home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1145 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 265 266 [267] 268 269 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 533461 gange)
The Red
Landsholdsspiller

Sv: NFL
« Svar #3990: 13 Jan 2013, 22:16 »

Det var sku synd for Seahawks at det comeback ikke lykkedes, det er virkelig vanvittigt det de formåede til sidst, og Russell Wilson er bare vanvittig. Og så var det da en helt igennem åndsvag beslutning af Falcons at sparke onside kick til sidst, det var lige ved at bide dem i røven.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

jstoffer
Reserveholdsspiller

« Svar #3991: 13 Jan 2013, 22:28 »

Så er vi kommet til main event of the night.... Efter en formidable forret, så kommer vi til hovedretten. I've been looking forward to this all week Smiley

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #3992: 14 Jan 2013, 21:50 »

Jeg kan simpelthen ikke komme mig over det her klip der blev vist igår, det er simpelthen for humoristisk!

http://www.youtube.com/v/q6WzajR2CUM

AaB - Liverpool

Pride & Passion

jabsi
Juniorspiller
**

« Svar #3993: 15 Jan 2013, 22:55 »

Hvem vinder - Falcons eller 49ers
                     Patriots - Ravens?

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #3994: 15 Jan 2013, 22:56 »

49er s og patriots.

jabsi
Juniorspiller
**

« Svar #3995: 15 Jan 2013, 23:11 »

Hvorfor 49'ers?
Atlanta har tabt en hjemmekamp i år, hvilket var en komplet ligegyldig kamp

jstoffer
Reserveholdsspiller

« Svar #3996: 15 Jan 2013, 23:23 »

Jeg er enig med Daugaard. Jeg tror dette års superbowl bliver mellem 49ers og Patriots.

Hvorfor 49'ers?
Atlanta har tabt en hjemmekamp i år, hvilket var en komplet ligegyldig kamp

"Playoffs is a whole other animal" som man siger, det kan godt være de var gode hjemme i regular season, men det er ikke ensbetydende med de er det nu. Men ellers er Niners også et bedre hold. Deres defence er fantastisk og Kaepernick har enormt momentum for tiden. Ryan har nogle bedre mål på WR og TE, men tror ikke det er nok til at tage en sejr. Men det er playoffs it ain't over til the fat lady sings Smiley

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #3997: 17 Jan 2013, 18:25 »

Chefen.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #3998: 01 Feb 2013, 23:44 »

Det er da utroligt, der er snart Super Bowl og der er helt dødt herinde! Jeg glæder mig til endnu engang at se den store kamp på det store lærred i biografen, det bliver en fed nat! Har desuden sat penge på at trofæet skal til San Francisco 49ers der dog maks må vinde kampen med fire point!

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #3999: 01 Feb 2013, 23:47 »

Helt enig. Det ville være fint med lidt Super Bowl-debat. Hvem tror/håber i vinder? Jeg er ikke den store fan af nogen af holdene, men jeg ser dog helst Ravens vinde. Selvom Ray Lewis er en tosse, syntes jeg det ville være fedt at se ham runde en kæmpe karriere af med en ring! Og så er to af dem jeg skal se det med også Niners-fans, hvilket gør at jeg er "Ravensfan for en aften", så vi får en intens aften! Rullende Øjne

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #4000: 01 Feb 2013, 23:58 »

Det ville helt bestemt være en flot afslutning på en stor og kontroversiel karriere. Man kan vel ikke sige andet end at hvis han vinder denne Super Bowl, så bliver hans karriereafslutning intet mindre end legendarisk efter han rev sin triceps over. Jeg er splittet i forhold til hvem der har min sympati. Jeg kan godt unde især Joe Flacco at vinde efter alt det kritik han har fået i Baltimore igennem tiden, men på den anden side er 49ers bare et fedt footballhold (:

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #4001: 02 Feb 2013, 00:06 »

Nærer ikke den store sympati for nogle af holdene. Det er hovedsageligt Rays karrierestop, og så at to af dem jeg skal se SB med er Ninersfans, der gør at jeg holder med Ravens! Wink

Syntes dog det option/pistolspil 49ers har kørt med er spændende, og jeg ser det egentligt som noget, der sagtens kunne implementeres i mit favorithold, Packers, spil også!

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #4002: 02 Feb 2013, 00:07 »

Jeg kunne ikke være kommet i tanke om to hold jeg hader mere til at ende i Super Bowl, men skal jeg absolut finde en favorit, må det være 49'ers på trods af min kærlighed til Seahawks. Jeg kan ikke udstå Ray Lewis og jeg under ham ikke en skid. Faggo Flacce ligger i øvrigt heller ikke højt på min liste. Så jeg håber bare på en pisse fed kamp med masser af lækre spil, og så er jeg sgu lidt ligeglad med hvem der i sidste ende vinder. Bookmakerne siger at 49'ers er favoritter, men jeg tror nu sagtens Ravens kan tage titlen.

Vuelve la ilusión

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #4003: 02 Feb 2013, 00:11 »

Nærer ikke den store sympati for nogle af holdene. Det er hovedsageligt Rays karrierestop, og så at to af dem jeg skal se SB med er Ninersfans, der gør at jeg holder med Ravens! Wink

Syntes dog det option/pistolspil 49ers har kørt med er spændende, og jeg ser det egentligt som noget, der sagtens kunne implementeres i mit favorithold, Packers, spil også!

Det kunne det formentlig godt, dog er der vel nogle ting ved Packers der pt. forhindre at det skulle blive effektivt. For det første er Packers løbespil vel ikke skræmmende noget overall til at en implementering af option/pistolspil vil kunne få den samme effektivt. Det anden er vel Aaron Rodgers, for selvom han er sublim til at løbe bolden selv, så vil det måske gå ud over hans kastespil hvis han skal til at bruge benene noget mere, især på grund af den fysiske belastning det vil være med hits. Jeg skal dog sige at mit kendskab til Packers ikke er så stort i denne sæson som tidligere, så skyd gerne mine argumenter ned (:

Men mulighederne for at indføre det i Green Bay er helt klart større end i kaosset der er mit favorithold, altså det som nogle kalder New York Jets...

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #4004: 02 Feb 2013, 00:29 »

Ray Lewis er på 'roids. No doubt. Han kan ikke komme tilbage fra en skade på 10 uger, der normalt tager 6 måneder mindst og endda være bedre end før skaden.

Sider: 1 ... 265 266 [267] 268 269 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010