home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 860 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 173 174 [175] 176 177 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 581212 gange)
Urlacher
Reserveholdsspiller

Sv: NFL
« Svar #2610: 22 Feb 2009, 11:24 »

Nogen der følger med i NFL Combine?  Smiley

Long Live Spurs!

Tavares
Manager

« Svar #2611: 28 Feb 2009, 10:45 »

Bart Scott til Jets Thumbs Up.
Rex Ryan ftw.

Bruno Caboclo. Siger det bare.

United-styrer
Gæst

« Svar #2612: 01 Mar 2009, 11:21 »

Det må siges at være lidt af et røverkøb, Kansas City har gjort. Mike Vrabel og Matt Cassel for et andenrunde-pick i årets draft. Besynderlig beslutning af Patriots. Man skulle tro, Cassel alene var mere værd.

Shaft
Manager

« Svar #2613: 01 Mar 2009, 12:06 »

Det må siges at være lidt af et røverkøb, Kansas City har gjort. Mike Vrabel og Matt Cassel for et andenrunde-pick i årets draft. Besynderlig beslutning af Patriots. Man skulle tro, Cassel alene var mere værd.

Jeg er helt enig med dig, og blev virkelig chokeret over det. Godt nok vælger Kansas højt, så et første runde valg fra dem var han ikke værd. Men så måtte man kigge andetsteds. Tror lidt handlen er gået igennem grundet venskab. Den nye GM Poli for Chiefs, kommer jo fra Patriots.

Desuden er Mike Vrabel slet ingen dårlig mand at få, og han kan både spille i forsvaret som er hans favorit, men skam også i angrebet.
Chiefs bliver spændende at følge.

Et andet hold jeg glæder mig til at se er Denver, som allerede nu har lavet tre gode handler. Brian Dawkins, J.J Arrington og Carrol Buckhalter.. Nu får de et godt løbeangreb, hvis de to altså levere, og med Dawkins som safety, skal forsvaret bliver meget bedre.

Men generalt har der bare været mange spændende handler. Eks. også Keith Brookings til Cowboys og Kitna til samme. Og en masse andre..

United-styrer
Gæst

« Svar #2614: 01 Mar 2009, 19:02 »

De Broncos-handler havde jeg faktisk ikke set, men det må da siges at være nogle massive oprustninger. Det bliver spændende at se Buckhalter med mere ansvar, og med en af NFL's største defensive ledere ser det spændende ud for dem, ja Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #2615: 01 Mar 2009, 19:07 »

Lækkert at se, at Cassel er røget. Så har vi måske en chance for at vinde SB igen. Til gengæld sørgeligt at Vrabel er solgt. Skuffet

Jeg kan se, at Fred Taylor er taget fra Jax til Boston.. Jeg kender intet til ham, så jeg kan ikke sige, hvor godt et køb det er..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Shaft
Manager

« Svar #2616: 01 Mar 2009, 19:09 »

Lækkert at se, at Cassel er røget. Så har vi måske en chance for at vinde SB igen. Til gengæld sørgeligt at Vrabel er solgt. Skuffet

Jeg kan se, at Fred Taylor er taget fra Jax til Boston.. Jeg kender intet til ham, så jeg kan ikke sige, hvor godt et køb det er..

Nu er NE jo kendt for at få alle til at levere, og Fred er skam også en udemærket RB. Dog er han i sit karrieres efterår, så bliver spændende. Men hvis han skal få karrieren på ret køl, kan der næsten ikke være nogen bedre klub end NE.

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #2617: 01 Mar 2009, 19:11 »

Jeg kan høre at i ikke forstår en skid af Cassel-handlen, men jeg synes Patriots skal være utroligt glade for handlen.

De giver et muligt one year wonder + en gammel nisse der snart er done for et pick der næsten ligger i 1.runde. Det ville jeg tage anyday. Og så kan det godt være at diverse eksperter havde forventet en meget højere pris for Cassel, men hans markedsværdi er blevet blæst ud af proportioner, og Derek Anderson-effekten melder sig klart. I mine øjne er Patriots klart vinderen af denne trade, selvfølgelig afhængigt af hvad de gør med picket.

Long Live Spurs!

Shaft
Manager

« Svar #2618: 01 Mar 2009, 19:22 »

Jeg kan høre at i ikke forstår en skid af Cassel-handlen, men jeg synes Patriots skal være utroligt glade for handlen.

De giver et muligt one year wonder + en gammel nisse der snart er done for et pick der næsten ligger i 1.runde. Det ville jeg tage anyday. Og så kan det godt være at diverse eksperter havde forventet en meget højere pris for Cassel, men hans markedsværdi er blevet blæst ud af proportioner, og Derek Anderson-effekten melder sig klart. I mine øjne er Patriots klart vinderen af denne trade, selvfølgelig afhængigt af hvad de gør med picket.

