home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 871 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 152 153 [154] 155 156 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 581515 gange)
AFC
Gæst

Sv: NFL
« Svar #2295: 13 Jan 2009, 17:43 »

Så røg Dungy væk fra Colts  Græder. Spændende og se hvem vi får istedet.

Shaft
Manager

« Svar #2296: 13 Jan 2009, 17:47 »

Efter rygterne får i jeres QB-træner som Head Coach i stedet. Kan lige se om jeg kan finde et link til det.

Og der kom det - http://www.firstdown.dk/nyheder/diskuter/459/en-aera-er-slut-for-colts.aspx

Læs især mærke til teksten - "Deres nye headcoach Jim caldwell som har været Quarterback træner for både Peyton Manning og Jim Sorgi, og assistent træner for Colts,  og har været under Tony Dungy siden 2002.
Jim Caldwell har tidligere været headcoach for Wake Forest med en rekord på 26-63.
Tony Dungy var desuden den første Afro-amerikaner som var headcoach og vandt superbowl"

AFC
Gæst

« Svar #2297: 13 Jan 2009, 17:49 »

Okay. Mange tak. Det ville sku være dejligt. Btw. Jets er jo rygtet til at få Patriots's Head Coach.

kirederf19
Ynglingespiller

« Svar #2298: 14 Jan 2009, 16:39 »

Enig med dig Barca-boy, håber også på at Cardinals kan overraske alle og komme helt fra baghjul og vinde super-bowl!!!

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #2299: 15 Jan 2009, 03:40 »

Så røg Dungy væk fra Colts  Græder. Spændende og se hvem vi får istedet.

Det har været en offentlig hemmelighed i nogle år at Jim Caldwell ville overtage efter Dungy når han ikke ville mere.

Okay. Mange tak. Det ville sku være dejligt. Btw. Jets er jo rygtet til at få Patriots's Head Coach.

Hva? Selvfølgelig er Bill Belichick ikke rygtet til Jets  Smiley

Long Live Spurs!

AMRDK
Gæst

« Svar #2300: 15 Jan 2009, 16:23 »

Er rigtig godt gnaven over at mit hold, NY Giants, røg ud til Eagles.
- Det burde bare ikke kunne ske.

Er Matt Ryan ikke et stort talent som QB ?

halil
Ynglingespiller

« Svar #2301: 15 Jan 2009, 16:36 »

Matt Ryan er et mega talent som QB og har bare i denne sæson vist QB spil som er næsten uhørt for en rookie. Forsætter han udviklingen vil han blive en franchise QB på højde med Manning og Brady.

Han er the total package og utroligt imponerende, at han allerede nu har vist så godt spil og vundet så mange kampe.

AFC
Gæst

« Svar #2302: 18 Jan 2009, 16:19 »

Så er det iaften at det afgøres hvem der skal i Super Bowl. I NFC Finalen er det Philadelphia Eagles imod Arizona Cardinals og i AFC finalen er det Pittsburgh Steelers imod Baltimore Ravens.

Lad os snakke om NFC Finalen først. Jeg syntes det er de 2 hold der har spillet bedst i slutspillet her. Eagles dominerede jo ekstremt imod New York Giants. Westbrook og McNabb er jo en klasse for sig selv og det er en svær opgave at spille imod Cardinals som også har imponeret. Warner og Fitzgerald og Boldin er jo også en klasse for sig selv. Hvis jeg skal komme med et bud på sejr, vil jeg skyde på Cardinals sejr.

AFC Finalen er et svært bud at komme på hvem der går videre. Ravens har virkelig imponeret også. Især med Ed Reed og Joe Flacco. De har lavet mange store spil, men jeg tror det bliver rigtigt svært at komme igennem Steelers forsvar som nok er det bedste forsvar i NFL. Steelers har også spillet godt og har imponeret meget med forsvaret syntes jeg. Jeg tror kampen afgøres på løbespil fra Ravens. Jeg tror ikke Flacco tør at kaste bolden til sine widerecievere i det forsvar der. Steelers tror jeg bare vil kaste sig igennem Ravenss forsvar. Jeg tror kampen går i OverTime hvor Ravens vinder på et Field Goal.

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #2303: 18 Jan 2009, 17:36 »

Selvom jeg håber på det direkte modsatte, tror jeg på at Eagles og Steelers går i SB.

Cardinals har redet på en bølge af held og succes, men jeg mener bare de er overmatchet imod et stærkt Eagles-hold. Warner spiller ikke godt under pres, og da Eagles er et af de bedste blitz-hold i ligaen, kan det bliver en kamp med 3-4 Warner-fejl, og den slags afgører en playoff-kamp.

Jeg elsker Ravens' forsvar, men jeg tror deres tur ender her. Det er svært at komme længere med en rookie-QB der réelt ikke skaber meget. Han laver ikke mange fejl nej, men han skaber så sandeligt heller ikke det store.

Men som sagt håber jeg på Cardinals og Ravens  Smiley

Long Live Spurs!

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #2304: 18 Jan 2009, 17:43 »

Btw. Jets er jo rygtet til at få Patriots's Head Coach.

