|
EsbjergSB
|
|
Okaay... Håber jeg får lidt mere stemmer ind, så jeg kan komme i gang i aften/nat.
nogen der ved hvordan jeg ligger SS ind på blogen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EsbjergSB
|
|
Super. Tak for det.. Håber det lykkes. Men nu kommer jeg nok til at lyde dum  Hvordan tager jeg overhovedet et SS i selve spillet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Lyn har mange spændene unge spiller blandt andet Kevin Larsen, Bjarne Ingebretsen, Ezekiel Bala og Chinedu Obasi Ogbuke som er 2 nigerianske talenter som kom til Lyn sammen med den nok mere kendte John Obi Mikel som nu spiller i Chelsea.
Så jeg har stemt på Lyn
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Super. Tak for det.. Håber det lykkes. Men nu kommer jeg nok til at lyde dum  Hvordan tager jeg overhovedet et SS i selve spillet? Var så lidt. Du tager et SS ved at trykke på Print Screen kanppen på dit tastatur. Så går du ind i paint og der sætter du billedet ind og gemmer filen som jpeg. også bruger du så http://www.imageshack.us/ hvor du uploader billede inden du sætter det ind.. håber det gav lidt klarhed over det hele 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chelsea-4ever
|
|
Jeg har også stemt Lyn.. Tror de har et spændede hold at spille med..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EsbjergSB
|
|
Tak for stemmerne - det ser ud til at I får af hører om LYN OSLO
Tak for vejledningen til at sætte SS ind. Jeg skal nok få det lært på et eller andet tidspunkt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Tak for stemmerne - det ser ud til at I får af hører om LYN OSLO
Tak for vejledningen til at sætte SS ind. Jeg skal nok få det lært på et eller andet tidspunkt.
Det skal nok blive spænende at følge.. Og det var da så lidt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EsbjergSB
|
|
10 min, så starter blogen... LYN er favorit, så hvis du vil ændre det har du travlt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EsbjergSB
|
|
ARHHH Planen var nu ikke at det skulle blive lige - er ikke selv så go til at tage beslutninger 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tor1991
Gæst
|
|
Basel fører..Yes 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Nejnej, Kiev kommer og overhaler dem alle 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Møller
Gæst
|
|
Lagde lidt mærke til du hed EsbjergSB er det fordi du er fra Esbjerg ? Hvis ja velkommen i klubben , og hvorfor ikke prøve lykken med selveste Esbjerg fB ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|