home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 238 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  BVB---Werder Bremen---S.S.C Napoli---Sampdoria
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: BVB---Werder Bremen---S.S.C Napoli---Sampdoria  (Læst 7654 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tilbage til traditionerne - BVB09 --> Werder
« Svar #15: 03 Dec 2006, 21:19 »

hvorfor hedder den stadig tilbage til traditionerne? Var det ikke da du var i BVB09?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Kev
Gæst
 
Sv: Tilbage til traditionerne - BVB09 --> Werder
« Svar #16: 03 Dec 2006, 21:28 »

hvorfor hedder den stadig tilbage til traditionerne? Var det ikke da du var i BVB09?

Det har du da helt ret i Opstemt
Tænkte egentlig bare ikke lige på at slette noget, tilføjede bare Werder Bremen, men det skal jeg da lige gøre.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Generationsskiftet Werder Bremen
« Svar #17: 03 Dec 2006, 21:43 »

Fix lige billederne !
Logged

Kev
Gæst
 
Sv: Generationsskiftet Werder Bremen
« Svar #18: 03 Dec 2006, 21:45 »

Fix lige billederne !

Hvordan :S
[size width=??? height=???]Billedadresse[/size] ??
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tilbage til traditionerne - BVB09 --> Werder
« Svar #19: 03 Dec 2006, 21:47 »

Hvis du kan forklare mig hvordan så skal jeg hurtigt få lavet det om Opstemt
Kan prøve..

Eksempel: [img width=xxx heightxxx]http://Billede[/img] (xxx=hvor stort du nu ønsker billedet.)
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Generationsskiftet Werder Bremen
« Svar #20: 03 Dec 2006, 21:49 »

nej

[img width=??? height=???]http://billedadresse[/img]

Og skal teksten rundt om, så skal der [float=right/left][img width=??? height=???]http://Billedadresse[/img][/float]
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Kev
Gæst
 
Sv: Generationsskiftet Werder Bremen
« Svar #21: 03 Dec 2006, 21:49 »

De skulle være ændret nu. Am I right ? Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Generationsskiftet Werder Bremen
« Svar #22: 03 Dec 2006, 21:52 »

Ja godt Smiley gør bloggen pænere men det er : [img width=?? height=??][/img]
Logged

Kev
Gæst
 
Sv: Generationsskiftet Werder Bremen
« Svar #23: 03 Dec 2006, 21:53 »

Tak Opstemt
Kom endelig med forslag til at gøre bloggen endnu bedre.
Logged

Kev
Gæst
 
Opsigelsen - Italien kalder ??
« Svar #24: 03 Dec 2006, 23:35 »

Det uundgåelige


Den 27.Februar skete det så, Kevin Loumann Eienstrand var nødsaget til at gå af som manager i Werder Bremen, presset fra fansne var blevet for stort, og bestyrelse valgte at bede Eienstrand om at gå, og hvis han nægtede ville de fyre ham. Så Eienstrand gik, men han udtalte kort efter at han stod ilbage med en meget dårlig smag i munden:
Jeg forstår ikke hvorfor de ikke kan se hvor umulige mine arbejdsbetingelser har været, de sidste 11 kampe holdet har spillet har jeg måtte se bort far minimum 7 spillere pga skader, det er ganske enkelt ikke optimalt, men jeg må tage det med højt løftet pande, og jeg er helt sikkert ikke færdig i fodboldens verden. Udtalte en tydeligt irriteret
Kevin Eienstrand efter pressemødet.


Italien kalder?




Rygterne siger at Eienstrand skulle være utrolig interesseret i at prøve kræfter med den Italienske Liga, og han er da og for nyligt blevet nævnt som en mulig afløser på posten i Lazio, som netop har fyret Joachim Löw, og jobbet skulle eftersigende været yderst interessant for Eienstrand. Selv siger han:
Et job i Lazio ville naturligvis være fantastisk, men der er mange muligheder, og pt. har jeg valgt at se tiden lidt an, jeg vil være sikker på at det er den rette klub, og at betyrelsen har den rette tillid til mig. Jeg kan naturligvis hverken af- eller beskræfte nogen interesse fra Lazio.