Hvor har du hørt det? Det var da godt nok forfærdeligt at en journalist gider bruge tid på at skrive sådan noget ****!

Yakushin
Reserveholdsspiller

« Svar #2305: 18 Jan 2009, 17:50 »

Jeg mener ikke Patriots ville gøre noget forkert i at skifte headcoach... Min personlige mening er, at de som mange andre hold også trænger til nye boller på suppen... Ellers falder de lige pludselig helt sammen, så efter min bedste overbevisning ville det bare være at være på forkant med tiden at lave lidt ludtforandring på de nordlige kanter..

/Yakushin

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

Newton Heath
Manager

« Svar #2306: 18 Jan 2009, 17:54 »

Så er det iaften at det afgøres hvem der skal i Super Bowl. I NFC Finalen er det Philadelphia Eagles imod Arizona Cardinals og i AFC finalen er det Pittsburgh Steelers imod Baltimore Ravens.

Lad os snakke om NFC Finalen først. Jeg syntes det er de 2 hold der har spillet bedst i slutspillet her. Eagles dominerede jo ekstremt imod New York Giants. Westbrook og McNabb er jo en klasse for sig selv og det er en svær opgave at spille imod Cardinals som også har imponeret. Warner og Fitzgerald og Boldin er jo også en klasse for sig selv. Hvis jeg skal komme med et bud på sejr, vil jeg skyde på Cardinals sejr.

AFC Finalen er et svært bud at komme på hvem der går videre. Ravens har virkelig imponeret også. Især med Ed Reed og Joe Flacco. De har lavet mange store spil, men jeg tror det bliver rigtigt svært at komme igennem Steelers forsvar som nok er det bedste forsvar i NFL. Steelers har også spillet godt og har imponeret meget med forsvaret syntes jeg. Jeg tror kampen afgøres på løbespil fra Ravens. Jeg tror ikke Flacco tør at kaste bolden til sine widerecievere i det forsvar der. Steelers tror jeg bare vil kaste sig igennem Ravenss forsvar. Jeg tror kampen går i OverTime hvor Ravens vinder på et Field Goal.

Jeg kunne ikke være mere uenig Smiley

I min verden er det direkte dumt at påstå at middelmådige quarterbacks som Donovan McNabb og Kurt Warner er "en klasse for sig selv". Ingen af de to hører blandt de fem bedste quarterbacks i ligaen, og hvis de to er i en klasse for sig selv, hvad er de seks-syv andre der er bedre så? Drew Brees, Eli og Peyton Manning, Tom Brady(dog skadet), Aaron Rodgers og måske også Matt Ryan, for bare at nævne nogle af dem. Du har ret i at Fitzgerald og Boldin er to klassereceivere, men det med de to quarterbacks holder overhovedet ikke i min bog.

Med hensyn til resultaterne er jeg også dybt uenig med dig. Jeg bliver meget chokeret hvis ikke Eagles slår Cardinals. Det er selvfølgelig en fordel at de har hjemmebanefordel, men den fordel alene bliver ikke nok. Eagles defence er fantastiske til at blitze, og Kurt Warner spiller slet ikke godt når han bliver sat under pres. Eagles offence ser også stærkt ud, og man skal selvfølgelig satse på at løbe Cardinals over med Brian Westbrook. Hvis det lykkedes for Eagles at skræmme Warner er de allerede der kommet langt. Selvom Cardinals har været en fornøjelse at se på er jeg rimelig sikker på at de taber i aften. Jeg skyder på en sikker sejr til Eagles.

I den anden finale er jeg også uenig, men det skal jeg selvfølgelig også være som fan af Pittsburgh Steelers. Begge forsvar er rigtig gode, men Steelers er altså lige en lille tand bedre en Ravens hvis man lægger det hele sammen defensivt. Dog har Ravens den bedste af dem alle, og han kan være nøglen, hvis Ravens skal i Super Bowl. Jeg mener selvfølgelig Ed Reed. Men Ravens helt store problem bliver at score point. Joe Flacco laver som Urlacher siger, ikke mange fejl, men han skaber til gengæld heller ikke særlig meget. De skal håbe på at få gang i løbespillet, selvom jeg tvivler på at de kan. Det som i mine øjne gør Steelers til klar favorit var sidste uges offensive præstation. Vi gjorde det rigtig godt, og kan vi gøre det lige så fint i aften, tror jeg at kan skabe tilstrækkelig nok point på den måde. Men intet er afgjort før de fire gange 15 minutter er spillet! Det ved vi allerede nu.

Eagles vs Steelers i Super Bowl!

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #2307: 18 Jan 2009, 17:59 »

Ravens i Superbowl!!

Blankesten
Førsteholdsspiller

« Svar #2308: 18 Jan 2009, 18:02 »

Jeg forstår kun lige grundreglerne osv, men jeg synes det er mega fedt at se ..
har intet favorit hold :p

!!  Supra Societatem Nemo  !!

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #2309: 18 Jan 2009, 18:04 »

Jeg forstår kun lige grundreglerne osv, men jeg synes det er mega fedt at se ..
har intet favorit hold :p
Jeg hører med her.  Thumbs Up

Sider: 1 ... 152 153 [154] 155 156 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010