Sæsonen går igang!Sæsonen er nu gået igang og Mickelborg har spillet 5 kampe. 1 liga cup kamp og 4 liga kampe.
Liga cup!Mickelborg's tropper skulle op i mod leverkusen i kvartfinalen. Mickelborg havde set meget op til hans første kamp i Schalke og i hans træner karriere. Kampen skulle vise sig at blive rigtig tæt. Der blev også 0-0 efter de 90 min. Vi skulle ud i straffesparks konkurrence. Schalke 04 tabte på straffe.
Transfer!Der er blevet handlet godt ind her i Schalke. Mickelborg har satsede Dansk.
Simon Bræmer er den første ud af 3 indkøb. Der er blevet brugt 3,5 mio. på ham.
Bræmer sagde på pressemødet at han glædet sig til at få sin debut kamp for sådan en stor og god klub.
Den anden Schalke har købt er den stærke forsvare Lars Jacobsen. Mickelborg sagde på pressemødet at han havde set på Jacobsen i et halvt år og var blevet vild med hans stærke forsvarspil.
Den sidste er Silberbauer fra FCK. Han havde spillet kanon i sidste sæson og så købte Mickelborg ham så.
Bundesligaen!Vi er kommet igang med bundesligaen og Mickelborg skulle vise hans trænerevner. Schalke skulle lægge ud mod Selveste FC Bayern. Det skulle også vise sig at være en rigtig dårlig kamp for Mickelborg's tropper. Schalke 04 tabte hele 5-2 på udebane. Det var S.Larsen og P.Løvenkrans der scoret Schalkes 2 mål. Schalke fik også vist en mand ud. En rigtig lorte kamp for Mickelborg. Den anden ligakamp stod på Hertha Berlin. Schalke skulle spille hjemme mod Hertha. En kamp hvor 04 havde det halve af holdet til landholds opgaver. Det betød at de blev nød til at hente en målmand op for andenholdet. Kampen var rigtig god for Schalke's side, de vandt nemlig 4-1 med 2 mål af Lincoln. Efter denne kamp skulle 04 op mod Werder Bremen. Denne kamp tabte Schalke 04 3-0. Schalke fik vist 2 mand ud. Den sidste ligakamp var mod Wolfsburg. Schalke skulle spille hjemme. Kampen blev 1-1 og Mickelborg var ikke tilfreds efter kampen.
UEFA Cup Lodtrækning! Der blev udtrukket hold til runden før gruppespillet. Vi skal møde Græske Iraklis. Jeg er meget tilfreds med lodtrækningen men jeg vil ikke undervurdere Iraklis. Men jeg regner stadig med at gå videre.
Der kommer nok en update mere her i Weekenden.