home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1128 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 534365 gange)
dasmessi
Gæst

Sv: NFL
« Svar #765: 15 Sep 2008, 20:37 »

Ja det var ikke hans bedste dag. Men hvis man kigger på den offensive linje var det utroligt hvor hurtigt Vikings kunne komme ind til ham. Og hvor dårlig de var til at lave huller. Det så man også, da Addai så vidt jeg husker havde -4 rus. yards i første halvleg. Fuldstændig uhørt.
Ja, troede også lige at Colts skulle tabe deres anden kamp, for så ville det blive svært!

eucalyptus
Gæst

« Svar #766: 15 Sep 2008, 20:38 »

Peyton kastede af lort igår. Han lavede 2-3 interceptions. Det ligner bare ikke ham. Glæder mig også til i nat. Bliver spændende.
Selvom den kamp kun blev afgjort på et par sølle points (Field goal af Adam V tilslut) så var det altså en rigtig fed kamp. At se Peyton Manning skadet høre til de sjældne øjeblikke og sikke et comeback de fik skruet sammen.
Man kan så spørge sig selv om Vikings ikke dummede sig så meget med hensyn til deres angreb og det antal points de fik skruet sammen. Som NFL fan var det en bemærkelsesværdig kamp.  Thumbs Up

dasmessi
Gæst

« Svar #767: 15 Sep 2008, 20:40 »

Hvad er Peyton Manning skadet med?

eucalyptus
Gæst

« Svar #768: 15 Sep 2008, 20:42 »

Hvad er Peyton Manning skadet med?
De kørte en del pitch plays for at undgå at Manning skulle bruge sit knæ for meget ved at handoff bolden til Addai.
Jeg mener det er en infektion i knæet.

dasmessi
Gæst

« Svar #769: 15 Sep 2008, 20:43 »

De kørte en del pitch plays for at undgå at Manning skulle bruge sit knæ for meget ved at handoff bolden til Addai.
Jeg mener det er en infektion i knæet.
Hvornår heles det? Eller rettere sagt. Hvornår er han fit for fight

eucalyptus
Gæst

« Svar #770: 15 Sep 2008, 20:47 »

Hvornår heles det? Eller rettere sagt. Hvornår er han fit for fight
Det er vist OKAY. Han var tæt på at blive placeret på PUP listen inden sæson starten! Men skulle vist være kampklar nu efterhånden!

dasmessi
Gæst

« Svar #771: 15 Sep 2008, 20:49 »

Det er vist OKAY. Han var tæt på at blive placeret på PUP listen inden sæson starten! Men skulle vist være kampklar!
Skønt. For med Tom Brady ude resten af sæsonen, må vi ikke miste Peyton. For når vi skal møde Patriots bliver det knapt så svært som det plejer, men Cassel gjorde det faktisk udemærket igår. Cadeau til ham.

eucalyptus
Gæst

« Svar #772: 15 Sep 2008, 20:52 »

Skønt. For med Tom Brady ude resten af sæsonen, må vi ikke miste Peyton. For når vi skal møde Patriots bliver det knapt så svært som det plejer, men Cassel gjorde det faktisk udemærket igår. Cadeau til ham.
Cassel er en spændende type at se på banen, kunne gradvis have været starter nogle enkelte steder i ligaen. Man skal nok heller ikke glemme at der blot er snak om 2 kampe indtil videre fra ham af. Han virker dog ret overbevisende og som et naturligt element i Patriots offence tiltrods for nogle enkelte fejl hist og pist!

dasmessi
Gæst

« Svar #773: 15 Sep 2008, 20:54 »

Cassel er en spændende type at se på banen, kunne gradvis have været starter nogle enkelte steder i ligaen. Man skal nok heller ikke glemme at der blot er snak om 2 kampe indtil videre fra ham af. Han virker dog ret overbevisende og som et naturligt element i Patriots offence tiltrods for nogle enkelte fejl hist og pist!
Presset må også være stort hos ham. Han spillede jo en eller anden skole kamp for nogle år siden og det er første gang han prøver en stor kamp. Han stod jo overfor Brett Favre som er en klasse bedre end ham. Måske kunne de 2 øve med hinanden Smiley

Shaft
Manager

« Svar #774: 16 Sep 2008, 02:33 »

Så er der så småt kickoff i Dallas, som jo tager imod Eagles. Andre end mig som er oppe for at se denne forhåbentlige fantastiske kamp ?

Yessir
Manager

« Svar #775: 16 Sep 2008, 03:07 »

Så er der så småt kickoff i Dallas, som jo tager imod Eagles. Andre end mig som er oppe for at se denne forhåbentlige fantastiske kamp ?

Næh jeg er her som sædvanlig, og jeg har ondt af alle der kommer til at gå glip af den her kamp  Thumbs Up
Missede dog det meste af de første 10 minutter, pga jeg skulle sortere lidt i mine contract offers på glb.

dowie
Reserveholdsspiller

« Svar #776: 16 Sep 2008, 03:16 »

Næh jeg er her som sædvanlig, og jeg har ondt af alle der kommer til at gå glip af den her kamp  Thumbs Up
Missede dog det meste af de første 10 minutter, pga jeg skulle sortere lidt i mine contract offers på glb.

Begyndte rigtigt at følge NFL sidste sæson, mest fordi jeg af uransagelige årsager er oppe på de tidspunkter, hvor kampene spilles, men blev grebet af det, så ja, jeg sidder også oppe  Thumbs Up

NicolaiMadrid
Juniorspiller
**

« Svar #777: 16 Sep 2008, 03:17 »

Hmmmf, kun hos mig at skærme på Tv2sport er gået helt i sort??

Madrid - 08/09

dowie
Reserveholdsspiller

« Svar #778: 16 Sep 2008, 03:19 »

Hmmmf, kun hos mig at skærme på Tv2sport er gået helt i sort??

Det er den i hvert fald ikke hos mig  Ubeslutsom

NicolaiMadrid
Juniorspiller
**

« Svar #779: 16 Sep 2008, 03:19 »

Amen for helvede da, må være noget lokalt så .. for man se alle andre kanaler just perfect, for helvede da Smiley

Madrid - 08/09

Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010