home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 675 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatadevanahalli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 121 122 [123] 124 125 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 535887 gange)
AFC
Gæst

Sv: NFL
« Svar #1830: 21 Dec 2008, 13:47 »

Er der nogen der skal se New England Patriots mod Arizona Cardinals i aften på Tv2Sport kl 18:55?

Det bliver en rigtig gyser tror jeg. Cardinals er sikre på slutspillet, mens Patriots (ret mig hvis det er forkert) skal vinde hvis de skal nå i slutspillet. Personligt håber jeg og tror jeg at købmanden bringer dem fremad til en sejr på 24-17

Yakushin
Reserveholdsspiller

« Svar #1831: 21 Dec 2008, 16:18 »

Er der nogen der skal se New England Patriots mod Arizona Cardinals i aften på Tv2Sport kl 18:55?

Det bliver en rigtig gyser tror jeg. Cardinals er sikre på slutspillet, mens Patriots (ret mig hvis det er forkert) skal vinde hvis de skal nå i slutspillet. Personligt håber jeg og tror jeg at købmanden bringer dem fremad til en sejr på 24-17

Det blliver afgjort en fed kamp. Men synes synes New England går ind til kampen som meget store favoritter, alene på grund af vejret. Gilette Stadium er blevet til et fort for New England, fordi mange hold ikke kan omstille sig til kulden. Arizona spiller normalt i 30 grader og høj solskin, vejret i Boston området står i dag på ca. -10 grader og snevejr, så det skal da helt sikkert blive underholdende at se på, men jeg tror ikke på Arizona har en realistisk chance for at hent en sejr.

27-13 til New england er mit bud på kampen.

/Yakushin

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

Mika Karppinen
Gæst

« Svar #1832: 21 Dec 2008, 16:21 »

aldrig i livet vil jeg se NE og ja de skal vinde.
kom så Cardinals hvis at NFC er bedre en AFC.

btw tak til Ravens for deres sejer over Dallas, Play off here we come

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #1833: 21 Dec 2008, 16:26 »

Jeg skal se kampen imellem New England Patriots og Arizona Cardinals. Men fuldt opmærksom vil jeg ikke være på kampen, så jeg spiller lidt Football Manager imens. Men kampen i nat imellem Redskins og Eagles er et must see for en Eagles fan, da Cowboys tabte så er vores chancer for at komme i playoffs blevet større. Men desværre da jeg skal i skole i morgen, så optager jeg den i stedet for at se den.

Var der nogen der så Cowboys - Ravens i nat, det var nogen gode løb som Ravens runningback fik touchdown. Rimelig kedelig afslutning for Cowboys.

BTW: Hvilken division/conference synes i er den bedste?

Mika Karppinen
Gæst

« Svar #1834: 21 Dec 2008, 16:28 »

Jeg så Cowboys få tæsk igår og idag må/skal Eagles vinde over redskins så ta vi Cowboys i næste uge.

vi kommer i play off iår.

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #1835: 21 Dec 2008, 16:31 »

Mener du ikke at du så Cowboys få tæsk i dag, og at du i morgen skal se Eagles vinde over Redskins Opstemt

Mika Karppinen
Gæst

« Svar #1836: 21 Dec 2008, 16:31 »

Interessant at Troy Polamalu er startende strong safety for AFC i Pro Bowl, mens det kun er Ed Reed af de andre du nævner der også er starter. 2 af dem er ikke engang med.

nu er det jo sådan at det er dem med flest fans der kommer på og ikke altid de bedste.

Mika Karppinen
Gæst

« Svar #1837: 21 Dec 2008, 16:32 »

Mener du ikke at du så Cowboys få tæst i dag, og at du i morgen skal se Eagles vinde over Redskins Opstemt

Jo i DK men jeg køre USA tid

Zone 43
Manager

« Svar #1838: 21 Dec 2008, 16:41 »

Skal naturligvis se kampen. Det er jo ikke hver dag, at New England kommer i flimmerkassen. Desværre. Det ville ellers være lækkert.

Jeg tror og håber selvfølgelig på en sejr, selvom det næppe bliver nemt. Alt andet end en sejr bliver dyrt, da både Jets, Dolphins og os er 9-5. Og da det lugter af sejr til Jets og Dolphins i dag SKAL vi vinde. Resultatet er underordnet.

Kom så New England!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #1839: 21 Dec 2008, 19:04 »

Det sner helt vildt derovre, bare det var danmark.

AFC
Gæst

« Svar #1840: 21 Dec 2008, 20:05 »

Det sner jo helt vildt. Bar det var her.

Men Patrioterne ser ud til at trække sejren flot hjem, desværre Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #1841: 21 Dec 2008, 20:42 »

Det sner helt vildt derovre, bare det var danmark.

Sne i Danmark? Ellers tak. Hold det stads langt fra Danmark Thumbs Up

Men fantatisk første halvleg. Vi er jo fuldstændinge onde i dag! 31-0 ved pause, hvem havde dog troet det?! Shockeret Opstemt
At Welker skulle have den 15 yard straf er jo helt ude i hampen? ticked off

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #1842: 21 Dec 2008, 20:44 »

Er her for tiden begyndt at interessere mig mere og mere for NFL og er begyndt at lære mere og mere... Smiley

Titans is the favourite team Thumbs Up

EDIT: Nogen der så Favre løbe 26 yards sidste uge? funny

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #1843: 21 Dec 2008, 21:15 »

Hehe jaa, var også selv i chok.. Men nej hvor gik det langsomt Opstemt hehe

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #1844: 21 Dec 2008, 21:21 »

Titans is the favourite team Thumbs Up

*host medløber host* Opstemt

Sider: 1 ... 121 122 [123] 124 125 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010