home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1306 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 533782 gange)
RCD
Gæst

Sv: NFL
« Svar #405: 04 Jan 2008, 09:02 »

har vædet 500 kroner med min lillebror

Han tror Patriots vinder - Jeg tror Packer vinder men vi må se

Chelidze90
Gæst

« Svar #406: 04 Jan 2008, 09:06 »

har vædet 500 kroner med min lillebror

Han tror Patriots vinder - Jeg tror Packer vinder men vi må se

500kr imod et hold som lavede perfect season. I mine øjne kan jeg ikke se, hvordan du kan tro et hold som GB kan ende øverst til sidst

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #407: 04 Jan 2008, 09:35 »

Som så mange andre, tror jeg da også det ligner Patriots som Superbowl vindere.. men hvor håber jeg dog inderligt at der er nogen der giver dem en ordentlig omgang prygl..

RCD
Gæst

« Svar #408: 04 Jan 2008, 09:41 »

500kr imod et hold som lavede perfect season. I mine øjne kan jeg ikke se, hvordan du kan tro et hold som GB kan ende øverst til sidst
Er jets fan og hader Patrots over alt på jorden  ticked off

Oester30
Ynglingespiller

« Svar #409: 04 Jan 2008, 10:16 »

Som Coltsfan regner jeg med at vi nakker dem inden Super Bowl Opstemt men de virker skræmmende stærke må jeg indrømme..

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

United-styrer
Gæst

« Svar #410: 04 Jan 2008, 11:52 »

Er jets fan og hader Patrots over alt på jorden  ticked off

Derfor er det stadig dumt at smide penge ud af vinduet. Du kunne i det mindste have sat dine penge på et mere realistisk bud.

Jeg tror som de fleste andre på Patriots, men hvis et hold rammer dagen, så er Brady og co. ikke uovervindelige. Colts var tæt på i regular season og er vel stadig det bedste bud, men Jax og Chargers ser også ud til at have ramt topformen på det rigtige tidspunkt, så måske...
« Seneste Redigering: 04 Jan 2008, 11:55 af United-styrer » Logged

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #411: 04 Jan 2008, 12:00 »

Jeg har faktisk lavet præcis samme væddemål bare med omvendte fortegn...!
MEn jeg frygter lidt at når nu de har lavet deres perfect season kan gå hen og blive en sovepude for dem.
DEt er trods alt set en del gange, at grundspillets bedste hold ikke går hele vejen, så det bliver spændende og håber det bliver pats, nu når Ravens ikke kan finde ud af at komme videre og så selvfølgelig pga de 500 kr der ligger og venter  Grin

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #412: 04 Jan 2008, 12:02 »

Hvis man nu skulle nævne et hold fra NFC der skulle kunne snyde Patriots, tror jeg nu også mere på Cowboys end på Packers.

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #413: 04 Jan 2008, 12:57 »

Hvis man nu skulle nævne et hold fra NFC der skulle kunne snyde Patriots, tror jeg nu også mere på Cowboys end på Packers.

Det tror jeg faktisk du har helt ret i. Eller måske Giants der ser ud til at have fundet formen på det helt rigtige tidspunkt!!!

Oester30
Ynglingespiller

« Svar #414: 04 Jan 2008, 13:05 »

Tror også mest på Cowboys.. Romo er rigtig stærk for tiden..

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

N17
Manager

« Svar #415: 11 Jan 2008, 00:25 »

Ved ikke hvorfor, men jeg tror at Patriots sæson ender på lørdag... Jeg kan ikke sige 100% hvorfor, men Jacksonville Jaguars sætter en stopper for Patriots sæson, der altså endte ved 16-0 = den perfekte sæson, der endte uden Super Bowl

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #416: 11 Jan 2008, 00:40 »

Ved ikke hvorfor, men jeg tror at Patriots sæson ender på lørdag... Jeg kan ikke sige 100% hvorfor, men Jacksonville Jaguars sætter en stopper for Patriots sæson, der altså endte ved 16-0 = den perfekte sæson, der endte uden Super Bowl

ALT taler mod dig.. Opstemt Men friskt bud.. Peace Tror de vinder så længe Brady spiller...  Thumbs Up

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

halil
Ynglingespiller

« Svar #417: 11 Jan 2008, 01:23 »

øster30 skrev:

Citat
Tror også mest på Cowboys.. Romo er rigtig stærk for tiden
..

Romo har spillet af helvede til. Mod Eagles tabte han kampen for Cowboyderne og mod Redskins spillede han ikke.

Tror på et slutopgør i NFC mellem Packers og Cowboys, hvor Packers vinder! Romo har stadig meget at bevise mod rigtig gode hold og har tidligere fucket op i PO.

Kap B ligner stadig en med en mission! Superbowl!

Zone 43
Manager

« Svar #418: 11 Jan 2008, 16:25 »

Jeg håber sgu ikke for ret.. Ubeslutsom

Før sæsonen sagde jeg Patriots, og faktummet at de gik 16-0 (FUCK HVOR ER DET BARE SKØNT!) ændrer ikke på min holdning. Den magiske duo Brady & Moss tager Super Bowl hjem! 

Til gengæld håber jeg, at du får ret!

Vi vinder det lort Djævel

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zulue
Manager

« Svar #419: 11 Jan 2008, 16:30 »

Som Coltsfan regner jeg med at vi nakker dem inden Super Bowl Opstemt men de virker skræmmende stærke må jeg indrømme..

Colts og Patriots kan jo ikke mødes før finalen .. Men en utrolig nice sæson, elsker at Patriots spiller så godt! Opstemt

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010