home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  1 Bruger, 579 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  oplevelse af Patch 7.0.1?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint
Forfatter Emne: oplevelse af Patch 7.0.1?  (Læst 26542 gange)
Gaylord
Førsteholdsspiller

Sv: oplevelse af Patch 7.0.1?
« Svar #135: 09 Dec 2006, 00:37 »

Jeg har igår installeret den nyeste patch med rettelser osv fra den tidligere udgivelse, men jeg fornemmer stadig en del fejl?

Jeg har netop startet med Feyenoord og har købt Kerlon for 5.5 mil £. Så er det jeg undre mig at han ikke figurere på hverken 1. , 2. eller u19 holdet. Jeg bliver nødt til at finde ham gennem søgefunktionen for at finde ham. Når jeg så finder ham, så står han som "Kontrakt med Feyenoord" men jeg kan ikke sætte vælge ham til nogle af mine hold. Det er meget mærkeligt, og jeg har aldrig oplevet noget lignende før.

Er der en som kan belyse situationen for mig? Er det mig den er galt med?

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #136: 09 Dec 2006, 00:54 »

Det eneste jeg kan komme på, er at han måske først ankommer til klubben om et par dage?

N17
Manager

« Svar #137: 09 Dec 2006, 01:09 »

jeg får vildt mange langtidsskader efter jeg har installeret patchen og rettelserne. Det er godt nok belastende at have mellem 8-12 langtidsskader hele tiden, og det drejer sig om skader over en måned

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Soccerpop
Gæst

« Svar #138: 09 Dec 2006, 01:35 »

Jeg har igår installeret den nyeste patch med rettelser osv fra den tidligere udgivelse, men jeg fornemmer stadig en del fejl?

Jeg har netop startet med Feyenoord og har købt Kerlon for 5.5 mil £. Så er det jeg undre mig at han ikke figurere på hverken 1. , 2. eller u19 holdet. Jeg bliver nødt til at finde ham gennem søgefunktionen for at finde ham. Når jeg så finder ham, så står han som "Kontrakt med Feyenoord" men jeg kan ikke sætte vælge ham til nogle af mine hold. Det er meget mærkeligt, og jeg har aldrig oplevet noget lignende før.

Er der en som kan belyse situationen for mig? Er det mig den er galt med?

Har vist læst det et andet sted på siden også, men er ikke hundrede på hvor.
Det var vist et eller andet med Marcelo i Aston Villa, hvor han først var dukket op en sæson efter hvis jeg altså husker rigtigt.

N17
Manager

« Svar #139: 09 Dec 2006, 02:29 »

ER ved at miste lysten til det her lorte spil. Kan ikke være rigtigt, at man skal have 2 skader pr. kamp stort set. Har hele tiden 4-5 spillere ude i fire måneder osv! Det kan jo ikke være rigtigt. Er ALDRIG blevet ramt så meget af skader før

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Hexokain
Ynglingespiller

« Svar #140: 09 Dec 2006, 04:21 »

Dybt nedern,men det behøver nu ikke være patchen/spillet.. se bare på Brøndby

Smile and wave boys.... just smile and wave

cube
Manager

« Svar #141: 09 Dec 2006, 05:06 »

er de manglede transfer penge rettet i updaten af 7.0.1 'Huh for ellers er det vel lidt trist ... også skal man vel vente på en update igen =)

Mener du ikke tv penge? Hvis ja, så er det min erfaring at man får dem udbetalt henover sæsonen.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Hexokain
Ynglingespiller

« Svar #142: 09 Dec 2006, 05:21 »

Har formentlig ikke noget med den ellers så meget omtalte Patch at gøre, men kan det være rigtigt at jeg i Arsenal har formået at signe 2 udenlandske spillere som nu hvor jeg skal til starte min season ikke har fået arb tilladelse Huh... de er markeret med et AT og kan ikke spille Sur... er det normalt eller endnu en finurlighed den nye Patch har medført

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #143: 09 Dec 2006, 06:30 »

Det er normalt. Sådan er verden indrettet. Send dem til en rugeklub indtil de er: a) gode nok til 1. førsteholdet. b) kan sælges.

Hexokain
Ynglingespiller

« Svar #144: 09 Dec 2006, 06:40 »

Det er normalt. Sådan er verden indrettet. Send dem til en rugeklub indtil de er: a) gode nok til 1. førsteholdet. b) kan sælges.

De er skam gode nok til 1 holdet, men jeg kan jo ikke spille dem pga manglende arb tilladelse...

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #145: 09 Dec 2006, 06:51 »

De er skam gode nok til 1 holdet, men jeg kan jo ikke spille dem pga manglende arb tilladelse...

De engelske myndigheder kan til tider være belastende, når det gælder arbejdstilladelser(også i virkeligheden), men der er ikke andet at gøre end, at vente indtil de kan få en arbejdstilladelse.

Hexokain
Ynglingespiller

« Svar #146: 09 Dec 2006, 07:06 »

De engelske myndigheder kan til tider være belastende, når det gælder arbejdstilladelser(også i virkeligheden), men der er ikke andet at gøre end, at vente indtil de kan få en arbejdstilladelse.

Har nu tilbudt dem til min rugeklub, men det åbner bare for problemet igen.... troede ikke man kunne signe spillere uden de fik arb tilladelse, men det kan man åbenbart Shockeret... men så håber jeg de for den i denne omgang, ellers er det da spild af penge og tallent

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #147: 09 Dec 2006, 07:25 »

Man kan sagtens eje en spiller, der kommer udenfor EU, i UK uden at han må spille. Flere klubber har spillere på græs i en anden klub indtil han kan få arbejdstilladelse. Reglerne er svært gemmenskuelige.
I FM regi er der flere tråde her, der giver råd og vejledning. Bare søg på "arbejdstilladelse".

Hexokain
Ynglingespiller

« Svar #148: 09 Dec 2006, 08:01 »

Ok tak for hjælpen.. har fået sendt den ene knægt afsted til en rugeklub med arb tilladelse i tasken Smiley... men jeg læser lidt på lektien så jeg er bedre forberedt næste gang

N17
Manager

« Svar #149: 09 Dec 2006, 22:12 »

er det kun mig der oplever, at UANSET hvad jeg gør, så scorer mine modstandere ALTID til sidst i kampene. De skal nok få udlignet lige meget hvad!!!!!! Fuck jeg hader det her spil lige nu..

Hav af skader, og udligning uanset hvad jeg gør

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010