|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
 |
Sv: NFL
« Svar #1935: 29 Dec 2008, 00:29 »
|
|
Jaa og jeg væmmes som Cowboys fan .. Fuck dem for sygt .. Det er helt insane det resultalt - men ret vildt at vi lige nu ser ud til at få et slutspil uden hverken Patriots eller Cowboys.. Totalt forhåndsfavoritter til Super Bowl osv.. Men cowboys sucks bare SUK ! Patriots går vidst kun videre hvis Jets vinder 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
 |
« Svar #1936: 29 Dec 2008, 00:30 »
|
|
Som før skrevet, så er Patriots afhængige af Baltimore Ravens. Hvis Ravens taber, er der intet poblem, men hvis Ravens og Dolphins vinder, så ryger Patriots ud. (:
Btw. så er Ravens foran med 24-7 mod Jaguars.
Okay. Lidt underligt uden dem i playoff.. Og Dallas for den sags skyld.
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
AFC
Gæst
|
|
 |
« Svar #1937: 29 Dec 2008, 00:31 »
|
|
Dvs. at med de stillingerne der er i Dolphins og Ravens kampene, betyder det at Patriots ryger ud  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mika Karppinen
Gæst
|
|
 |
« Svar #1938: 29 Dec 2008, 00:32 »
|
|
Jeg Væmmes over at du er Cowboys Fan(  ) Men dejligt at Eagles kommer tilbage hvor vi høre til nemlig PlayOff.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mika Karppinen
Gæst
|
|
 |
« Svar #1939: 29 Dec 2008, 00:33 »
|
|
Dvs. at med de stillingerne der er i Dolphins og Ravens kampene, betyder det at Patriots ryger ud  . Ja
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LouisNott
|
|
 |
« Svar #1940: 29 Dec 2008, 00:34 »
|
|
Dvs. at med de stillingerne der er i Dolphins og Ravens kampene, betyder det at Patriots ryger ud  . Lige præcis. Men alt tyder på at det er NY Jets der skal redde Patriots, da Jaguars ikke ser ud til at komme tilbage..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
 |
« Svar #1941: 29 Dec 2008, 00:35 »
|
|
Hehe kunne sige det samme om Bayern  Men det er der jo ingen grund til  hahaha Hahaha tjaa nu ka jeg ik sige så meget da I er ved at smadre os fuldstændigt vel  haha (Ironi kan være brugt  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tonsborg
|
|
 |
« Svar #1942: 29 Dec 2008, 00:35 »
|
|
dejligt at Cowgirls ryger ud  jeg syns det er det mest overvurderet hold i NFL Go steelers
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
Gæst
|
|
 |
« Svar #1943: 29 Dec 2008, 00:36 »
|
|
Jaguars har jo spillet af lort denne sæson. Lige nu ser de ud til at være 5-11 og deres nok bedste spiller, Maurice Jones-Drew har slet ikke fået sine rushes til at køre. Samme med David Garrard. Slet ikke fungeret for ham.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PGReimer
|
|
 |
« Svar #1944: 29 Dec 2008, 00:37 »
|
|
Håber ikke Patriots går videre Og Raiders sejr idag, vigtigt, selvom vi ikke kommer videre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mika Karppinen
Gæst
|
|
 |
« Svar #1945: 29 Dec 2008, 00:38 »
|
|
Heller Cowboys og Eagles i PlayOff end latterlige New York G.
Bedre Held næste år til jer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mika Karppinen
Gæst
|
|
 |
« Svar #1946: 29 Dec 2008, 00:40 »
|
|
dejligt at Cowboys ryger ud  jeg syns det er det mest overvurderet hold i NFL Nej det er New England Patriots der er det mest overvurderet hold i NFL.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
Gæst
|
|
 |
« Svar #1947: 29 Dec 2008, 00:41 »
|
|
Jeg tror sku ikke Brett Favre spiller mere i NFL i det nye år, hvis Jets ikke ryger i slutspillet. Tror I ikke?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tonsborg
|
|
 |
« Svar #1948: 29 Dec 2008, 00:43 »
|
|
jeg mener ikke at New England Patriots er det mest overvurderet hold i NFL de har jo nok den bedste QB i nfl som er skadet og derfor har holdet ikke været på det niveau som sidste år 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
 |
« Svar #1949: 29 Dec 2008, 00:43 »
|
|
Tror Brett Favre stopper efter i år .. Ville ovverraske mig en del hvis han fortsætter men man ved jo aldrig .. Han ka jo stadig en del den gamle mand @Mika Karppinen hvad har du dog imod Cowboys, Giants og Patriots ? :O 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|