home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1179 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 535238 gange)
simonob
Landsholdsspiller

Sv: NFL
« Svar #1425: 13 Okt 2008, 03:11 »

Tjaa sagde alle med det mindste talent .. Betyder nr. 3 på positionen er endnu værre end Matt Cassel.. Så står det sgu skidt til for pågældende .. Wink hehe ku bare være han skulle droppe NFL karrieren så Wink  funny

De kan bar løbe hele tiden jo... Eller sætte en helt anden til at kaste... Tidligere snakkede de jo om at størstedelen af spillerne egentlig kastede godt.. Opstemt

- Og det er da synd at sige at MC kaster "godt"... Opstemt

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #1426: 13 Okt 2008, 03:12 »

De kan bar pille ham ud jo.. Opstemt

O'Connell skal da start på banen, hvis ikke Cassel forbedre sig! Ifølge min store NFL guide, skulle O'Connel være meget talentfuld men ikke helt klar til NFL. Så må han vel lære det på den hårde måde, for at beholde Cassel på banen er ikke at skyde sig selv i foden men i hovedet!

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Chakana
Manager

« Svar #1427: 13 Okt 2008, 03:12 »

Nå, jeg smutter op under dynen. Ses piger!

Arsenal Football Club

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #1428: 13 Okt 2008, 03:13 »

O'Connell skal da start på banen, hvis ikke Cassel forbedre sig! Ifølge min store NFL guide, skulle O'Connel være meget talentfuld men ikke helt klar til NFL. Så må han vel lære det på den hårde måde, for at beholde Cassel på banen er ikke at skyde sig selv i foden men i hovedet!

Det ku være de sku ha kigget på Morten A... Han kan da umuligt være ringere.. Opstemt

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #1429: 13 Okt 2008, 03:18 »

haha den var nu meget god Wink Jaa men der er ik ord for Matt Cassel.. Han har 5 gode minutter pr. kamp = 5 gode kast.. derefter kunne alle gøre det bedre end ham.. Tror faktisk Antwaan Randle El er bedre end Matt Cassel selvom han er WR normalt.. Shame on Cassel

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #1430: 13 Okt 2008, 03:20 »

Tæt på han greb den der...!  Skuffet COME ON PATS ! VIND PÅ FG !!!! Opstemt

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #1431: 13 Okt 2008, 03:21 »

Tæt på han greb den der...!  Skuffet COME ON PATS ! VIND PÅ FG !!!! Opstemt

Så skal deres kicker da ha en ualmindelig god dag.. Han ska jo serve dem igennem stængerne fra mere end 50 yards hver gang når der er Cassel der styrer offensiven !  funny

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #1432: 13 Okt 2008, 03:22 »

Så skal deres kicker da ha en ualmindelig god dag.. Han ska jo serve dem igennem stængerne fra mere end 50 yards hver gang når der er Cassel der styrer offensiven !  funny

Nåhr jah, pis oss !!!  Sur

LØB FOR FANDEN DEN BOLD !  crazy

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #1433: 13 Okt 2008, 03:30 »

Hvem er RB for NE ??

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #1434: 13 Okt 2008, 03:34 »

Hvem er RB for NE ??

Maroney vil jeg mene. Fremragende RB!

DYDERNE

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #1435: 13 Okt 2008, 03:36 »

Maroney vil jeg mene. Fremragende RB!
Tjaa han er udmærket .. Men du kan have LT på holdet og han vil stadig være ligegyldig hvis man ikke sætter ham i scene.. Når Cassel bliver ved med at kaste kan det jo være ligegyldig hvem man har på RB'pladsen og hvor god pågældende er .. ! Men okay offensiv koordinatoren ska osse have lidt af skylden for de lorte calls han laver !

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #1436: 13 Okt 2008, 03:42 »

Nåårh men smutter nu .. Ses guys og held og lykke for Patriots.. Tror ikke på dem meeen jaa.. ! lad os nu se..

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #1437: 13 Okt 2008, 03:44 »

3-17 Græder Med lorte calls, en meget skidt QB og ingen brug af RB har vi smadret os selv! Vi kan hermed konkludere at holdet pt. står og falder med en spiller der er skadet for sæsonen og muligvis aldrig når samme nivuea som før. Hvor fantastisk dejligt! Lad os få O'Connel på banen næste gang, men nu smutter jeg sku' i seng.

Og bare lige for at gøre det hele totalt: I samme nu bliver bolden - der er på NEP hænder - fumblet. Heldigvis har Cassel (der blev sacket noget så grusomt og dermed var skyld i det!)  nogle rimelige medspiller og bolden blev recoveret.

See ya!

DYDERNE

Zone 43
Manager

« Svar #1438: 13 Okt 2008, 03:49 »

Alt andet end en tilfredsstillende første halvleg, som Nibali også skriver. Kæmper huller i forsvaret og vi kan INTET fremad banen, så længe Cassel er der. Det er helt utroligt, så ringe han er. Der har været kæmpe forskel på Cassel vs Jets og Cassel vs Chargers. Skift Cassel ud, så kan vi måske få nogen point på tavlen!

Cassel raus!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

coKey
Ynglingespiller

« Svar #1439: 13 Okt 2008, 07:15 »

Well det jo bare same old pats bare uden nr. 12 bag center... sidste sæson løb de heller ikk bolden, kunne være de skulle indse at Cassel ikke er Brady selvom jeg håber det modsatte... kan ikke lide pats Smiley

GO BUCS!! :Grin

Sider: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010