home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  2 Brugere, 841 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 165 166 [167] 168 169 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 581324 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: NFL
« Svar #2490: 01 Feb 2009, 15:57 »

Well, ikke for mig. Hellere ej da jeg var i den alder.

Derfor er den hovne tone stadig unødvendig. Jeg tror, det er de færreste 14-årige, der synes 6 om morgenen er normal sengetid.

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #2491: 01 Feb 2009, 15:59 »

Derfor er den hovne tone stadig unødvendig. Jeg tror, det er de færreste 14-årige, der synes 6 om morgenen er normal sengetid.

Normal sengetid, nej det kan man ikke påstå det er. Men Super Bowl kommer normalt heller ikke hver søndag. Man må ofre sig lidt  Smiley

Long Live Spurs!

Shaft
Manager

« Svar #2492: 01 Feb 2009, 16:01 »

Well. Det er sådan at hvis man er medium stor NFL fan, så ser man kampen. Uanset alder. Kampene bliver jo alligevel normalt spillet, så hvis han følger NFL normalt, er folk vant til det. Derfor der ikke er så mange NFL fan i DK, under de 14-15 år.

Desuden så er Super Bowl 1 gang om året.

United-styrer
Gæst

« Svar #2493: 01 Feb 2009, 16:04 »

Well. Det er sådan at hvis man er medium stor NFL fan, så ser man kampen. Uanset alder. Kampene bliver jo alligevel normalt spillet, så hvis han følger NFL normalt, er folk vant til det. Derfor der ikke er så mange NFL fan i DK, under de 14-15 år.

Desuden så er Super Bowl 1 gang om året.

Kunne det tænkes, at han normalt kun ser den tidlige kamp og lidt af 22-kampen? Man kan da sagtens være fascineret af sporten uden at sidde til langt ud på natten for at se det. Når man er så passioneret, at man følger draften nøje, så er Super Bowl måske svarende til en VM-finale. Det er det næppe for en "medium-stor fan".

Shaft
Manager

« Svar #2494: 01 Feb 2009, 16:06 »

Kunne det tænkes, at han normalt kun ser den tidlige kamp og lidt af 22-kampen? Man kan da sagtens være fascineret af sporten uden at sidde til langt ud på natten for at se det. Når man er så passioneret, at man følger draften nøje, så er Super Bowl måske svarende til en VM-finale. Det er det næppe for en "medium-stor fan".

Hvad vil du så sige en Super Bowl er svarende til?
For mig er det ikke på niveau med en VM-finale, men på et meget højere niveau.

Men kort godt. er man medium-stor(!) NFL fan, så ser man super bowl.

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #2495: 01 Feb 2009, 16:08 »

Kunne da sagtens tænkes, jeg prøver som NFL-fan bare at få mange andre til at se det, fordi jeg ved hvor stor en oplevelse det kan være.

Tror lige det kan passe med at jeg var 13 eller 14 da jeg så min første hele super bowl, og det var en kæmpe oplevelse for mig, som sidder der for evigt, og som nok egentlig har skabt grundlaget for min konstant voksende interesse i sporten.

Man ved ikke 100% hvad NFL går ud på før man har set kampen alle 32 hold kæmper for at komme til.

Men jeg er da ked af hvis det har fornærmet dig at jeg prøver at gøre en ung NFL-fan en oplevelse rigere  Wink

Long Live Spurs!

United-styrer
Gæst

« Svar #2496: 01 Feb 2009, 16:08 »

Hvad vil du så sige en Super Bowl er svarende til?
For mig er det ikke på niveau med en VM-finale, men på et meget højere niveau.

Men kort godt. er man medium-stor(!) NFL fan, så ser man super bowl.

Det kommer så sandelig da an på, hvad man synes om sporten. Jeg skal selv se den, men for mig er det ikke i nærheden af en VM-, EM- eller CL-finale.

