home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:47:27 MofoJones Baren Online Klubejer manage...
I går kl. 15:09:30 Broen13 Blogs #96 Youth to Gold
13 Sep 2026, 23:59 HenrikAmar Baren Spiller du på et instr...
12 Sep 2026, 22:48 HenrikAmar Baren Ugenstipper er genopstået
01 Sep 2026, 15:22 Kenitho Blogs Dansk Dominans I Europ...
23 Aug 2026, 07:56 bromberg Omklædning... Et comeback in spe?
18 Aug 2026, 22:09 Eraticator Omklædning... Football manager 2026,...
Antal Registrerede Brugere: 23707
  0 Brugere, 891 Gæster Online.

Nyeste Bruger: imorlea14
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Online Klubejer manager ClubChairman LIVE
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Online Klubejer manager ClubChairman LIVE  (Læst 11 gange)
MofoJones
Lilleputspiller
*

Online Klubejer manager ClubChairman LIVE
« : I dag kl. 09:47:27 »

Hej alle

Jeg har lavet et online fodbold manager lignende spil, hvor man spiller ca. 2 kampe om dagen kl.14.00 og kl.20.00. Man er ejeren af klubben, i stedet for manageren og derfor skal hyre en manager med de evner og spillestil man ønsker for sit hold.

Man skal finde den strategi man ønsker for at udvikle klubben, om det er ungdomsudvikling, stærkt førstehold eller investeringer i bl.a. ejendomme, obligationer og crypto(som kører efter den virkelige kurs 3x for at gøre det mere belønnende og risikofyldt) og finde den bedste måde at udvikle sit hold på.

Jeg har ladet mig inspirere af Midtjylland og Nordsjælland som har akademier, så man kan også købe og udvikle udenlandske akademier, som tilføjer spillere til dit ugentlige youth intake.

Scouting har jeg taget en lidt anderledes tilgang. jeg har gjort det til pakker man kan åbne, hvor man kan vælge hvilken region de spillere som man bliver tilbudt fra pakken, og man kan vælge imellem etablerede spiller pakke, potentiel profil pakke og ungdomspakke. INTET af det kan købes for andet end virtuelle penge, og virtuelle penge kan selvfølgelig heller ikke tilkøbes.
Man kan også scoute efter spillere på serveren, så man slipper for at klikke rundt mellem alle de andre ejeres klubber og lede efter spillere man kan bruge.

I forhold til handler har jeg gjort så alle spillere har en minimums release clause som er afhængig af den løn du giver spilleren, så spillere du gerne vil beskytte eller tænker du kan få et stort beløb for skal du beskytte med kontrakten efter hvilken værdi du mener han har på markedet. Så der vil være en fordel ved at forstå markedet og værdien af spillerne for at tjene flest mulige penge på spillersalg.

Managerne har forskellige spillestile som TikiTaka, Gegenpress(Klopp), Totaltfodbold, Cantenaccio, Tony Pulis, Zdenek Zeman og mange andre.
manageren har også tendenser som er et stat, som f.eks. Rotation(rotere meget mellem spillerne), Taktisktilpasning(skifter hurtigere strategi afhængig af stillingen) Udskiftningsproakti v(bruger flere udskiftninger) og Ungdomstillid(bruger generelt mere unge spillere, selvom de ikke nødvendigvis er bedre)

Grundstammen deri er klubbens Omdømme, som påvirker næsten alt indkomst, som billetpriser, tilskuertal, trøjesalg, tv-penge og sponsorer tilbud. og klubber med højt omdømmes spillere er ikke interesseret i klubber som er betydeligt under dem.

Der er mange flere ting i spillet, hvor jeg har prøvet at gøre så der er mange måder at udvikle sit hold på og investere sine virtuelle penge i.

Det har kun været udgivet i 10 dage og er stadig i tidlig udvikling, så der er mange forbedringer på vej.
Man kan finde det på App og Play store ClubChairman LIVE

Screenshots af spillet hvis man er nysgerrig Wink
https://drive.google.com/drive/folders/1JcscvDlAeVDCJptkqq2EtWEbWx84J1OK?usp=drive_link

Hvis I prøver det er i meget velkomne til at give feedback

God weekend!

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010