home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 559 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 251 252 [253] 254 255 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 568552 gange)
Nibali
Landsholdsspiller

Sv: NFL
« Svar #3780: 17 Sep 2012, 07:03 »

Synes Risager har været meget bedre i dag - måske han kan blive til noget. Heller ikke alt det UHA i dag.

Men begriber stadig ikke hvad det er, at Palshøj skal være med for?

Men når man påstår en QB gerne skulle have en completion ratio på 70 % - MINIMUM (!) er den ikke helt god. En mand som Storebror har kun 65 % for karrieren, og jeg er ikke sikker på nogle har været over 70 % for en hel sæson. Selv samme Manning har i hvert fald ikke.

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3781: 17 Sep 2012, 07:42 »

Synes Risager er mr. obvious og det gør mig skør at høre på. Altid skal an f.eks. nævne hvilket nummer spilleren har og han siger ofte en helt masse ting, som man sagtens kunne være foruden. Han må i hvert fald meget gerne lade være at sige en masse og så prøve at sige noget bedre, når han gør, lidt ligesom Levyson.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #3782: 17 Sep 2012, 15:59 »

Synes Risager er mr. obvious og det gør mig skør at høre på. Altid skal an f.eks. nævne hvilket nummer spilleren har og han siger ofte en helt masse ting, som man sagtens kunne være foruden. Han må i hvert fald meget gerne lade være at sige en masse og så prøve at sige noget bedre, når han gør, lidt ligesom Levyson.

Jeg tror simpelthen ikke at han ved mere om sporten end at han kun lige kan nævne numre og navne på spillere når han ser dem med ryggen til. Jeg er overbevist om, at selv de lidt uheldige deltagere de har haft i quizzen ved mere om sporten end han gør.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #3783: 17 Sep 2012, 16:44 »

Det med numrene og efternavnet gør mig også lidt irriteret. Ikke noget jeg dog ikke kan leve med, men hold nu op han er lang tid om at komme med sine pointer. Da snakkede om Hills 40 yard dash var jeg tæt på at slukke + han skal uddybe hvad alt er. Palshøj var også, flere gange, nødt at skynde på ham. Speaking of, hvorfor skal en mand med minus viden om amerikansk fodbold være vært? Giver ikke meget mening. Det er også pisse træls at Tommy er blevet placeret i det "game center" i bagrunden. Det er spil af talent for han er en pisse fed kommentator. 

Skal jeg, eller skal jeg ikke gå i seng kl 20 for at stå op og se Falcons - Denver Mannings? Skal til København lige efter arbejde og kan nok ikke slippe udenom resultatet hele dagen.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3784: 17 Sep 2012, 21:12 »

Hahaa, kender godt når man ser frem til en god kamp og der så kommer en eller anden idiot på skolen og siger, at Manning kastede 3 TD's og vandt. Alt for godt. Se den i nat, der er ikke noget værre end en kamp, som man ved hvordan ender.

N17
Manager

« Svar #3785: 18 Sep 2012, 22:23 »

Nogen af jer, som ved hvor man kan se hvem de sender på dansk tv og hvornår?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #3786: 18 Sep 2012, 22:27 »

Nogen af jer, som ved hvor man kan se hvem de sender på dansk tv og hvornår?

http://www.firstdown.dk/

Du kan se det her i menuen til højre Smiley

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3787: 18 Sep 2012, 23:04 »

Havde håbet på Bengals @ Redskins og Eagles @ Cardinals. Oh well, Texans @ Manning FC kan også gå. Det kunne godt gå hen at blive en fed kamp, selvom jeg gerne havde set Patrick Peterson og Vick. Vikings er bare lort, men elsker at se 49'ers.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #3788: 18 Sep 2012, 23:34 »

Fik lige set kampen i turbo mode på mit GamePass. Da vi førte 27-7 havde jeg udråbt vores D til ligaens bedste og Matt Ryan til en top 5 QB, men sååååååh kom jeg hurtigt ned på jorden igen. Vores D spillede en vild kamp, men hold nu op vi fik lidt ud af det. Vi skulle ha vundet meget mere. Men er ret tilfreds. Havde regnet med vi ville tabte stort og vores O-line ville blive misbrugt. 

Willie Mo er ligaens mest undervurderede strong safety.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3789: 20 Sep 2012, 22:58 »

Cam eller Eli? Er på ingen måde fan af Cam (jeg kan meget bedre lide RGIII  Kys), men i dag må han satme gerne lægge Giants ned på hoved og hale. Ikke at jeg skal se kampen, men kunne godt forestille mig en vanvittigt højtscorende kamp som går ned til sidste spil, selvom jeg tror, at Giants vinder.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #3790: 20 Sep 2012, 23:08 »

Ville I starte med Jordy Nelson eller Brandon LaFell i Fantasy i denne uge?

...og som QB ville I i denne uge så starte med Matt Ryan, Tony Romo eller Andrew Luck? crazy

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3791: 20 Sep 2012, 23:16 »

Ville I starte med Jordy Nelson eller Brandon LaFell i Fantasy i denne uge?

...og som QB ville I i denne uge så starte med Matt Ryan, Tony Romo eller Andrew Luck? crazy

Romo ville være oplagt ovenpå Mannings massekrering af Bucs' secondary, men jeg ville gå med Ryan. Synes han er en fucking stud og tror, at Chargers - Falcons bliver en relativt højtscorende.
- og jeg starter Jordy. Jennings spiller nok ikke, så han er primary target.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #3792: 20 Sep 2012, 23:26 »

Overvejer at starte både Brandon LaFell og Jordy Nelson og så tage AP ud. SF49 er gode til at stoppe løbet.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3793: 21 Sep 2012, 07:36 »

Min filosofi er aldrig at sætte McCoy, Foster, Peterson, Rice og den slags spillere ned. Men du har selvfølgelig en pointe.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #3794: 21 Sep 2012, 19:35 »

Citat
Bart Hubbuch ‏@HubbuchNYP
Bart Scott just had to be separated from reporter Dan Leberfeld in the locker room. Bizarre scene.
Jets PR guy Bruce Speight stepped in front of Scott. Only thing that seemed to prevent fisticuffs.
Incident triggered by Leberfeld taking a phone pic of Scott, who responded by telling him to “get a life.” Threats & puffed chests ensued.
Scott threatened to punch Leberfeld, who said, “Yeah, and I’ll sue you!” Scott responded: “I don’t care!”
Damn, aldrig en kedelige dag hos Jets. Hvem der dog bare var fluen på væggen der.

Sider: 1 ... 251 252 [253] 254 255 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010