|
eucalyptus
Gæst
|
|
 |
Sv: NFL
« Svar #1500: 16 Okt 2008, 21:51 »
|
|
FOR SA***. Pis. Vi har også Bob Sanders ude!  Men Rhodes er vel den eneste værdige afløser. Nu Bob Sanders jo snart automastisk blevet kendt for kun at spille omtrent en halv sæson. Hvilket svarer til de sædvanlige 8-9 kampe fra ham. Alt for overbetalt efter min mening:)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mathié
|
|
 |
« Svar #1501: 16 Okt 2008, 21:53 »
|
|
FOR SA***. Pis. Vi har også Bob Sanders ude!  Men Rhodes er vel den eneste værdige afløser. Ja det tror jeg. Så vidt jeg kan se, er der ikke andre der er bedre. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dasmessi
Gæst
|
|
 |
« Svar #1502: 16 Okt 2008, 21:55 »
|
|
Så tror jeg sku vi taber mod Packers. Rodgers har kastet godt i de seneste kampe, men det har Manning godt nok også da.  Og med vores bedste RB og LB ude, bliver det svært at komme igennem Packers forsvar, for Addai er god til at rushe igennem på løbespil.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mathié
|
|
 |
« Svar #1503: 16 Okt 2008, 21:55 »
|
|
Men altså - jeg skal sgu nok ikke prale. Mit hold, Chargers, har ikke så mange skader; men til gengæld har vi vores Es småsmadet - LaDainian Tomlinson  - jeg håber sgu snart han bliver fit for fight!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mathié
|
|
 |
« Svar #1504: 16 Okt 2008, 21:58 »
|
|
Så tror jeg sku vi taber mod Packers. Rodgers har kastet godt i de seneste kampe, men det har Manning godt nok også da.  Og med vores bedste RB og LB ude, bliver det svært at komme igennem Packers forsvar, for Addai er god til at rushe igennem på løbespil. Ja det bliver svært. Men så må i jo bare satse på Reggie Wayne på WR posten. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dasmessi
Gæst
|
|
 |
« Svar #1505: 16 Okt 2008, 21:58 »
|
|
Ja det bliver svært. Men så må i jo bare satse på Reggie Wayne på WR posten.  Harrison og Wayne. De bedste WR i NFl!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
 |
« Svar #1506: 16 Okt 2008, 22:00 »
|
|
Harrison og Wayne. De bedste WR i NFl!
Den kommentar tror jeg Randy Moss ville blive ked af.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mathié
|
|
 |
« Svar #1507: 16 Okt 2008, 22:01 »
|
|
Den kommentar tror jeg Randy Moss ville blive ked af.
Hørt! Harrison og Wayne. De bedste WR i NFl!
De er gode - men det kan diskuteres om de er de bedste. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dasmessi
Gæst
|
|
 |
« Svar #1508: 16 Okt 2008, 22:02 »
|
|
Randy Moss er selvfølgelig også god.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mathié
|
|
 |
« Svar #1509: 16 Okt 2008, 22:11 »
|
|
Ja, det er han. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dasmessi
Gæst
|
|
 |
« Svar #1511: 19 Okt 2008, 20:50 »
|
|
Hvem skal se Colts - Packers? Som Colts fan tror jeg på en sejr alligevel. Packers har spillet godt, men med Addai og Sanders ude, bliver det svært. Glæder mig til at se hvad Rhodes kan bidrage med.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Newton Heath
|
|
 |
« Svar #1513: 19 Okt 2008, 21:37 »
|
|
Jeg skal i hvert fald se den  Det bliver en kanon kamp tror jeg, og selvom jeg har foragt for begge af holdene holder jeg alligevel en lille smule med Packers i aften.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bachpoulsen
|
|
 |
« Svar #1514: 19 Okt 2008, 21:39 »
|
|
Ufatteligt at de kan blokere 2 uger i træk, for derefter at score touchdown. Det er da vanvittigt.  Totalt!!  Før de 2 blokeringer havde de ikke haft nogle i 19 sæsoner 
|
|
|
|
|
|
"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."
|
|
|
|