S.S Lazio har efter sigende
vist interesse for Eienstrand



Der bliver selvfølgelig fuldt op på sagen, men indtil videre kan vi kun håbe på at vores danske Manager hurtigt får et nyt job.
« Seneste Redigering: 03 Dec 2006, 23:56 af Kev » Logged

Kev
Gæst
 
Sv: Opsigelsen - Italien kalder ??
« Svar #25: 04 Dec 2006, 16:22 »

l
Logged

Kev
Gæst
 
Sv: Opsigelsen - Italien kalder ??
« Svar #26: 04 Dec 2006, 17:26 »

l
Nyt job


Det blev Italien



Godt 10 måneder skulle der gå før danske Kevin Eienstrand igen kunne blive præsenteret som træner for en ny klub. Efter han sagde sit job som Werder Bremen chef op, udtalte han, at han gerne ville prøve kræfter med den italiensk fodbold. På det tidspunkt var jobbet som Lazio træner meget varmt, og de fleste bud lød på at Eienstrand inden for kort tid ville blive præsenteret i Lazio. Sådan skulle det dog ikke gå, og der gik altså endnu 10 måneder før et nyt job kom op. Rygterne siger at Kevin Eienstrand har afslået en del tilbud i tiden efter Werder Bremen, eftersigende fordi klubben skulle være den helt rigtige.

Men den 5. November 2012 kunne den italienske traditionsklub Napoli indkalde til pressemøde for at præsentere holdets nye træner. Snakken gik og mange navne blev nævnt, men få troede at det var danskeren Kevin Loumann Eienstrand der skulle få sin tilbagekomst i internationalt fodbold. Sådan gik det dog, og det var en meget stolt Aurelio de Laurentiis der kunne præsentere Eienstrand som ny træner. Laurentiis udtalte at han håbede på et langt og succesfuldt samarbejde, og at det eneste krav denne sæson var at Napoli ikke skulle rykke ned. Eienstrand selv havde dog også nogle ord at sige: Napoli er en fantastisk klub, og jeg ser meget frem til dette samarbejde. Jeg er sikker på at det nok skal lykkes at holde os oppe i Serie A i denne sæson, men indtil videre må vi tage den her fra.

Er det sandt at du i din tid efter Werder Bremen fik tilbud fra mange klubber?
Det er sandt ja. Jeg fik tilbud fra mange forskellige klubber, helt fra Lleida i den spanske 1. division til Manchester United i den Engelske Premier League. Men som sagt før, ville jeg meget gerne her til Italien, så jeg valgte pænt at afslå tilbudene, nogle var selvfølgelig sværrere at afslå end andre, bl. a. tilbudet om at træne Sevilla, men det var altså Italien jeg ville til. Udtalte Eienstrand på pressemødet.




Klubben

Navn:

Napoli

Hjemmebane:

San Paolo

Kapacitet:

78.400

Medie prognose:

16.



Første dag med holdet



Det første møde med spillerne var som altid stille og roligt, alle var henne at hilse, og derefter snakkede vi om vores mål, og diverse ting, deriblandt træningsmetoder, en smule taktik osv. Efter mødet blev jeg inviteret til middag hos min nye assistent Fabio Viviani, hvor vi bl. a. snakkede om klubbens historie, tiden med Maradona, og en masse andre ting, kunne allerede nu mærke at jeg følte mig mere hjemme end nogensinde før.

Dag 2 på jobbet



Først tog jeg et kig på den trup jeg havde til råddighed, og på trods af at der var rigtig mange rigtigt gode spillere, var det tydeligvis nødvendigt med en foryngelse. Truppen har en gennemsnits alder på 29 år, og flere spillere er oppe i den alder hvor de ikke kan spille en helt kamp. Efter erfaringerne i Werder Bremen var det dog sikkert at jeg denne gang ville gå helt anderledes til opgaven om at forynge holdet.


