home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 20:45:50 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  3 Brugere, 869 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 216 217 [218] 219 220 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 580545 gange)
krølle
Reserveholdsspiller

Sv: NFL
« Svar #3255: 19 Mar 2011, 18:09 »

jeg er klar Smiley

... U ain't got a minute.

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #3256: 19 Mar 2011, 18:09 »

...men jeg har godt nok kun set 5-6 college kampe i år..

... U ain't got a minute.

Bimmand
Gæst

« Svar #3257: 19 Mar 2011, 18:10 »

jeg er frisk, har også set mange af finale bowls i denne sæson

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #3258: 19 Mar 2011, 18:19 »

...men jeg har godt nok kun set 5-6 college kampe i år..

Det er sgu ikke så vigtigt. Der er rankings overalt på nettet. Jeg regner med, vi mindst skal være otte, hvis det her skal løbe rundt. Og selv da bliver det ret anstrengende. Så jeg håber, der er rigtig mange, der har mod på det.

http://www.draftcountdown.com/sub/Rankings.php

nationalfootballpos t.com/scouting_department.html

http://walterfootball.com/draft2011bigboard.php

http://www.gbnreport.com/tradevaluetable.html - Det er en trade value chart. Den kan bruges til trades.

http://walterfootball.com/nfldraftorder2011.php - Det er rækkefølgen for i år.
« Seneste Redigering: 19 Mar 2011, 18:23 af Adzke » Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #3259: 26 Apr 2011, 18:14 »

Bliver draften sendt på dansk tv?

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Badefar
Manager

« Svar #3260: 28 Apr 2011, 18:20 »

Så starter draften i nat, nogen der skal se første runde? Jeg skal i hvert fald og glæder mig som sædvanligt til at se hvordan det hele falder ud og regner også med at skulle se optakten der starter om en times tid. Draften kan streames via NFL.com hvis nogle skulle være i tvivl.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #3261: 28 Apr 2011, 18:21 »

Så starter draften i nat, nogen der skal se første runde? Jeg skal i hvert fald og glæder mig som sædvanligt til at se hvordan det hele falder ud og regner også med at skulle se optakten der starter om en times tid. Draften kan streames via NFL.com hvis nogle skulle være i tvivl.

Jeg ser den i hvert fald også. Og naturligvis skal jeg lige præcis i morgen møde tidligt for at tage til AaB-træning. Det er jo vidunderlig timing.

Badefar
Manager

« Svar #3262: 28 Apr 2011, 18:26 »

Jeg skal også møde dejligt tidligt og forberede dansk-historie opgave i AT men det er sku det værd at være zombie i morgen.

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #3263: 28 Apr 2011, 23:32 »

Jeg skal også se Draften og jeg er også igang med at se hele optakten!!!

Her er et link til jer der gerne vil se optakt også.

http://da.justin.tv/roxbball15#/w/1138103744/2

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #3264: 28 Apr 2011, 23:48 »

Jeg vil også forsøge at følge med i draften i løbet af natten, hvis man da ellers kan holde sig vågen. Jeg er spændt på at se hvordan situationen omkring de hold der akut har brug for en QB spiller ud. Især et hold som Vikings som skulle være meget interessere i at få Jake Locker, derudover bliver det selvfølgelig spændende at se hvad Seahawks og 49ers gør. Samtidig er det altid interessant at se hvordan Patriots handler op og ned i løbet af draften.

Personligt er det selvfølgelig specielt med fokus på Jets draften bliver fulgt Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #3265: 29 Apr 2011, 01:25 »

Patriots vil sikkert lave et par handler eller 3. Det seneste lyder på om det muligvis vil trade op istedet for ned, som det er blevet sagt længe. Håber virkelig ikke Patriots trader op og får en klassespiller, da de er skræmmende nok i forvejen Tunge
Og så er jeg spænt på at se, hvem Colts vælger til at beskytte Manning.

Jeg kan meget godt lide Gabbert og Von Miller, så håber de ender på nogle hold der er intressante at se på. Det er dog noget usandsynligt crazy

19-18!

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #3266: 29 Apr 2011, 01:29 »

Patriots vil sikkert lave et par handler eller 3. Det seneste lyder på om det muligvis vil trade op istedet for ned, som det er blevet sagt længe. Håber virkelig ikke Patriots trader op og får en klassespiller, da de er skræmmende nok i forvejen Tunge
Og så er jeg spænt på at se, hvem Colts vælger til at beskytte Manning.

Jeg kan meget godt lide Gabbert og Von Miller, så håber de ender på nogle hold der er intressante at se på. Det er dog noget usandsynligt crazy

Mon ikke Patriots kigger langt efter et par spillere som J.J. Watt og Cameron Jordan i år? De er begge alsidige nok til at kunne bruges i begge deres hybridfront, og de udfylder begge to et stort need på holdet.

Min drøm er, at Watt falder langt nok til, Packers vil op efter ham, men det sker sikkert ikke.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #3267: 29 Apr 2011, 01:32 »

Efter det jeg har læst de seneste dage, så mener jeg at J.J Watt er steget på de forskellige draftboards? Tvivler på at han falder helt ned til Patriots hvis de ikke trader op.
Og nu hvor jeg tænker lidt over det, så håber jeg Gabbert falder ned til Arizona. Ham og Fitzgerald kan være giftige!

19-18!

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #3268: 29 Apr 2011, 01:34 »

Hmm. Meget tyder på at mine Panthers vælger Cam Newton som det første valg. Det ved jeg ikke helt hvad jeg skal syntes om. Han er et boom or bust talent, hvor det kan gå begge veje. Jeg havde håbet på Patrick Peterson, men endnu engang viser NFL at man ikke vælger cornerbacks eller recivers som den første spiller, selvom de måske faktisk er de bedste spillere.

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #3269: 29 Apr 2011, 01:35 »

Arizona vælger ikke QB, de mener at de kan vinde NFC West, hvis de får en impact spiller ala. Peterson og derfor har de ikke "tid" til at udvikle en quarterback. De går efter en veteran som fx. Marc Bulger eller lign.

Sider: 1 ... 216 217 [218] 219 220 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010