home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1176 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 261 262 [263] 264 265 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 533612 gange)
blomvikings
Manager

Sv: NFL
« Svar #3930: 28 Okt 2012, 21:58 »

Det kan vel ikke komme som nogen overraskelse.
Han er nok den mest overvurderede QB i ligaen. Måske lige med undtagelse af Vick, men ham ser det ud til, at det er ved at gå op for folk, at han er pisse elendig.

Det er han da på ingen måde? Så du den statline de viste i studiet før? Han kastede flere TD's og færre INT's end Manning i sidste sæson.

El Jefe
Gæst

« Svar #3931: 28 Okt 2012, 22:23 »

Stats er ikke alt.
Jeg ved ikke om du kan huske det, men sidste år blev det også vist, hvor mange af de interceptions Eli kastede, der rent faktisk var hans skyld. Langt de fleste var intet battede bolde eller bare dårligt recieverspil.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3932: 05 Nov 2012, 14:56 »

Well fuck me, Steelers vandt minsandten ude over Giants i går. Højst overraskende, og ganske glimrende at de tilsyneladende er ved at tage sig sammen igen.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #3933: 17 Nov 2012, 16:13 »

Er der nogle af jer der har en NFL-jersey? Jeg overvejer at købe en Colts med Luck på, ved dog ikke hvilken str. det skal være i.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #3934: 17 Nov 2012, 16:14 »

Dem jeg har er meget store i størelsen, så hvis du ikke er så stor igen, så tag en S. Men turrible trøjevalg.

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #3935: 17 Nov 2012, 16:30 »

Genialt trøjevalg! Smiley Colts er og bliver mit hjertebod! Opstemt Luck er begyndt at vise lidt bedre takter, men han er jo fremtidens mand, så jeg ville roligt anbefale sådan en trøje Smiley Tror han bliver i klubben i mange år endnu Smiley

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #3936: 18 Nov 2012, 22:38 »

Well, Bart Scott, that's not very nice. Læs nedefra og op.

9-1, bitches! Still da best team ind da NFL.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #3937: 27 Nov 2012, 22:49 »

Er der nogle som ved hvornår Maurice Jones-Drew er klar igen?

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #3938: 27 Nov 2012, 23:17 »

Er der nogle som ved hvornår Maurice Jones-Drew er klar igen?

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #3939: 27 Nov 2012, 23:23 »

Citat
Jacksonville Jaguars running back Maurice Jones-Drew will most likely miss Sunday's game against the Buffalo Bills, Jaguars coach Mike Mularkey said at his press conference Monday. "We still think he has a chance to come back for a few games," Mularkey told reporters at his Monday press conference.
Ingen ved rigtig hvornår. Ville ikke undre mig, hvis de lod ham sidde ude resten af sæsonen.

Citat
Adam Schefter ‏@AdamSchefter
Philadelphia Eagles announced they have released DE Jason Babin.
That's not very nice. Kan ikke se hvad det skulle hjælpe at release ham. Han har været turrible i år, men hvem har ikke været det for Eagles? I stedet ville jeg release Vick, fyre Luder Marty + Andy Reid. Og så gå all in på at lokke Chip Kelly til Philly og væk fra Oregon. Tror, hvis der er et hold, der kan få Kelly væk fra Oregon, så er det Eagles.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3940: 27 Nov 2012, 23:43 »

Philadelphia er simpelthen så ringe. Andy Reid må blive fyret efter sæsonen. Det jeg dog ikke forstår er, at Juan Castillo bliver fyret midt inde i sæsonen, efter at forsvaret egentligt har spillet meget godt. Hvis han skulle fyres, skulle det været efter sidste sæson. Men det beviser vel, at det er rent cirkus lige nu.

Dog rart at Folk viser, at han ikke er nogen frelser. Det kan godt være, at jeg er naiv, men jeg ville give Michael Vick endnu en chance, hvis der ikke sker mirakler og Geno Smith vil falde ned i hænderne på os. Jeg kan ikke rigtigt se, at der er så specielt mange andre alternativer, når man trods alt har et så, i hvert fald på papiret, godt roster. Man er nødt til at give det en chance til.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #3941: 28 Nov 2012, 15:36 »

Ansætter I Chip Kelly, hvilket jeg lidt håber I gør, så bliver Foles også jeres starter. Kelly kender ham fra Pac 12 + Foles har kørt up tempo i college, som Kelly nok også vil køre videre med i NFL. Ikke helt på samme niveau, men Foles er den QB som er bedst rustet til Kellys up tempo. I ender nok med et top 5 pick, mindst, men tror alligevel ikke I Geno Smith. (Hypen er lige så stille faldet i takt med, at West Virginia har spillet ringere og ringere, så tror ikke engang Smit går first overall. Tror, det bliver Jarvis Jones). I har flere store needs på jeres O-line, så det tror jeg da I går efter i draften. Det er slet ikke sexy, men meget vigtigt. Se bare hvor meget Pete Konz har hjulpet Falcons' O-line. På en måde er jeg lidt evny på jer. I får det pisse fedt ved draften, mens vi andre må tage BPA.

Badefar
Manager

« Svar #3942: 05 Dec 2012, 15:14 »

Sidder her inden sidste runde af fantasy regular season og jeg er blevet enig med en anden om at der skal ske lidt da vi begge to er stagneret mod slutningen og pt. ikke sætter de bedste point op. Jeg er allerede i finalen, efter at jeg lagde ud med 7-0 og derefter er gået lidt i stå, mens han skal vinde den sidste og håbe på en sejr fra mig for at komme videre. Tradet ser sådan her ud og jeg kunne godt tænke mig nogle andres vurdering:

Calvin Johnson
Julio Jones
Marshawn Lynch

Arian Foster
CJ Spiller
Victor Cruz

Hvem vinder?

Skal lige siges at vi spiller i en lille 4 mands liga og starter 2 QBs, 3 RBs, 3 WRs, 2 TEs, 1 Flex, 1 Kicker og 1 Defense.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3943: 05 Dec 2012, 15:36 »

Jeg tror jeg ville tage den sidste pakke, fordi Arian Foster er så konstant og C.J. vidste har fundet sit groove igen. Cruz og Eli plejer også at være gode, når det gælder i December, men det kan vel være det samme..

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #3944: 05 Dec 2012, 17:28 »

Calvin Johnson
Julio Jones
Marshawn Lynch

Arian Foster
CJ Spiller
Victor Cruz

Hvem vinder?

Vil umiddelbart sige at de er lige gode. Det du skal tage stilling til er om du har mest brug for 2 RBs og 1 Receiver eller omvendt. Den anden "pakke" har lavet lidt flere point, men det kommer naturligvis af at RBs laver lidt flere point end receivere.

Sider: 1 ... 261 262 [263] 264 265 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010