home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:41:28 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
30 Apr 2026, 22:03 szukizek Blogkonkur... 17# Arbeit, Fußball, L...
Antal Registrerede Brugere: 23528
  0 Brugere, 886 Gæster Online.

Indlæg: 1133928 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: Thonyhok
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Bojan - Spillets bedste angriber ?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Bojan - Spillets bedste angriber ?  (Læst 874 gange)
Heavil
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Bojan - Spillets bedste angriber ?
« : 30 Nov 2006, 14:49 »

Har i set bedre spillere på lang sigt , eller er Bojan bare spillets bedste angriber ?
Han scorer mål på niveau med Romario og Pele , og han har som 22 årig rundet de 120 ligamål ..
Ganske imponerende med et snit på 20 mål pr sæson , især i den alder ;

De første sæsoner var for hhv C og B hold i Barca , men så er det Tottenham og nu Milan (:
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bojan - Spillets bedste angriber ?
« Svar #1: 30 Nov 2006, 14:51 »

Har i set bedre spillere på lang sigt , eller er Bojan bare spillets bedste angriber ?
Han scorer mål på niveau med Romario og Pele , og han har som 22 årig rundet de 120 ligamål ..
Ganske imponerende med et snit på 20 mål pr sæson , især i den alder ;

De første sæsoner var for hhv C og B hold i Barca , men så er det Tottenham og nu Milan (:

Har selv Bojan i Milan og han er ganske ok. JEg har dog haft en bedre oplevelse med Sergio Aguero. Han bomber sku for vildt og i mine øjne den bedste angriber i spillet. Sammen med Klose Thumbs Up
Logged


Heavil
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Bojan - Spillets bedste angriber ?
« Svar #2: 30 Nov 2006, 14:54 »

Har selv Bojan i Milan og han er ganske ok. JEg har dog haft en bedre oplevelse med Sergio Aguero. Han bomber sku for vildt og i mine øjne den bedste angriber i spillet. Sammen med Klose Thumbs Up

Klose er også genial , men han passer ikke til min spillestil , hvor alle skal kunne deltage i spillet med god teknik og hurtigt spil (:
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Bojan - Spillets bedste angriber ?
« Svar #3: 30 Nov 2006, 14:59 »

Heavil: Har du et screenshot af Bojan som 22-årig? Har nemlig lige købt ham.. Så ville gerne se det Wink
Logged

Heavil
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Bojan - Spillets bedste angriber ?
« Svar #4: 30 Nov 2006, 15:04 »

Heavil: Har du et screenshot af Bojan som 22-årig? Har nemlig lige købt ham.. Så ville gerne se det Wink

Ka ' ta ' et senere , men sidder li ' og skriver opgave (:
Men det kostede så også 500 mio kroner at hente ham til Milan for mig ;b
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010