Jeg forstår skam handlen. Har bare en anden mening end dig Wink

Jeg mener stadig, af denne gamle nisse er en god spiller, og loyal spiller som altid har været der for Patriots.
Og jeg vil stadig våge at påstå at med lidt koldt blod i årene, kunne Patriots have fået mere ud af Cassel.

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #2619: 01 Mar 2009, 19:42 »

Jeg forstår skam handlen. Har bare en anden mening end dig Wink

Jeg mener stadig, af denne gamle nisse er en god spiller, og loyal spiller som altid har været der for Patriots.
Og jeg vil stadig våge at påstå at med lidt koldt blod i årene, kunne Patriots have fået mere ud af Cassel.

Det var heller ikke ment som at i ikke forstod handlens detaljer  Wink Det er bare noget man siger.

Anyways, ja Vrabel er stadig en god spiller, men på dette tidspunkt i hans karriere kan man ikke regne synderligt meget med ham mere. Hans værdi i traden har ikke været det store.

Og nej, jeg tror egentlig ikke de kunne have fået mere ud af Cassel i en trade. Som sagt blæste medierne hans værdi op til noget der slet ikke matchede de forskellige holds mening om ham. Ingen GM's i NFL er så dumme at overse de forskellige spørgsmålstegn ved ham, såsom hans mangel på at spille i en lang, lang årrække, at hans holdkammerater på offense var blandt de bedste i ligaen osv. osv.

På papiret har Patriots fået et højt 2.rundepick for en backup-QB og en aldrende LB. Sig mig ikke at du ville afvise det

Long Live Spurs!

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #2620: 01 Mar 2009, 19:58 »

Jeg ved ikke hvor meget, at du vil kalde Cassel for Back up QB, idet jeg regner med at han går direkte ind som starter, og på den måde har de fået en overmiddel starter på QB-pladsen og en aldrende, men fit, LB.

Men som sagt tidligere i debatten, er det svært at vurdere om handlen er god, eftersom vi ikke ANER hvad Patriots får for deres del af handlen, endnu Smiley

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #2621: 01 Mar 2009, 20:03 »

Jeg ved ikke hvor meget, at du vil kalde Cassel for Back up QB, idet jeg regner med at han går direkte ind som starter, og på den måde har de fået en overmiddel starter på QB-pladsen og en aldrende, men fit, LB.

Men som sagt tidligere i debatten, er det svært at vurdere om handlen er god, eftersom vi ikke ANER hvad Patriots får for deres del af handlen, endnu Smiley

Jeg kalder Cassel en backup-QB fra Patriots' synspunkt. Det er vanvid at tænke ham som andet end backup hos dem, selv med Brady der har en tvivlsom skade.

Og så er jeg ikke vild med at du kalder ham en overmiddel QB. I mine øjne kan han indtil videre max knibe sig op som middel. Manden havde fin succes ja, men i et offense der var en af historiens bedste året før, og generelt for det bedst coachede hold i ligaen! Jeg tror en række andre QB's man måske ikke kender noget til nu ville kunne præstere det samme som ham.

Jeg lod mig ikke rive med af Derek Anderson-hypen, og jeg lader mig ikke rive med af Cassel-hypen  Smiley

Long Live Spurs!

DavidMadsen
Manager

« Svar #2622: 01 Mar 2009, 20:07 »

Når vi kommer frem til draften, hvordan/hvor kan man så følge den henne? Smiley

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #2623: 01 Mar 2009, 20:09 »

Men set ud fra hvad vi har set fra hans side, må han da siges at være overmiddel, men vi har vel alle forskellige definitioner udfra hvor god en gennemsnitslig QB er.

Vi kan jo ikke stole trygt på hvad du tror andre QB's kan under samme arbejdsvilkår. Pointen er at vi har set, at han sagtens kan (MED ET GODT OFFENSE), men vi har ikke set noget fra de andre Smiley

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #2624: 01 Mar 2009, 20:14 »

Når vi kommer frem til draften, hvordan/hvor kan man så følge den henne? Smiley

Ifølge min kilde er det ikke sandsynligt at der bliver sendt draft på tv2 sport igen i år.

Men mit gæt er at der er en lang række steder på nettet man kan se den  Smiley

Vi kan jo ikke stole trygt på hvad du tror andre QB's kan under samme arbejdsvilkår. Pointen er at vi har set, at han sagtens kan (MED ET GODT OFFENSE), men vi har ikke set noget fra de andre Smiley

Fremlægger det heller ikke som bevis eller lignende, jeg konstaterer bare at jeg tror en række backup-QB's kunne mtache eller overgå Cassels præstation sidste sæson.

Long Live Spurs!

Sider: 1 ... 173 174 [175] 176 177 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010