|
AFC
Gæst
|
|
 |
Sv: NFL
« Svar #1980: 29 Dec 2008, 01:19 »
|
|
HAHA!!!
Patriots er ude!! HAHA!! KÆFT hvor er det bare lækkert. HOVERING!!! HOVERING!!! DAMN!, det bare godt! HAHA!! HAHA!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
 |
« Svar #1981: 29 Dec 2008, 01:19 »
|
|
HAHAHAAH NICE at ende sådan der 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LouisNott
|
|
 |
« Svar #1982: 29 Dec 2008, 01:20 »
|
|
Haha jaa for fanden de reklamer er for nederen  HAHAAH især på en dag der i forvejen er noget lort (Dallas ude ffs  ).. Heh hvem er du da fan af ?  Har fra starten af 2007 - før Super Bowl sidste år - holdt med Giants, som jeg altid har holdt med, siden jeg for første gang i selv samme sæson begyndte at interessere mig sådan rigtigt for NFL (: Hvor er det fedt det der af Jets  .. vildt play xD Patriots - GONE!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PGReimer
|
|
 |
« Svar #1983: 29 Dec 2008, 01:20 »
|
|
Altid underholdene 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
Gæst
|
|
 |
« Svar #1984: 29 Dec 2008, 01:21 »
|
|
Troede sku Jets ville lykkes med at få den ned til Touchdown.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
 |
« Svar #1985: 29 Dec 2008, 01:21 »
|
|
Det havde været for surrealistisk.
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
LouisNott
|
|
 |
« Svar #1986: 29 Dec 2008, 01:22 »
|
|
Vildt optimistisk, men ville på en eller anden måde have været ekstremt fedt, hvis de havde gjort det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
Gæst
|
|
 |
« Svar #1987: 29 Dec 2008, 01:23 »
|
|
Ja, men det så sku ud som om det ville lykkes syntes jeg. Det så sjovt ud, så det var dejligt underholdende.
Btw. Er der nogen der skal se Chargers - Broncos? Begge to er jo videre.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
 |
« Svar #1988: 29 Dec 2008, 01:24 »
|
|
Har fra starten af 2007 - før Super Bowl sidste år - holdt med Giants, som jeg altid har holdt med, siden jeg for første gang i selv samme sæson begyndte at interessere mig sådan rigtigt for NFL (: Hvor er det fedt det der af Jets  .. vildt play xD Patriots - GONE! Hah nice nok alligevel  tjaa der var jo heller ingen der troede på de ville vinde Super Bowl ..  Eller jo en af mine venner sagde inden 2007 sæsonen at de ville vinde hele lortet - men det var mere sagt for sjovt (Det ska siges han er syg NY Giants fan) ... Hahaha grinte bare af ham men det endte så med at han grinte af mig da de så havde vundet  Nice nok jeg har osse været på giants stadion til noget rundvisnign .. Det var nice  Troede sku Jets ville lykkes med at få den ned til Touchdown.
Lige optimistisk nok ikke ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PGReimer
|
|
 |
« Svar #1989: 29 Dec 2008, 01:24 »
|
|
Det er set før  Kan bare ikke lige huske hvad klippet hedder, men kan være nogen af jer kan. Mener det er College fodbold i en af finalerne, hvor det ender med det andet holds band er løbet på banen fordi de tror kampen er slut, men ender med at bolden bliver kastet tilbage et par gange og en spiller løber en TD gennem band og tilskuer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tonsborg
|
|
 |
« Svar #1990: 29 Dec 2008, 01:24 »
|
|
er du sikker på begge er videre jeg mener den der vinder kampen er 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PGReimer
|
|
 |
« Svar #1991: 29 Dec 2008, 01:25 »
|
|
Ja, men det så sku ud som om det ville lykkes syntes jeg. Det så sjovt ud, så det var dejligt underholdende.
Btw. Er der nogen der skal se Chargers - Broncos? Begge to er jo videre.
Det er vinderen af kampen der går videre.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
 |
« Svar #1992: 29 Dec 2008, 01:26 »
|
|
Haha, AFC. Det er vinderen, der videre af Chargers - Broncos. Derfor er den utrolig spændende.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
Gæst
|
|
 |
« Svar #1993: 29 Dec 2008, 01:26 »
|
|
Når ja. Det jo rigtigt. Mente de begge var videre.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
Gæst
|
|
 |
« Svar #1994: 29 Dec 2008, 01:27 »
|
|
Ved sku ikke om jeg kan holde mig vågen til Chargers - Broncos. Tror jeg ser 1. quarter.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|