home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 944 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 535415 gange)
eucalyptus
Gæst

Sv: NFL
« Svar #1545: 21 Okt 2008, 05:41 »

Hehe hvor følger du det henne ?

Og jeg følger ligesom dig, også næsten alle sportsgrene så det er ikke helt sundt Opstemt
Jeg bruger for det meste foxsports.com og cfn.scout.com for at læse lidt. Når jeg skal se kampene bruger jeg streams og noget der hedder ten yard torrents.

Ellers forsøger jeg faktisk at holde mig til NFL og NHL for tiden. Har alt for travlt med at lære NHL i øjeblikket, så NFL er lige noget jeg magter med.

Shaft
Manager

« Svar #1546: 21 Okt 2008, 05:45 »

Hehe NHL er skam også nice. Gider bare ikke se sport på min computer.

eucalyptus
Gæst

« Svar #1547: 21 Okt 2008, 05:48 »

Hehe NHL er skam også nice. Gider bare ikke se sport på min computer.
Nej det kan godt være lidt træls. Må da indrømme at jeg måske nok snakker mere sport end jeg ser. Tror efterhånden at jeg har en del brugere på forskellige nfl holds hjemmesider og fora samt andre sports grene.

Er lidt sports tosset!

Opstemt

Shaft
Manager

« Svar #1548: 21 Okt 2008, 05:51 »

hehe det er jo bare godt Wink

Zone 43
Manager

« Svar #1549: 21 Okt 2008, 13:57 »

Dog kommer Patriots til at mangle deres runningback for resten af sæsonen. Endnu et hårdt slag for dem.

Så længe Faulk og Morris spiller som de gjorde i aftes, så vil det ikke betyde det helt store igen..

Herligt med så stor en sejr over Denver. Jeg klager ihf ikke. Så må de tosser bare lære ikke at lave så mange fejl Wink .. Havde vi haft en anden QB end Cassel havde vi med garanti vundet større Peace

Til gengæld venter der et par hårde kampe i de kommende uger Ubeslutsom

EDIT: Og 229 point blev det til i picks Tunge
« Seneste Redigering: 21 Okt 2008, 14:14 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Yessir
Manager

« Svar #1550: 21 Okt 2008, 18:40 »

Så har jeg lige fået billet til Falcons - Saints kampen d. 7 dec. af en kammerat derovre!  Shockeret
Så jeg nupper lige en måneds tid i sydstaterne, og får forhåbentlig skaffet billetter til lidt flere kampe. Det bliver fantastisk. Specielt at kunne se mine to yndlingshold tørne sammen...  Thumbs Up

Pt. arbejder jeg på at få billet til Titans - Texans kampen, der går løs ugen efter. Skal ihvertfald til Houston mens jeg er der, yndlings byen over dem alle... Så håber jeg også at kunne få sneget mig op til vestkysten, og se en Raiders kamp, men nu må vi se...

Picks point: 383  Tunge

Shaft
Manager

« Svar #1551: 21 Okt 2008, 21:33 »

Så længe Faulk og Morris spiller som de gjorde i aftes, så vil det ikke betyde det helt store igen..

Herligt med så stor en sejr over Denver. Jeg klager ihf ikke. Så må de tosser bare lære ikke at lave så mange fejl Wink .. Havde vi haft en anden QB end Cassel havde vi med garanti vundet større Peace

Til gengæld venter der et par hårde kampe i de kommende uger Ubeslutsom

EDIT: Og 229 point blev det til i picks Tunge

Så absolut. Hvis Morris skade ikke er så slem, så han er klar til næste uge, ser det godt ud for Patriots løbe angreb. Værre er det dog at de nu også har mistet deres starter safety for resten af sæsonen.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1552: 27 Okt 2008, 11:33 »

Tis. Hvor nederen at en skade til ens long snapper bliver så afgørende for kampens udfald, som det var tilfældet i går aftes. Forsvaret havde jo ellers helt styr på Giants igennem hele kampen, men damn det så klamt ud da de viste ham gå fra banen, og så knækker benet bare pludeslig ud til siden ved knæet mens han går.. puha. Vist et ledbånd der lige røg der.

Og Big Ben... nøj, han var elendig. Han startede ellers godt, og fik fyret et par lange kast afsted, og så laver Colon en tumpefejl så der ikke var touchdown alligevel.. Utilgiveligt.

Jeg er bitter.

Dasmessi
Gæst

« Svar #1553: 27 Okt 2008, 15:13 »

Så er det ubesejrede Titans med 6-0 mod Colts i aften. Det bliver et brag tror jeg. De er begge i samme division og Colts har Addai og Sanders med tilbage, right?
Hvis jeg skal skyde på et resultat, ender den 21-21, og kommer i overtime, hvor Colts kicker Adam Vinatieri sparker fra ca. 30-45 yards i de døende minutter Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #1554: 27 Okt 2008, 15:33 »

Tis. Hvor nederen at en skade til ens long snapper bliver så afgørende for kampens udfald, som det var tilfældet i går aftes. Forsvaret havde jo ellers helt styr på Giants igennem hele kampen, men damn det så klamt ud da de viste ham gå fra banen, og så knækker benet bare pludeslig ud til siden ved knæet mens han går.. puha. Vist et ledbånd der lige røg der.

Og Big Ben... nøj, han var elendig. Han startede ellers godt, og fik fyret et par lange kast afsted, og så laver Colon en tumpefejl så der ikke var touchdown alligevel.. Utilgiveligt.

Jeg er bitter.

Ja, Big Ben var elendig, men det jeg er mest bitter over er, at vi skal se og høre på De Tre Tosser i studiet  Skuffet

Hold kæft, jeg glæder mig til Thanksgiving Thursday, hvor NFLming og Bøjgaard kommenterer alle tre kampe  Thumbs Up

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1555: 27 Okt 2008, 15:41 »

Ja, Big Ben var elendig, men det jeg er mest bitter over er, at vi skal se og høre på De Tre Tosser i studiet  Skuffet

Helt enig. Og så har de endda droppet ham fra sidste sæson der var bare en lille smule fornuftig at høre på.

Metsu1
Manager

« Svar #1556: 27 Okt 2008, 15:47 »

Helt enig. Og så har de endda droppet ham fra sidste sæson der var bare en lille smule fornuftig at høre på.

Ja, han har fået tjansen som kommentator på kampen, de viser et resume fra.

Kan de ikke sende ham Arnborg derud og så kan han tage Bubba med som assistent  Djævel

Jeg synes egentlig, Levison er ok, hvis jeg skal vælge en af dem.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1557: 28 Okt 2008, 12:20 »

391 point blev det btw til i picks i denne runde.

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #1558: 28 Okt 2008, 13:25 »

Elming bro's og Bøjgaard ftw!

Yessir
Manager

« Svar #1559: 28 Okt 2008, 16:10 »

391 point blev det btw til i picks i denne runde.

413 point og en samlet plads som nr. 678 so far  Smiley

Sider: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010