home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 617 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  oplevelse af Patch 7.0.1?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint
Forfatter Emne: oplevelse af Patch 7.0.1?  (Læst 26593 gange)
Hexokain
Ynglingespiller

Sv: oplevelse af Patch 7.0.1?
« Svar #120: 07 Dec 2006, 23:58 »

ja de gule er vel ok, men 6 røde er sgu i over kanten... men drengene må bare ha en ekstra opsang

Smile and wave boys.... just smile and wave

wirenfeldt
Gæst

« Svar #121: 08 Dec 2006, 00:43 »

Det ved jeg nu ikke? Synes ikke det lyder vildt overdrevet Smiley

faber369
Lilleputspiller
*

« Svar #122: 08 Dec 2006, 07:21 »

Selve opdateringen er meget god. Men Men kun 1 gang ud af 4 har Sherman Cardenas været med i spillet selvom jeg har valgt stor database. I den originale udgave er han med hver gang på middel data.Huh? Pisse irriterende.

United-styrer
Gæst

« Svar #123: 08 Dec 2006, 07:30 »

Min oplevelse af patchen er, at den har ødelagt spillet. Jeg havde ikke oplevet ret mange af de fejl, folk omtaler, og ingen af dem var i mine øjne særligt graverende. Alligevel installerede jeg patchen, fordi det gør man jo bare, men det gør jeg så absolut ikke fremover. I hvert fald ikke før jeg kun hører god omtale om den.

Manglende tv-penge udbetalt er ekstremt irriterende, men den værste, og den er storslem, er buggen, der gør, at man betaler og får dobbelt transferbeløb for en spiller, som man har købt/solgt. Ufatteligt skuffende, og det har gjort, at lysten til at spille mit ellers fremragende Q.P.R-spil er blevet kraftigt forværret.

EDIT: Og så får jeg heller ingen kontrakt, her en måned efter den gamles udløb... mon også det er patchens værk.. Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 08 Dec 2006, 07:36 af United-styrer » Logged

Bademesteren
Manager

« Svar #124: 08 Dec 2006, 09:07 »

Min oplevelse af patchen er, at den har ødelagt spillet. Jeg havde ikke oplevet ret mange af de fejl, folk omtaler, og ingen af dem var i mine øjne særligt graverende. Alligevel installerede jeg patchen, fordi det gør man jo bare, men det gør jeg så absolut ikke fremover. I hvert fald ikke før jeg kun hører god omtale om den.

Manglende tv-penge udbetalt er ekstremt irriterende, men den værste, og den er storslem, er buggen, der gør, at man betaler og får dobbelt transferbeløb for en spiller, som man har købt/solgt. Ufatteligt skuffende, og det har gjort, at lysten til at spille mit ellers fremragende Q.P.R-spil er blevet kraftigt forværret.

EDIT: Og så får jeg heller ingen kontrakt, her en måned efter den gamles udløb... mon også det er patchens værk.. Ubeslutsom

US - kontraktbuggen er rettet i den nye patch...  Wink

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #125: 08 Dec 2006, 09:19 »

Nu nævner du buggen med dobbelt transfer beløb, netop denne bug har sigames udtalt kun sker for folk med pirat versioner, alle der har rapporteret buggen har i alt fald ikke ville sende save game og exe fil ind, efter de fik oplyst at buggen kun forekom hos folk med pirat version, så forudsat du har det orginale spil bør du altså sende save game og exe fil til sigames.

Ramsdal
Gæst

« Svar #126: 08 Dec 2006, 10:31 »

manglende tv penge med hvem? i Spanien?

MuNkEhOlM
Ynglingespiller

« Svar #127: 08 Dec 2006, 10:47 »

er de manglede transfer penge rettet i updaten af 7.0.1 'Huh for ellers er det vel lidt trist ... også skal man vel vente på en update igen =)

Tegn på jeg spiller for meget FM ... "trykker KONSTANT på space for at komme videre i browseren ..."

poi
Gæst

« Svar #128: 08 Dec 2006, 11:15 »

Jeg gider ikke at hente den ned. D

Da jeg ved den nye ikke indholder jeg skal bruge det til :S

United-styrer
Gæst

« Svar #129: 08 Dec 2006, 14:09 »

Nu nævner du buggen med dobbelt transfer beløb, netop denne bug har sigames udtalt kun sker for folk med pirat versioner, alle der har rapporteret buggen har i alt fald ikke ville sende save game og exe fil ind, efter de fik oplyst at buggen kun forekom hos folk med pirat version, så forudsat du har det orginale spil bør du altså sende save game og exe fil til sigames.

Screenshotsene viser jo intet? Jeg solgte en spiller kaldet Ollie Brooks til Liverpool for 20 mio. Fint nok og alt det der, handlen går igennem, her står der tyve millioner, og det gør der ligeledes inde i transfers. Men min økonomi var på 35 mio., kort før handlen blev arrangeret, og umiddelbart efter var den 77. Det kan selvfølgelig være, at de tyve millioner er dukket op andetsteds (måske de manglende tv-penge, der alligevel udbetales i løbet af året og ikke på en gang Peace ), men det virker alligevel underligt.

Mit spil er naturligvis originalt.

Regama Drengen
Juniorspiller
**

« Svar #130: 08 Dec 2006, 17:30 »

Nu har jeg installeret den nyeste patch update - og ser nu at tysklands landshold igen er uden spillere og Jens Musterman er på banen igen.. Har nogen en forklaring?? Bayern hedder München og Schalke: Gelshenkirchen?Huh

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #131: 08 Dec 2006, 17:32 »

Nu har jeg installeret den nyeste patch update - og ser nu at tysklands landshold igen er uden spillere og Jens Musterman er på banen igen.. Har nogen en forklaring?? Bayern hedder München og Schalke: Gelshenkirchen?Huh

Hos mig kører Tyskland fint, dog kan jeg ikke købe nogle af spillerne på landsholdet, men overlever nok. Med hensyn til navne er de også fine hos mig, der blev heller ikke ændret noget der.. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Regama Drengen
Juniorspiller
**

« Svar #132: 08 Dec 2006, 17:40 »

Bare glem det igen... My bad... det var et gammelt spil.. UPS øhhhh

Ramsdal
Gæst

« Svar #133: 08 Dec 2006, 22:43 »

Nu skal man heller ikke lyde som om alt er den nye patch skyld men vil bare høre om andre har haft problemer med offsides reglerne tit?
Har lige fået anulleret 3 i tre kampe på samme måde. Min fløjspiller ligger den BAGUD til min angriber som ligger den i kassen alle tre gange er det blevet dømt til offside??? i mit nye spil med den patch.  måske en tilfældighed men træls alligevel,. andre med samme oplevelse?

Ramsdal
Gæst

« Svar #134: 08 Dec 2006, 22:46 »

er de manglede transfer penge rettet i updaten af 7.0.1 'Huh for ellers er det vel lidt trist ... også skal man vel vente på en update igen =)
Hvis det er spanien i tænker på er der jo nogle klubber der ikke får tv penge irl?

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010