmestre for andet år i træk

FC Midtjylland - Brøndby IF 3-1
Skuffende nederlag, men pokalkampen sad stadig i benene
Brøndby IF - Viborg FF 3-1
God sejr der sikrede os tredjepladsen i SAS-ligaen, desværre vandt FCK mesterskabet, da de slog Esbjerg fB med 1-0 i sidste rundes guldkamp

Superb præstationer af alle hold i år.

SAS-ligaen

2. division Øst

U18 turneringen

Så lige til sidst lidt fra og om Alexandre Pato, da han kom til klubben, og så hans SS

Alexandre Pato

Olsen vild med Pato

Fans frygter

Pato vil vise rigtig fodbold

Brøndby mit springbræt

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Zone 43
Manager

« Svar #252: 17 Dec 2006, 16:40 »

Pato vil vise rigtig fodbold

Grin

Fin afslutning, nu kan det blive bedre i næste sæson Thumbs Up

- Daniel Agger.

N17
Manager

« Svar #253: 17 Dec 2006, 16:43 »

Grin

Fin afslutning, nu kan det blive bedre i næste sæson Thumbs Up

Jep, det håber jeg meget på Smiley

Man må da sige, at Pato har selvtilliden i orden Wink funny

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Mikkellas
Gæst

« Svar #254: 17 Dec 2006, 16:46 »

Glæder mig til at høre mere fra Pato i fremtiden. De der resultater i jylland, kan du ikke rette op på dem eller er det bare en vane at du skal tabe derovre. Hvis du bliver ved med det vinder du aldrig mesterskabet. Smiley

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 51 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010