home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 820 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 535056 gange)
Chakana
Manager

Sv: NFL
« Svar #1350: 12 Okt 2008, 22:21 »

Det er en burger lavet i Pittsburgh til ære for Ben. Og kan købes alle årets dage.

Og den er fantastisk.  Wink
Har du ædt den originale? Opstemt

Arsenal Football Club

Newton Heath
Manager

« Svar #1351: 12 Okt 2008, 22:21 »

Det er en burger lavet i Pittsburgh til ære for Ben. Og kan købes alle årets dage.

Og den er fantastisk. Wink

Har du da ædt den ?  Opstemt

Shaft
Manager

« Svar #1352: 12 Okt 2008, 22:23 »

Man kan ikke bare finde et hold og spiller at holde med. Det kommer over mange kampe.

Desuden vil jeg lige våge at påpege at 49ers ikke er så dårlige som en gjorde dem til.

Jeg er nu engang admin på firstdown.dk, så jeg vil nok ikke være at finde her på freaks i NFL tråden så meget mere. Men kom ind i vores chat på firstdown.dk og leg med. Smiley

eucalyptus
Gæst

« Svar #1353: 12 Okt 2008, 22:27 »

Man kan ikke bare finde et hold og spiller at holde med. Det kommer over mange kampe.

Desuden vil jeg lige våge at påpege at 49ers ikke er så dårlige som en gjorde dem til.

Jeg er nu engang admin på firstdown.dk, så jeg vil nok ikke være at finde her på freaks i NFL tråden så meget mere. Men kom ind i vores chat på firstdown.dk og leg med. Smiley
Var du på chatten i dag uden at jeg lagde mærke til dig? Går udfra du hedder shaft derinde:)
Så skidt med dolphins, typisk....

Yessir
Manager

« Svar #1354: 12 Okt 2008, 22:29 »

Har du ædt den originale? Opstemt

Jeg har ikke været i Pittsburgh og prøve den. Men jeg er en fabelagtig kok hvis jeg selv skal sige det, og den står på menuen min. 5 gange under NFL sæsonen.  Thumbs Up

Newton Heath
Manager

« Svar #1355: 12 Okt 2008, 22:35 »

Så vil kæresten sku se NFL med mig  crazy Shockeret
Hyg jer folkens !  Smiley

Chakana
Manager

« Svar #1356: 12 Okt 2008, 22:36 »

Jeg har ikke været i Pittsburgh og prøve den. Men jeg er en fabelagtig kok hvis jeg selv skal sige det, og den står på menuen min. 5 gange under NFL sæsonen.  Thumbs Up
Så kommer jeg snart og besøger dig til en NFL-aften, og du laver mad! Wink

Arsenal Football Club

Newton Heath
Manager

« Svar #1357: 12 Okt 2008, 22:36 »

Så kommer jeg snart og besøger dig til en NFL-aften, og du laver mad! Wink

Jeg vil med !  Opstemt

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1358: 12 Okt 2008, 22:38 »

Tsk tsk.. Roethlisburgere spises kun 1 gang om året - til Super Bowl! Alt andet tror jeg også er helbredsskadeligt; den burger går lige i blodet!

Yessir
Manager

« Svar #1359: 12 Okt 2008, 22:46 »

Tsk tsk.. Roethlisburgere spises kun 1 gang om året - til Super Bowl! Alt andet tror jeg også er helbredsskadeligt; den burger går lige i blodet!

Jeg har heldigvis et højt stofskifte, så den bliver forbrændt rimelig hurtigt.  Wink
Tsk tsk. Hvor får du fra at den kun skal spises til Super Bowl, fordi den blev introduceret til de danske seere før Steelers - Seahawks finalen?

Chakana
Manager

« Svar #1360: 12 Okt 2008, 22:48 »

Der hørte jeg ikke lige helt efter på TV3+, men hvad var det med "Den Grønne Goblin"? Grin
Så kun en lidt bedrøvet Bubba(som ikke er til og holde ud at høre på!)

Arsenal Football Club

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1361: 12 Okt 2008, 22:48 »

Det er også bare i min egen omgangskreds at vi har den tradition - og så må det jo nødvendigvis være det rigtige Wink

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #1362: 12 Okt 2008, 22:48 »

Cesc, du skal ikke høre på dem Cleveland Broens er klart de sejeste!
Men du skal nok bare se en masse kampe inden du vælger et yndlingshold, da der er mange forskellige måder at spille på og holdene spiller på mange forskellige måder, f.eks. er der nogle der løber for det meste, mens andre kaster bolden meget. (Men derfor er Cleveland Browns stadig de bedste!) Men held og lykke med det og bare spørg over MSN hvis du ikke forstår, så skal jeg prøve at forklare dig det så godt jeg kan.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1363: 12 Okt 2008, 22:56 »

Hehe Browns har skuffet gevaldigt i år, så det ligner endnu en divisionssejr til Steelers på trods af deres hårde schedule.

Mht. hvordan man finder sit yndlingshold, så kan det jo ske ad mange mærkelige veje. For mit eget vedkommende fik jeg for mange mange år siden en Pittsburgh Penguins (NHL) kasket i julegave, og da jeg så begyndte at se NFL, måtte jeg jo naturligvis holde med et andet Pittsburgh-hold: Steelers. At de så gik hen og vandt Super Bowl senere den sæson kunne jeg jo ikke have timet bedre Wink

Chakana
Manager

« Svar #1364: 12 Okt 2008, 23:06 »

Bubba og co. fik et seerbrev fra Nicolas(Hævet Øjenbryn), hvor han spurgte angående ind-og udskiftninger. Så sagde de at der jo er fri skiftning af spillere, og så kommer Bubba med endnu en ekspert-kommentar: "Men altså der må kun være 11 spillere på banen!"..

K-E-G-L-E Grin

Arsenal Football Club

Sider: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010