home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 968 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 124 125 [126] 127 128 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 535963 gange)
Urlacher
Reserveholdsspiller

Sv: NFL
« Svar #1875: 22 Dec 2008, 02:09 »

Man er godt nok heller ikke for smart når man skyder sig selv Grin

Der er nu heller aldrig nogen der har anklaget Plax for at være den skarpeste kniv i skuffen  Wink

Men hvis nu man er til ekstrem SM, så kan det da være det skal prøves

Long Live Spurs!

AFC
Gæst

« Svar #1876: 22 Dec 2008, 11:48 »

Nogle der så Vikings og Falcons igår?

Damn, jeg blev imponeret over deres Quarterback Tarvaris Jackson. Han er en af de få, der ikke er bange for at kaste sig ud i noget dumt, som måske fører til en fumble. Han lavede godt nok mange rush igår, selvom han kunne kaste bolden. Hvis jeg husker rigtigt, fumblede han kun én gang.

Og så Adrian Peterson. Han er bare sindsyg. Det utroligt han kan kaste sig igennem store blokader at forsvar. Var helt vild med ham igår. Ærgeligt han lige fumblede der i midten af kampen, ellers havde han spillet fejlfrit.

United-styrer
Gæst

« Svar #1877: 22 Dec 2008, 11:52 »

Ja, jeg så den. En udmærket kamp af Tarvaris Jackson, hvilket jeg ser som et problem for Vikings. Nu tror de måske alligevel, at han er den rette, men han har bestemt ikke NFL-starter-kaliber, hvilket blev udstillet tidligere i sæsonen.

Det overrasker mig noget, at du netop blev imponeret over ham. Det er for rodet, det han laver. Han løber forvirret rundt i håb om at finde et eller andet. Så var Matt Ryan (som altid) langt bedre med sin beslutsomhed og præcision.

United-styrer
Gæst

« Svar #1878: 22 Dec 2008, 11:59 »

Lækkert med Bills' sejr i går forresten! Så er der lagt i ovnen til en fantastisk kamp mellem Chargers og Broncos.

AFC
Gæst

« Svar #1879: 22 Dec 2008, 13:44 »

Nu har jeg gået og spekuleret længe over hvad det betyder når Quarterbacken står i ''Shotgun''.

Er der nogen der kan forklare mig hvad det er?

Og kan det passe man først kan købe spillere på sit NFLmanager.tv2.dk hold når det er Wild Card tid?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1880: 22 Dec 2008, 13:47 »

Shotgun er når han ikke står lige bag centeren og får bolden. Han står nogle meter væk fra centeren og får snappet bolden op i hænderne.

Shaft
Manager

« Svar #1881: 22 Dec 2008, 13:49 »

Nu har jeg en lille kærlighed for Eddie Royal, så jeg er bestemt ikke glad for at Broncos endnu ikke er videre.

Ang. Falcons kampen så jeg den da også. Må dog sige at Jackson i første halvleg spillede fejlfrit, og i anden halvleg udemærket. Så efter to gode kampe, og stadig kun den ene interception fra starten af sæsonen, gør han det acceptabelt.

Panthers def. cordinatoor må godt nok have sovet dårligt i nat. Magen til dårlig opstillinger på mange af de vigtige plays skal man lede længe efter. Det der ellers lignede en Panthers sejr, forsvandt. Det skal rettes op på, nå de mødes igen i slutspillet - Dog denne gang med Panthers som sejrsherre.

AFC
Gæst

« Svar #1882: 22 Dec 2008, 13:50 »

Okay. Tror jeg er med nu. Undrede mig bare ekstremt meget over det. Og det er sku sjovt at høre når Titans kicker Rob Baronas scorer på Field Goal. Så kommer det fra Elming: ''ROB BARONAS!!!''

Shaft
Manager

« Svar #1883: 22 Dec 2008, 13:51 »

Nu har jeg gået og spekuleret længe over hvad det betyder når Quarterbacken står i ''Shotgun''.

Er der nogen der kan forklare mig hvad det er?

Og kan det passe man først kan købe spillere på sit NFLmanager.tv2.dk hold når det er Wild Card tid?

Som g00n siger, så er Shotgun nå han står 3 skridt bag sin center, og modtager en langt snap i stedet for et drop snap.

Og ja - Der er transfers perioder i managerholdet. Så vidt jeg har lagt mærke til, så slutter spillet dog efter grundspillet. Så hvis du ikke har et hold, får du det hellere ikke.

Shaft
Manager

« Svar #1884: 22 Dec 2008, 13:52 »

Okay. Tror jeg er med nu. Undrede mig bare ekstremt meget over det. Og det er sku sjovt at høre når Titans kicker Rob Baronas scorer på Field Goal. Så kommer det fra Elming: ''ROB BARONAS!!!''

Host host Bironas  crazy

AFC
Gæst

« Svar #1885: 22 Dec 2008, 13:55 »

Aarh, Bironas. Tastefejl. Smiley.

Har et hold inde på Nflmanager, men vil gerne snart have nye spillere på! Skuffet

United-styrer
Gæst

« Svar #1886: 22 Dec 2008, 13:58 »

Det var sjovere, da brormand råbte det Smiley

Shaft
Manager

« Svar #1887: 22 Dec 2008, 13:59 »

Aarh, Bironas. Tastefejl. Smiley.

Har et hold inde på Nflmanager, men vil gerne snart have nye spillere på! Skuffet

Hehe det kan du ikke få Wink Som sagt så har der været 4 transfers perioder hvor man havde muligheden for at købe nye spillere.

AFC
Gæst

« Svar #1888: 22 Dec 2008, 14:02 »

Øv. Og ja, Jesper råber det også sjovt. Smiley

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #1889: 22 Dec 2008, 14:18 »

Og så Adrian Peterson. Han er bare sindsyg. Det utroligt han kan kaste sig igennem store blokader at forsvar. Var helt vild med ham igår. Ærgeligt han lige fumblede der i midten af kampen, ellers havde han spillet fejlfrit.

Han havde faktisk en af de værste kampe i år for ham. Han opnåede kun et avg på 3,5 per løb, hvilket er det 2.laveste for ham i år, og desuden fumblede han to gange. Derfor står han altså med hele 8 fumbles i år, hvilket er alt, alt for meget hvis man vil være ligaens bedste. Det er efterhånden blevet sådan, at når han har bolden, så bryder han enten et langt løb, eller også taber han den. Sådan tænker man ihvertfald.

Men gudskelov for de to fumbles af ham, de var med til at hjælpe Bears' playoff-chancer!

Long Live Spurs!

Sider: 1 ... 124 125 [126] 127 128 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010