Efter at have set hvilke spillere jeg havde til rådighed, var det tid til at tage et kig på klubbens økonomi, et punkt hvor klubben i mange år har haft dens store problem. Økonomien er dog ikke forfærdelig, men dog heller ej noget at råbe hurra for. Det ser ud til at der er flere ting der skal laves om.


Ligaen så sådan ud, så helt forfærdeligt var det ikke. Dog havde vi et ufatteligt hårdt program foran os, hvor vi i de næste 6-8 kamp, var underdog.


Mine mål i S.S.C Napoli:
Først og fremmest skal vi overleve i Serie A i denne sæson. Derefter forventer jeg minimum en top 10 i næste sæson, og derefter skal vi begynde at spille med om Europa. Ikke nogle umulige mål vil jeg mene. Det sværeste bliver næsten at holde os oppe i år, da det ekstremt svære program hurtigt kan slå moralen i stykker. Men tror og håber på det bedste.


Næste update kommer når Januar er færdig, måske det allerede bliver senere i aften.
Logged

Kev
Gæst
 
Sv: S.S.C Napoli - En ny æra
« Svar #27: 04 Dec 2006, 20:19 »

Deschamps blev lige fyret i Palermo, og på trods af en ret god start bang så fyrer Napoli mig, og ansætter Deschamps ? Andre der har prøvet det ? Kan det skyldes at han har bedre rygte end mig ?
Logged

Kev
Gæst
 
Sv: STEM!
« Svar #28: 04 Dec 2006, 20:40 »

Skal jeg evt. overtage sæddet hos Sampdoria, de har netop henvendt sig.
Logged

Kev
Gæst
 
Sv: STEM!
« Svar #29: 04 Dec 2006, 23:46 »

Nyt job til ombejlede Eienstrand


Mulighederne


De klubber jeg havde mulighed for at styre var følgene:
Palermo
Sampdoria
Catania
Rayo

Jeg valgte at ansøge i alle 3 Italieske og så bare tage den klub der svarede først, da jeg ville være meget interesseret i alle jobs.

Sampdoria


Efter Chok fyringen af Kevin Eienstrand i Napoli den 22. Januar, har han været utroligt interessant for flere af de større klubber i Europa, de to klubber der dog har været snak om fra både Kevins side, og klubbens side, er Palermo, og Sampdoria. Mange gav deres bud på hvor i fodbold europa den ombejlede herre nu skulle hen. Han valgte dog at blive i Italien, og den 11. februar kunne Sampdoria præsentere Eienstrand som ny træner for klubben.
Vi er utroligt stolte af at kunne præsentere Kevin, og alle i klubben er sikre på at det er det rigtige valg, og at han bliver manden der skal føre os ud i Europa, som er vores mål inden for de næste 3 sæsoner. Sådan lød det fra præsidenten Manuel Tortora. Eienstrand selv havde dog også noget at sige: Det er en meget spændende klub, og jeg ser frem til at tilbringe mange år her. Mit mål er ligesom bestyrelsens at vi inden 3 år skal spille Europæisk fodbold, og samtidig ser jeg helst ikke at der bliver investeret i spillere over 30. Vi prøver at bygge et forholdsvist ungt hold op.


Truppen


Det er egentlig en ganske fornuftig trup, med både unge og gamle spillere, og gennemsnitsalderen ligger på ca 26 år. Dog er det udelukket at vi i denne første halv sæson skal spille 4-4-2 da vi simpelthen ikke har kantspillere der kan bruges i sådan et system. Derfor regner jeg med at vi det meste af året stiller op i en Barcelona inspireret 4-3-3.
Truppen:





Taktikken:











Økonomien:

Økonomien ser jo fremragende ud, og dejligt med et stort transfer budget, dog har jeg ikke tænkt mig at bruge det hele da det overskrider klubben balance.



De første kampe og sådan i updaten i morgen.









Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010