home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 479 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 227 228 [229] 230 231 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 572196 gange)
PEAST
Landsholdsspiller

Sv: NFL
« Svar #3420: 05 Sep 2011, 18:16 »

Jeg har siddet og set alle preseason kampene med mit NFL GamePass og det ser sku ud til at blive en fed sæson vi går i møde

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #3421: 05 Sep 2011, 18:44 »

Jeg må også sige at Lions ser ret stærke ud i år, og jeg har en stor fidus til dem. Især Jahvid Best tror jeg godt kan få en rigtig god sæson. Derudover tror jeg også Cowboys med en skadesfri Romo kan overraske (hvis man kan kalde det det) og nå rigtig langt i denne sæson.

Mit eget hold, Seahawks, tror jeg simpelthen bare slet ikke på. De har hentet Sidney Rice som da er en meget god reciever, men når man har fået Tarveris Jackson på QB-pladsen, som om muligt er dårligere end Matt Hasselbeck, så står det fandme skidt til. Eneste trøst er at man kan håbe på at Marshawn Lynch kan gør det her igen - i hver kamp helst.

Vuelve la ilusión

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3422: 06 Sep 2011, 22:02 »

"Both the Redskins and Seahawks, for example, studied the 2011 group closely (Quarterbacks), and decided to pass, perhaps with the thought of what's ahead. Luck, in particular, could have an impact on the late stages of this season. Say you're an owner, your team is 1-11 or 2-10 in December, and the best quarterback prospect since Peyton Manning is on the horizon. Could make for some interesting decision-making."

Interessant. Det kan gå hen og blive rigtigt spændende Smiley

Lavezzi
Gæst

« Svar #3423: 06 Sep 2011, 22:06 »

Redskins burde hente David Garrard som lige er blevet FA.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #3424: 06 Sep 2011, 22:13 »

Det forstår jeg så intet af. All in på McCown og Gabbert? 
Eller ofrer de bare denne sæson, for at gå efter Luck eller andre fra næste års draftclass  Tunge

19-18!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3425: 06 Sep 2011, 23:25 »

Jeg tror rent faktisk, at det kan blive et reelt scenario for et par hold, hvis Andrew Luck virkeligt er så god, som der bliver sagt. Ligegyldigt hvad bliver det i hvert fald meget omdiskuteret.

Det er en meget svært situation, for et professionelt hold, professionel staff og spillere at tabe med vilje, men ikke desto mindre, kunne det blive en realitet, da Redskins og Seahawks sagtens kunne løbe ind i en svær sæson.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #3426: 07 Sep 2011, 00:28 »

Det er noget jeg selv har tænkt på. Så snart playoffs er umulige at nå for et hold, er der så nogen pointe eller præmie for at slutte "højere" oppe end andre hold? Er der reelt noget der forhindrer, at man bare bruger reserver i de resterende kampe så man kan få et bedre draftpick?

19-18!

Lavezzi
Gæst

« Svar #3427: 07 Sep 2011, 00:57 »

Det er noget jeg selv har tænkt på. Så snart playoffs er umulige at nå for et hold, er der så nogen pointe eller præmie for at slutte "højere" oppe end andre hold? Er der reelt noget der forhindrer, at man bare bruger reserver i de resterende kampe så man kan få et bedre draftpick?
Well, hvorfor træne så længe og så hårdt for bare at give op? Tror alle spillerne, trænerne osv. har for meget stolthed/ære til bare at ud og ikke yde deres bedste.
Hvis holdet ikke spiller for at vinde, eller ikke spiller med deres bedste spillere møder fansene ikke op eller købe merchandise, hvilket skader holdet økonomisk og deres image. Hvem gider spille for et hold med sådan en indstilling. Ikke mange hvis overhovedet nogen.

I næste års draft er Luck det største QB talent, men næste års QB-class skulle være ret godt, så hvis man ikke får Luck er der stadig god chance for at få god QB. Ellers må man til lommerne som Falcons gjorde i dette års draft.

Shaft
Manager

« Svar #3428: 07 Sep 2011, 12:31 »

Og tilføj så følgende: Taber holdet bevidst kampe, vil de fans som betaler dyre dømme hurtigt miste noget for klubben, og i hvert fald ikke komme igen. Mindre fans, mindre trøje salg etc, betyder mindre penge. Mindre penge gør at ejeren ikke er glad.

Det er altså i alles intresse at vinde. Du får heller ikke en spiller til at spille for at tabe, og dermed risikere ikke at kunne få en ny kontrakt året efter grundet hans "dårlige" indsats, samt få en quarterback til at tabe en kamp så han mister sit job året efter.

Altså, ingen hold taber med vilje i NFL.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #3429: 07 Sep 2011, 12:33 »

Altså, ingen hold taber med vilje i NFL.

Ikke før de sidste runder hvis alle kan se de har bedst af at tabe heh

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #3430: 07 Sep 2011, 14:15 »

Selv da er der nogle der kæmper for at have et job. Det går ufatteligt stærkt i NFL, og hvis du ikke yder 100 % i hver kamp, står du lyn-hurtigt uden kontrakt. Kickere kan blive fyret for at misse én FG. Jeg tror ikke på at nogle taber med vilje - der står for meget på spil.

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

blomvikings
Manager

« Svar #3431: 07 Sep 2011, 15:26 »

Selv da er der nogle der kæmper for at have et job. Det går ufatteligt stærkt i NFL, og hvis du ikke yder 100 % i hver kamp, står du lyn-hurtigt uden kontrakt. Kickere kan blive fyret for at misse én FG. Jeg tror ikke på at nogle taber med vilje - der står for meget på spil.

Helt enig, de taber aldrig med vilje.
Det var også det Elming sagde flere gange, da man så Lions, Rams osv. spille de sidste par sæsoner.
At selvom det var week 17 og man havde én enkelt sejr, og det derfor i princippet kunne betale sig at tabe grundet draften, var der ingen der gjorde sådan.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #3432: 07 Sep 2011, 21:36 »

Hvordan ville jeres NFL Fantasy Draft 2011 se ud hvis i måtte vælge først på alle pladserne?

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3433: 07 Sep 2011, 21:38 »

Jaamal Charles, Arian Foster, Michael Vick, Adrian Johnson, Larry Fitzgerald, Antonio Gates, Mason Crosby, Pittsburgh Steelers Smiley

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #3434: 07 Sep 2011, 21:41 »

Kan I forresten ikke skrive hvilken position de spiller, og hvem I ville vælge først, hvis I har flere spillere til samme position.

Sider: 1 ... 227 228 [229] 230 231 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010