home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:31:09 warmon Blogs [26] Mit AS Roma-event...
I dag kl. 15:06:37 Broen13 Blogs #48 Youth to Gold
I dag kl. 15:04:40 Broen13 Klubsøgnin... Paris Saint-Germain F.C.
I dag kl. 13:50:03 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 20:19:00 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
28 Feb 2026, 11:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
27 Feb 2026, 08:32 Broen13 Klubsøgnin... FC Basel
Antal Registrerede Brugere: 23323
  1 Bruger, 656 Gæster Online.

Nyeste Bruger: CarolSwevy
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2026
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  [26] Mit AS Roma-eventyr i FM26 – La Magica lever!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: [26] Mit AS Roma-eventyr i FM26 – La Magica lever!  (Læst 28070 gange)
warmon
Landsholdsspiller

Sv: [26] Mit AS Roma-eventyr i FM26 – La Magica lever!
« Svar #75: I dag kl. 21:31:09 »

[26] Den nye ulveflok – Truppen sæson 2026/2027 (Del 1)

Vi forlader transfervinduets kaos og retter nu blikket mod det, det hele handler om: Ulveflokken anno 2026/2027.

Efter en sommer med markante bevægelser skal fundamentet genopbygges – og måske forstærkes. 

Vi starter bagfra:

Målmænd

Mile Svilar ★★★★ 
Dennis Seimen ★★☆☆☆ 
Alex ★★☆☆☆ 

Med rette kan man sige, at ligaens bedste keeper befinder sig i den evige stad. Svilar er en sikker sidste skanse, der skaber ro hos sine medspillere og frygt hos modstanderne. AC Milans fans vil formentlig være uenige – men det lever ulvene ganske fint med...

Han mangler dog det sidste i spillet med fødderne for at være helt komplet og nå den absolutte topkarakter.

Bag ham er tyske Seimen hentet ind som klar toer og som fremtidens mand. Et stort talent, der skal formes rigtigt. 
Japanske Alex er tredjevalg, men kampen om pladsen bag Svilar er tæt – og én skade kan hurtigt ændre hierarkiet.

Wingbacks

Wesley ★★★☆☆ 
Victor Froholdt ★★★☆☆ 
Buba Sangare ☆☆☆☆ 
Fran Garcia ★★★☆☆ 
Angelino ★★★☆☆ 
Rayan Ait-Nouri ★★★☆☆ 

Wesley er aktuelt førstevalg på højresiden, men bliver i år for alvor presset. Den danske supermotor Victor Froholdt har taget springet fra talent til profil med sin enorme arbejdsradius og vilje.

Sangare må formentlig indstille sig på mange minutter på U20-niveau. Potentialet er der – men der skal leveres.

Til venstre er situationen åben. Garcia, Angelino og Rayan kan alle byde sig til, og valget afhænger i høj grad af kampbilledet. Angelino giver en ekstra offensiv dimension i kampe, hvor Roma forventes at dominere.

Dimarco i Inter er stadig målestokken i venstre – Dumfries i højre...

Centrale forsvarsspillere

Joane Gadou ★★☆☆☆ 
Jan Ziolkowski ★★☆☆☆ 
Christhian Mosquera ★★★☆☆ 
Evan N’Dicka ★★★★ 
Mario Hermoso ★★★☆☆ 
Giorgi Scalvini ★★★★ 

Sidste sæson var Roma ligaens stærkeste defensive enhed. Det niveau skal genfindes.

N’Dicka er fortsat den rutinerede lederfigur. Scalvini skal styre tempoet centralt, og Mosquera ligner manden til højre i kæden – men i ulveflokken er der sjældent lang snor... Fejl bliver husket... og fejl bliver straffet...

En ny defensiv struktur skal spilles sammen. Potentialet er enormt – men kemi opstår ikke af sig selv...

Fundamentet er lagt... Men en ulveflok lever ikke kun af sit forsvar... Midtbanens motor og angrebets kløer afgør, om byttet bliver fanget – eller slipper væk...

I næste del vender vi blikket mod dem, der skal kontrollere og afgøre kampene... dem der sidste år var så meget over niveau at det vil kræve et mindre mirakel at nå det samme niveau igen i år...

Roma non si discute, si ama ❤️ 
Roma diskuteres ikke – den elskes ❤️
« Seneste Redigering: I dag kl. 21:38:34 af warmon » Logged

Mit AS Roma-eventyr i FM26 – La Magica lever! er min blog om FM 26, følg med!

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010