home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:15:30 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
I dag kl. 10:59:47 ydersog Blogs #55 Youth to Gold
I dag kl. 08:03:11 Broen13 Klubsøgnin... Servette FC
I går kl. 22:13:18 RasmusA12 Challenges Non-League to Premier ...
I går kl. 09:31:12 Broen13 Klubsøgnin... Central Coast Mariners FC
03 Mar 2026, 22:52 warmon Blogs [27] Mit AS Roma-event...
03 Mar 2026, 07:43 Broen13 Klubsøgnin... CD Santa Clara
Antal Registrerede Brugere: 23323
  1 Bruger, 712 Gæster Online.

Nyeste Bruger: CarolSwevy
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2026
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The real Sir Alex Ferguson Challenge
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: The real Sir Alex Ferguson Challenge  (Læst 36807 gange)
ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: The real Sir Alex Ferguson Challenge
« Svar #30: I går kl. 10:46:20 »

Surt at det ikke blev til playoff, men stærkt gået alligevel at vende en niendeplads til en respektabel placering - trods alt! Smiley

Ja, det var ret træls, men det var et ganske fint run Smiley

Status er nu, at jeg er halvvejs gennem 2. sæson, og holdet er placeret på en 3. plads - med et rimelig solidt forspring til holdene udenfor playoff-placeringerne. Jeg vil dog foretrække den direkte vej op, hvilket heller ikke er umuligt.

Personligt, har jeg alle nationale trænerlicenser i hus, og klubben har godkendt at jeg begynder på den kontinentale C-licens.

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #31: I dag kl. 08:26:56 »

Fase 2 - Done Thumbs Up

Der kom lidt dårlige resultater i løbet af foråret, hvilket gjorde at Ross County stak af fra alle andre. Dog kunne jeg holde fast i 2. pladsen i Championship - og dermed adgang til playoff.

Første playoff-opgør var mod rækkens 4. plads, Patrick Thistle. Begge kampe endte 1-1, men jeg kunne hive sejren hjem på eget græs efter straffesparkskonkur rence.

Derefter skulle jeg op imod Premierships nummer 11, St. Johnstone, som på papiret burde have nemt ved at slå os ud. Første kamp blev spillet på vores hjemmebane, og det blev til en smal 3-2-sejr - og dermed kunne jeg håbe på en lille uafgjort i anden kamp. Den kamp blev relativt lige, dog med et skudmæssigt overtag til St. Johnstone - men jeg formår at hive en 2-0-sejr hjem, og dermed er Raith Rovers klar til Premiership.

To dage efter - efter de værste tømmermænd havde lagt sig - blev opsigelsen lagt. Med det økonomiske råderum (eller mangel på samme) der er i Raith Rovers - kombineret med antallet af lejeophold jeg har anvendt i forgangne sæson, tror jeg ikke på jeg kan klare fase 3 i klubben.

Oveni hatten nåede Raith Rovers' bestyrelse at give mig lov til at studere til den kontinentale B-licens - så den er i fuld gang.
« Seneste Redigering: I dag kl. 08:30:23 af ydersog » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #32: I dag kl. 09:34:01 »

Stærke resultater, men lidt for spændende playoff tænker jeg ind imellem!

Forståelsen for at du har sagt op, tænker jeg de fleste har! Opstemt

Stærkt med antallet af kurser du allerede har fået finansieret!

FM26 er i gang, og det er jeg så også: Broen13 - FM26 - AS ROMA - YOUTH TO GOLD

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #33: I dag kl. 09:47:58 »

Stærke resultater, men lidt for spændende playoff tænker jeg ind imellem!

Forståelsen for at du har sagt op, tænker jeg de fleste har! Opstemt

Stærkt med antallet af kurser du allerede har fået finansieret!

Med tanke på hvor meget der var på spil i de playoff-kampe, så var det ekstremt nervepirrende. Hvis jeg havde misset oprykningen, tror jeg det havde været rigtig tungt at skulle igennem endnu en sæson Opstemt

Ja, det er lækkert med en masse papirer Smiley

2. sæson er gået uden at have haft held med at få job i Premiership. Dog har både Ipswich og West Ham fra Premier League tilbudt mig samtaler, som jeg desværre måtte afvise - det havde jeg ikke gjort, hvis ikke det var denne challenge Wink

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #34: I dag kl. 10:06:38 »

Med tanke på hvor meget der var på spil i de playoff-kampe, så var det ekstremt nervepirrende. Hvis jeg havde misset oprykningen, tror jeg det havde været rigtig tungt at skulle igennem endnu en sæson Opstemt

Ja, det er lækkert med en masse papirer Smiley

2. sæson er gået uden at have haft held med at få job i Premiership. Dog har både Ipswich og West Ham fra Premier League tilbudt mig samtaler, som jeg desværre måtte afvise - det havde jeg ikke gjort, hvis ikke det var denne challenge Wink

Jeg synes tit jeg oplever at steppet fra fase 2 til 3 i denne fase, er det værste, fordi der netop ikke er så mange klubber at få job i - men jeg tror på det, det skal nok komme! Opstemt

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #35: I dag kl. 10:51:23 »

Jeg synes tit jeg oplever at steppet fra fase 2 til 3 i denne fase, er det værste, fordi der netop ikke er så mange klubber at få job i - men jeg tror på det, det skal nok komme! Opstemt

Det er en tricky periode, ja Smiley

Det er sjovt som Hibernians og Aberdeens fans griner af min interesse - og ugen efter tilbyder Man Utd mig en samtale Grin Jeg ved ikke om det siger mest om de skotske klubber eller Man Utd Smiley

Jeg har nu endelig fået job pr. 7. januar 2030 - Kilmarnock blev klubben Smiley Klubben er i skrivende stund placeret på en 8. plads.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #36: I dag kl. 11:15:30 »

Ja, det er sgu lidt spøjst, men godt du endelig er kommet igang! Opstemt

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010