home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1118 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 534155 gange)
Romafan
Landsholdsspiller

Sv: NFL
« Svar #885: 21 Sep 2008, 23:15 »

Er jeg den eneste der er lidt irriteret over at TV3 altid viser Colts, Cowboys og Patriots? Ja, jeg ved godt at det er nogle af de bedste hold, under normale omstændigheder, men de andre kampe kan altså også være underholdende at se.. Fx. ville jeg gerne se Darren McFadden fra Raiders, eller Cardinals super spændende recivere... Jeg har ingenting imod de tre hold, men hvis de bare ville variere lidt kunne være rart...

Første uge: Cowboys
Anden uge: Patriots
Denne uge: Colts
Næste uge: Nævnte Levison ikke noget med at de også viser Cowboys næste uge?

dasmessi
Gæst

« Svar #886: 21 Sep 2008, 23:41 »

Jeg er træt af der er pause hele tiden ved tv3. Det er der ikke ved tv2 sport.

Yessir
Manager

« Svar #887: 21 Sep 2008, 23:45 »

Jeg er træt af der er pause hele tiden ved tv3. Det er der ikke ved tv2 sport.

Der er ligeså mange pauser på tv2 sport, de fylder dem så bare ikke ud med reklamer  Tunge

dasmessi
Gæst

« Svar #888: 21 Sep 2008, 23:47 »

Der er ligeså mange pauser på tv2 sport, de fylder dem så bare ikke ud med reklamer  Tunge
Når ja. Det jo rigtigt. Colts har da rimelig styr på Jaguars. Jeg tror den ender 21-17 til Colts.

ZhotLog
Gæst

« Svar #889: 21 Sep 2008, 23:51 »

Jeg drømmer stadig om, at få NFL tilbage på Zulu.. Se det var tider.. Nu må man nøjes med Tv3, hvilket virkelig er bittert når Tv2sport så endda prioriterer Ryder Cup (GOLF!!!) over NFL...

blomvikings
Manager

« Svar #890: 22 Sep 2008, 00:13 »

Jeg drømmer stadig om, at få NFL tilbage på Zulu.. Se det var tider.. Nu må man nøjes med Tv3, hvilket virkelig er bittert når Tv2sport så endda prioriterer Ryder Cup (GOLF!!!) over NFL...

INTET slår Falkeøje og elming, det er det eneste rigtige!

Shaft
Manager

« Svar #891: 22 Sep 2008, 00:19 »

Ang. Tv2sports proiritering, så er det forståeligt. Ryder cup bliver spillet en gang årligt, og er så vidt jeg ved en af de største Golf-begivingheder. Nfl er der trods alt 5 måneder om året, så at de vælger at fjerne 1(!) kamp er i orden.

Vi drømmer alle om Zulu, selv Claus vil gerne have det tilbage, da der ikke er noget der slår de gode gamle dage, men det er nu engang sådan at Tv3 har købt rettighederne, og vist også nogle år frem, så vi må bare leve med det. Det er dog også lidt sjovt at se Bubbas hænder flyve rundt hele tiden, mens han lades som om han har masser af forstand på NFL.

Shaft
Manager

« Svar #892: 22 Sep 2008, 00:52 »

Det er godt nok en spændende kamp, Saints - Denver og Steelers - Eagles. Der er både offensiv som det basker i den første kamp, og defensiv som det larmer i den sidste kamp. Håber på Saints og Steelers.

EDIT: Og så må man endelig ikke glemme Colts - Jaguars hvor Manning forsøger at skaffe en sejr hjem.
« Seneste Redigering: 22 Sep 2008, 00:54 af Shaft » Logged

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #893: 22 Sep 2008, 01:12 »

Sindssygt nok af Jax...

Hmm... Er det blevet fast at der er amerikanske kommentatorer på den sidste kamp, eller får vi danske idag ? Opstemt

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Shaft
Manager

« Svar #894: 22 Sep 2008, 01:21 »

Sindssygt nok af Jax...

Hmm... Er det blevet fast at der er amerikanske kommentatorer på den sidste kamp, eller får vi danske idag ? Opstemt

Det er egentlig et godt spørgsmål. Ved bare Monday Night Football er med amerikansk.

Nu får Morten måske muligheden for at komme tilbage til NFL. Martin Gramatica brænder et afgørende 43 yard field goal for Saints som eller havde givet dem føringen med 2 minutter igen. Det er hans andet brændte idag. Lige netop Saints har jo før været en mulighed for Morten, så det bliver spændende at se den kommende uge om der sker noget på den front.

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #895: 22 Sep 2008, 01:28 »

Det er egentlig et godt spørgsmål. Ved bare Monday Night Football er med amerikansk.

Nu får Morten måske muligheden for at komme tilbage til NFL. Martin Gramatica brænder et afgørende 43 yard field goal for Saints som eller havde givet dem føringen med 2 minutter igen. Det er hans andet brændte idag. Lige netop Saints har jo før været en mulighed for Morten, så det bliver spændende at se den kommende uge om der sker noget på den front.

Yeah... Håber da det blir med danske fremover...

Dejligt at han ikk ku ramme når man har spillet på Broncos.. Opstemt

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

NicolaiMadrid
Juniorspiller
**

« Svar #896: 22 Sep 2008, 02:15 »

Fuuuck en syg afslutning af Jacks, kæft hvor var det vildt ..
Dog er det super nedern at se på en lortestream, men whatever Smiley

Madrid - 08/09

Yessir
Manager

« Svar #897: 22 Sep 2008, 04:48 »

Yeah... Håber da det blir med danske fremover...

Det er da fedt med amerikanske kommentatorer. Så slipper vi for at sidde og høre 3+ "eksperterne"  Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #898: 22 Sep 2008, 08:42 »

Skod Broncos, deres to points sejr kostede mig 300 spir  Sur

De var foran 21-3 midtvejs i andet kvarter, men lukkede alligevel Saints ind i kampen  ticked off

Vinokourov
Manager

« Svar #899: 22 Sep 2008, 10:00 »

Ang. Tv2sports proiritering, så er det forståeligt. Ryder cup bliver spillet en gang årligt, og er så vidt jeg ved en af de største Golf-begivingheder. Nfl er der trods alt 5 måneder om året, så at de vælger at fjerne 1(!) kamp er i orden.

Vi drømmer alle om Zulu, selv Claus vil gerne have det tilbage, da der ikke er noget der slår de gode gamle dage, men det er nu engang sådan at Tv3 har købt rettighederne, og vist også nogle år frem, så vi må bare leve med det. Det er dog også lidt sjovt at se Bubbas hænder flyve rundt hele tiden, mens han lades som om han har masser af forstand på NFL.

Ryder Cup bliver ikke spillet en gang årligt, men en gang hvert andet år.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010