Hvad angår det sidste, så synes jeg ærligt talt, folk skal have lov at bestemme over sig selv. Men det var åbenbart ordet "medium-stor", du hang dig i.

Men jeg er da ked af hvis det har fornærmet dig at jeg prøver at gøre en ung NFL-fan en oplevelse rigere  Wink

Jeg var såmænd mere bekymret for, at Shafts lettere hovne tone fornærmede DavidMadsen :-)
« Seneste Redigering: 01 Feb 2009, 16:10 af United-styrer » Logged

DavidMadsen
Manager

« Svar #2497: 01 Feb 2009, 16:11 »

Mit tidligere indlæg har vidst skabt ret stor debat.. Jeg må hellere lige uddybe: Jeg skal have fagdag imorgen, jeg går i 8. klasse. Det vi skal lave på fagdagen, har vi lavet før. Og jo - jeg vil gerne se kampen, men tvivler på hvor længe jeg kan hold mig vågen. Og om jeg kan stå op klokken 6:45 imorgen, som jeg plejer, hvis jeg skal i skole. Jeg har set langt de fleste interessante kampe der har været på dansk tv i løbet af sæsonen, så jeg ved godt hvordan det er at stå op, og næsten ikke have sovet. Men jeg har næsten ikke sovet hele weekenden, så jeg overvejer lidt, slet ikke at se det, selvom jeg gerne vil.

EDIT: Jeg kan også lige sige, at jeg langt fra er fornærmet, jeg har bare spillet lidt FM, og ikke kigget i tråden Smiley
« Seneste Redigering: 01 Feb 2009, 16:13 af DavidMadsen » Logged

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #2498: 01 Feb 2009, 16:12 »

Og det er fint DavidMadsen, du skal hellere ikke presses ud i noget af nogle sørgelige forum-eksistenser som os ( Opstemt), som du ikke kan klare.

Men håber da for din skyld at du finder energien  Smiley

Long Live Spurs!

Shaft
Manager

« Svar #2499: 01 Feb 2009, 16:13 »

Jeg har hellere ikke sagt han ikke må se den. Det er ikke muligt at tvinge andre til at gøre noget de ikke vil.
Derimod siger jeg bare min mening, som hardcore nfl fan, hvilket du vist ikke bryder dig om.

N17
Manager

« Svar #2500: 01 Feb 2009, 16:13 »

Hvis du gerne vil se den, så går du i seng nu og sover indtil finalen, så du frisk Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

DavidMadsen
Manager

« Svar #2501: 01 Feb 2009, 16:21 »

Hvis du gerne vil se den, så går du i seng nu og sover indtil finalen, så du frisk Smiley
Det kunne du have ret i. Jeg tror jeg finder en åben butik, og køber noget med en masse energi i, som så ligger på mit bord indtil Super Bowl. Samt noget til imorgen tidlig, hvor jeg højest sandsynligt er bombet Opstemt

Yessir
Manager

« Svar #2502: 01 Feb 2009, 19:20 »

Jeg har hellere ikke sagt han ikke må se den. Det er ikke muligt at tvinge andre til at gøre noget de ikke vil.
Derimod siger jeg bare min mening, som hardcore nfl fan, hvilket du vist ikke bryder dig om.

En hardcore fan, behøver ikke fremhæve det all the time  Tunge

Anyway så faldt jeg over en sjov joke forleden
"What does the Steelers and the catholic school boys have in common?"

"They are both going to get screwed this weekend by the Cardinals..."

Andre der er faldet over jokes omhandlende den kommende super bowl finale?

SoAP
Gæst

« Svar #2503: 01 Feb 2009, 19:32 »

Hva tid er det kampen slutter egentlig ?

United-styrer
Gæst

« Svar #2504: 01 Feb 2009, 19:34 »

Hva tid er det kampen slutter egentlig ?

Lidt svært at sige præcis. Sidste år var det omkring klokken 4, hvis jeg husker rigtigt.

Sider: 1 ... 165 166 [167] 168 169 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010