home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:01:44 Broen13 Blogs #1 Youth to Gold
I dag kl. 14:39:19 warmon Blogs #0 - Migthy Hammers
I dag kl. 11:18:47 ydersog Omklædning... Forøg UI hastighed
I går kl. 23:49:33 warmon Blogs [11] Mit AS Roma-event...
I går kl. 08:18:09 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
05 Nov 2025, 21:15 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Nov 2025, 12:22 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
Antal Registrerede Brugere: 23174
  1 Bruger, 578 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejplotsdbl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2026
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #0 - Migthy Hammers
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: #0 - Migthy Hammers  (Læst 24 gange)
Bubbles
Førsteholdsspiller

#0 - Migthy Hammers
« : I dag kl. 12:49:05 »

Sikke dejligt med lidt aktivitet her på siden. Jeg smider mit bidrag med mine elskede Hammers selvom jeg nok ikke kan præstere det samme visuelle, som de andre  Rullende Øjne

Vi kan starte med hvor kærligheden til klubben kommer fra. Vi skal tilbage til 90'erne hvor fodboldfeberen for alvor ramte mig i 92 (tænker det giver selv hvorfor). Jeg holdte, som de fleste nok gjorde vest for København, med Brøndby. Den danske liga fangede mig dog ikke helt så meget som Premier League. Her fulgte jeg Manchester United grundet Schmeichel, til at starte med. Dengang blev der kun vist en enkelt PL kamp om ugen. Jeg havde sat mig tilrette foran fjernsynet for at se den ugentlige kamp. Tilfældigvis var det en hjemmekamp med Hammers. Jeg husker ikke hvem de spillede mod eller om de vandt - men jeg husker spillerne spillede med hjertet og stemningen på Boleyn Ground var intens - jeg var fodbold forelsket. Jo mere jeg læste om klubben jo mere klart blev det, at jeg fundet min klub.

Nok om kærligheden og oprindelsen heraf. Klubben havde sin storheds tid for mange år siden, hvor det lykkedes at vinde cup winners cup og de engelske verdensmestre i 1966 havde nøglespillere fra West Ham. Siden hen har det været sparsomt med succes dog har vi altid kunne producere nogle store talenter, som oftest søger væk, for at vinde mesterskaber eller lignende. I nyere tid har der dog været lidt europæisk succes og acceptable liga placeringer, men det har været svært, af følge op på de sidste 2 sæsoner. Skiftende managers, om så det har været resultater, spillestil eller andet der har medført det.
Nu skal det ændres - jeg vil føre min elskede klub til nye højder og det skal naturligvis være "The West Ham Way". Dette går primært ud på, at spille offensivt fodbold, hvor backs overlapper, centrale forsvarsspillere bringer bolden ud af forsvaret, offensive spillere som prøver at sætte sin man med bolden osv.

For at vi kan spille på den ønskede måde uden at vi taber alle kampe 4-5, så bliver vi nød til at starte med en stabil defensiv, så det bliver en formation jeg vælger at kalde 3 - 2 - 2 - 2 - 1. Nu må se om visionen virker  Grin

Jeg forventer at komme med månedlige opdateringer i de første par sæsoner.

COYI

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: #0 - Migthy Hammers
« Svar #1: I dag kl. 13:09:33 »

Wuhuuu!! Opstemt Bubbles er igang! Opstemt Fedt med noget aktivitet i blog-forummet! Opstemt

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

warmon
Landsholdsspiller

Sv: #0 - Migthy Hammers
« Svar #2: I dag kl. 14:39:19 »

West Ham, et dejligt valg!

En klub der rummer masser af potentialle, men ejerne har nok ikke altid været "dygtige" nok til at forløse det.

Det tror jeg på du kan!

KIU

Mit AS Roma-eventyr i FM26 – La Magica lever! er min blog om FM 26, følg med!

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010