home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 830 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 534887 gange)
coKey
Ynglingespiller

Sv: NFL
« Svar #1320: 12 Okt 2008, 21:34 »

ja endnu en fin kamp for mit fantasy hold.... Brees er min starting QB i denne uge Opstemt

Cesc
Gæst

« Svar #1321: 12 Okt 2008, 21:37 »

Jeg skal se det der rookie-show, de viser i dag klokken 10:00. Jeg har overvejet at begynde at interessere mig lidt for denne sport, så det er dejligt at kunne lære lidt om det i dag.

Glæder mig til at se kampen og sådan, hvilken klub skal jeg holde med, og hvad hedder den bedste spiller?

Newton Heath
Manager

« Svar #1322: 12 Okt 2008, 21:40 »

Jeg skal se det der rookie-show, de viser i dag klokken 10:00. Jeg har overvejet at begynde at interessere mig lidt for denne sport, så det er dejligt at kunne lære lidt om det i dag.

Glæder mig til at se kampen og sådan, hvilken klub skal jeg holde med, og hvad hedder den bedste spiller?

Var det et spørgsmål ?
Hvis det var, ville de fleste nok sige Tom Brady, Randy Moss, Peyton Manning, Tony Romo, Chad Johnson (offensivt)
Men det er jo smag og behag. Jeg hader Tom Brady, og elsker Ben Roethlisburger  Smiley

Cesc
Gæst

« Svar #1323: 12 Okt 2008, 21:42 »

Var det et spørgsmål ?
Hvis det var, ville de fleste nok sige Tom Brady, Randy Moss, Peyton Manning, Tony Romo, Chad Johnson (offensivt)
Men det er jo smag og behag. Jeg hader Tom Brady, og elsker Ben Roethlisburger  Smiley

Altså, der er vel også stor enighed om at Messi er den bedste fodboldspiller i verden, derfor er der vel også én som skiller sig ud i NFL.

Ham Ben Roethlisburger lyder nice, men Tony Romo lyder også lidt fedt, mest fordi det rimer på homo. Jeg ser kampen i aften - og deri finder jeg nok min favoritspiller!

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #1324: 12 Okt 2008, 21:46 »

Var det et spørgsmål ?

Fedt at være opkaldt efter en burger(eller en burger opkaldt efter ham muligvis(?))
Jeg har ihvertfald fået sådan en lækkerbisken, det er gudespise.

dowie
Reserveholdsspiller

« Svar #1325: 12 Okt 2008, 21:47 »

Øhh..nej. Der er ikke stor enighed om, at Messi er DEN bedste fodboldspiller i verden. Han er én af de bedste.
Mht. NFL så er det det samme. Det er svært at bedømme en, der er bedre end alle andre - især når der er så mange forskellige positioner..

Newton Heath
Manager

« Svar #1326: 12 Okt 2008, 21:47 »

Altså, der er vel også stor enighed om at Messi er den bedste fodboldspiller i verden, derfor er der vel også én som skiller sig ud i NFL.

Ham Ben Roethlisburger lyder nice, men Tony Romo lyder også lidt fedt, mest fordi det rimer på homo. Jeg ser kampen i aften - og deri finder jeg nok min favoritspiller!

Hvis du vil finde dit ynglingshold så skal du bare se Pittsburgh Steelers i næste uge, de er gud. Der spiller Roethlis-burger som QB. Hvis du vil finde dit ynlingshold skal du i hvert fald ikke se den første kamp i aften ! 49'ers sucks, men Eagles er alligevel et okay hold Smiley
Men hvis man endelig skal finde en bestemt, må det vel være Tom Brady som dog er skadet lige nu. Han spiller til dagligt i New England Patriots  Smiley

Newton Heath
Manager

« Svar #1327: 12 Okt 2008, 21:48 »

Fedt at være opkaldt efter en burger(eller en burger opkaldt efter ham muligvis(?))
Jeg har ihvertfald fået sådan en lækkerbisken, det er gudespise.

Der er vist nok opkaldt en burger i USA efter ham, men han hedder rigtigt Berger ikke Burger  Wink

Zone 43
Manager

« Svar #1328: 12 Okt 2008, 21:52 »

Det må være noget nyt med morgenkampe, her i DK Wink
Jeg vil råde dig til, at holde med New England Patriots - gæt selv hvorfor Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Yessir
Manager

« Svar #1329: 12 Okt 2008, 21:53 »

Det lyder ualmindelig useriøst...

Hvordan kan man forvente at finde sin yndlingsspiller efter en kamp, og hvordan kan man spørge andre om hvem man skal holde med?  Huh

Nyd hellere at du ikke kender noget til spillerne og holdene. Og lad være med at sætte dig fast på et hold, du skal nok falde for et bestemt hold når tid er.  Wink

Vinokourov
Manager

« Svar #1330: 12 Okt 2008, 21:54 »

Den bedste i ligaen over et på år er Peyton Manning, QB for Colts. Lige nu er det Adrian Peterson, RB for Vikes og Reggie Bush, RB for Saints.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Yessir
Manager

« Svar #1331: 12 Okt 2008, 21:56 »

Den bedste i ligaen over et på år er Peyton Manning, QB for Colts. Lige nu er det Adrian Peterson, RB for Vikes og Reggie Bush, RB for Saints.

Hvorfor er Reggie Bush den bedste?

Chakana
Manager

« Svar #1332: 12 Okt 2008, 21:58 »

Cesc, du er Arsenal-fan og derfor kan du vel ikke lide defensivt spil. Derfor skal du IKKE holde med Steelers. Dødkedelige at se hvis man kan lide offensivt spil. Hold med New Orleans Saints, som jeg selv gør. De har også en fantastisk QB, Drew Brees. En fantastisk RB, WR, PR ved navn Reggie Bush(my favorite) og andre gode spillere..;-)

Arsenal Football Club

Chakana
Manager

« Svar #1333: 12 Okt 2008, 22:00 »

For satan, den kamp er spændende nu! Shockeret

Arsenal Football Club

dowie
Reserveholdsspiller

« Svar #1334: 12 Okt 2008, 22:02 »

Det lyder ualmindelig useriøst...

Hvordan kan man forvente at finde sin yndlingsspiller efter en kamp, og hvordan kan man spørge andre om hvem man skal holde med?  Huh

Nyd hellere at du ikke kender noget til spillerne og holdene. Og lad være med at sætte dig fast på et hold, du skal nok falde for et bestemt hold når tid er.  Wink

Må sige, at jeg giver Yessir ret her. Man skal selv se nogle kampe og spillerne, og så falder man nok for et hold på et tidspunkt..

Sider: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010