home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1054 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 534623 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: NFL
« Svar #675: 08 Sep 2008, 09:05 »

Siden hvornår er det blevet en ulovlig side ??

Det har aldrig været andet end ulovligt at vise tv over nettet som man ikke har betalt for at få rettighederne til at vise.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #676: 08 Sep 2008, 11:41 »

I øvrigt er det sørme godt at de 2 første runder er prøverunde, for en af de spillere som spillet havde valgt at smide på bænken for mig var Willie Parker...

eucalyptus
Gæst

« Svar #677: 08 Sep 2008, 14:26 »

I øvrigt er det sørme godt at de 2 første runder er prøverunde, for en af de spillere som spillet havde valgt at smide på bænken for mig var Willie Parker...
Jeg smed også nogen dumme points i picks. Desuden havde jeg ligeledes Willie Parker på bænken i et af mine mange fantasy hold.Følte også en smule mærkeligt at smide Brady på waiver'en her til morgen.

Barca-boy
Landsholdsspiller

« Svar #678: 08 Sep 2008, 14:34 »

Hvad tid sender de kampen i aften? :b

eucalyptus
Gæst

« Svar #679: 08 Sep 2008, 14:36 »

Hvad tid sender de kampen i aften? :b
Det bliver sgu sent! Mener de viser monday night football kampene fra 02.00 og hele vejen igennem natten til de tidlige morgen timer. Oakland Raiders- Denver Broncos! Den bliver kanon, must see tv!

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #680: 08 Sep 2008, 22:51 »

Hvad er jeres bud på nattens vindere?

eucalyptus
Gæst

« Svar #681: 08 Sep 2008, 22:57 »

Hvad er jeres bud på nattens vindere?
Jeg tror Raiders overrasker. Væsentlig forbedret hold i forhold til sidste år. Tør ikke gætte på resultatet, men er spændt på at se Raiders crowded backfield. Denver Broncos skal man nu heler aldrig afskrive, utrolig stærkt hold.

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #682: 08 Sep 2008, 23:08 »

Jeg tror Raiders overrasker. Væsentlig forbedret hold i forhold til sidste år. Tør ikke gætte på resultatet, men er spændt på at se Raiders crowded backfield. Denver Broncos skal man nu heler aldrig afskrive, utrolig stærkt hold.

Ja, bliver spændende at se Oakland, især med rookien D.McFadden.. Men tør sgu ikke oddse på nogen af nattens kampe, ramte ellers 2 ud af 2 i går. Men ved heller ikke helt med Green Bay, om den nye QB kan leve op til forventningerne, eller om han bukker under og ødelægger det for Packers.

eucalyptus
Gæst

« Svar #683: 08 Sep 2008, 23:11 »

Jeg har desværre ikke set packers pre season kampe men har hørt at Aaron Rodgers har taget godt imod det angreb oppe nord på i Wisconsin. Selv tror jeg at de lige vinder med et enkelt TD måske.

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #684: 08 Sep 2008, 23:17 »

Heller ikke mig. Skal du se kampen(e) ?

Tror jeg springer over i nat, da jeg var heldig at blive vækket af min mor, som egentlig ikke skulle arbejde i dag, 15 min. før min bus kørte.. Havde været oppe og set Dallas Cowboys..

Skal jo også være frisk på sådan en tirsdag som i morgen, som jo kan blive den sidste.  crazy

eucalyptus
Gæst

« Svar #685: 08 Sep 2008, 23:19 »

Heller ikke mig. Skal du se kampen(e) ?

Tror jeg springer over i nat, da jeg var heldig at blive vækket af min mor, som egentlig ikke skulle arbejde i dag, 15 min. før min bus kørte.. Havde været oppe og set Dallas Cowboys..

Skal jo også være frisk på sådan en tirsdag som i morgen, som jo kan blive den sidste.  crazy
Haha, ved det ikke endnu. Tror kun det bliver til første quarter eller noget lign. NFL er ikke ligefrem folkevenligt for os her over i Europa!

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #686: 08 Sep 2008, 23:32 »

Haha, ved det ikke endnu. Tror kun det bliver til første quarter eller noget lign. NFL er ikke ligefrem folkevenligt for os her over i Europa!

Nej, og da slet ikke på sådan en mandag -.- .. Tror jeg vil takke af for i dag, godnat  Wink

eucalyptus
Gæst

« Svar #687: 08 Sep 2008, 23:32 »

Nej, og da slet ikke på sådan en mandag -.- .. Tror jeg vil takke af for i dag, godnat  Wink
Thumbs Up

Shaft
Manager

« Svar #688: 08 Sep 2008, 23:56 »

Jamen man skal da bare se Green Bay VS Vikings.

Et er at det er Monday football. Et andet er at det er den måske mest omtalte Rodgers første kamp som starter, også mod Vikings, Green bays værste fjender. Bliver spændende at se om han kan stå for presset, hvilket jeg tror han godt kan. Han har jo spillet godt i Pree-Season kampene, selvom der godt nok er en kende til forskel.

Desuden bliver det spændende at se om Peterson kan leve op til sidste sæsons superspil.

Det bliver en brag af en kamp. Bliv oppe.

Ang. den sidste kamp, så tror jeg Broncos vinder en forholdsvis stor sejr.

eucalyptus
Gæst

« Svar #689: 09 Sep 2008, 00:01 »

Jamen man skal da bare se Green Bay VS Vikings.

Et er at det er Monday football. Et andet er at det er den måske mest omtalte Rodgers første kamp som starter, også mod Vikings, Green bays værste fjender. Bliver spændende at se om han kan stå for presset, hvilket jeg tror han godt kan. Han har jo spillet godt i Pree-Season kampene, selvom der godt nok er en kende til forskel.

Desuden bliver det spændende at se om Peterson kan leve op til sidste sæsons superspil.

Det bliver en brag af en kamp. Bliv oppe.

Ang. den sidste kamp, så tror jeg Broncos vinder en forholdsvis stor sejr.
Endten bliver Raiders årets overraskelse sammen med et velspillende Buffalo Bills hold eller også får de stor tæv som du selv nævner. Jeg ser kampen dagen efter, har brug for søvnen!:D

Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010