home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:29:51 warmon Blogs [6] Mit AS Roma-eventy...
I går kl. 19:45:35 Broen13 Omklædning... Liga historik?
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
30 Okt 2025, 22:04 DeBuur Omklædning... Forøg UI hastighed
30 Okt 2025, 18:01 g00n Blogs Minimalistic 2020
30 Okt 2025, 16:59 Fisken Omklædning... Hvem skal du være i di...
28 Okt 2025, 21:23 DeBuur Omklædning... Tips FM 26
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 580 Gæster Online.

Nyeste Bruger: csteff
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2026
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  [6] Mit AS Roma-eventyr i FM26 – La Magica lever!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: [6] Mit AS Roma-eventyr i FM26 – La Magica lever!  (Læst 346 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Sv: [5] Mit AS Roma-eventyr i FM26 – La Magica lever!
« Svar #15: I går kl. 20:08:30 »

Det summer jo af flere ting jeg er vild med det her.

- Kærligheden til FM, uanset hvor perfekt eller uperfekt spillet er lige nu.
- Kærlighed til et hold, som kan holde motivationen oppe og sætte nogle milepæle op man gerne vil overgå.
- Fremtidssikring og udvikling
- Og vigtigst af alt, noget at snakke om.

Jeg er hooked, og tager hatten af for at du vælger at dele ud af dit save herinde, når en anden en kun lige til nøds kan mønstre lidt kontakt på steam Opstemt

Jeg bøjer mig i støvet! Leve Warmon!

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

warmon
Landsholdsspiller

Sv: [5] Mit AS Roma-eventyr i FM26 – La Magica lever!
« Svar #16: I går kl. 20:17:08 »

Det summer jo af flere ting jeg er vild med det her.

- Kærligheden til FM, uanset hvor perfekt eller uperfekt spillet er lige nu.
- Kærlighed til et hold, som kan holde motivationen oppe og sætte nogle milepæle op man gerne vil overgå.
- Fremtidssikring og udvikling
- Og vigtigst af alt, noget at snakke om.

Jeg er hooked, og tager hatten af for at du vælger at dele ud af dit save herinde, når en anden en kun lige til nøds kan mønstre lidt kontakt på steam Opstemt

Jeg bøjer mig i støvet! Leve Warmon!

Nogen gange så kan det bare give lidt ekstra... Og ja de ting du nævner er jo der skaber grundlaget for alt det vi har brugt så mange timer på!

Jeg er elendig til steam, det ved du ven!

Buk nu ikke for dybt, for så misser du bare næste update Wink

Mit AS Roma-eventyr i FM26 – La Magica lever! er min blog om FM 26, følg med!

warmon
Landsholdsspiller

Sv: [6] Mit AS Roma-eventyr i FM26 – La Magica lever!
« Svar #17: I går kl. 20:29:51 »

[6] Uden bold – når ulvene venter

I sidste afsnit handlede det om idéen – arven fra Capello og fundamentet for mit nye Roma.

Nu handler det om virkeligheden. Om hvordan vi står, tænker og bevæger os uden bolden.

For i min verden starter al dominans med tålmodighed.

Uden bold – fundamentet før alt andet

Hos Capello handlede det altid om kontrol. Ikke boldbesiddelse – men kontrol over, hvor kampen blev spillet. Det samme gælder her.

Når vi mister bolden, falder vi straks i den kompakte 5-2-2-1. Wingbackerne trækker ned, midtbanen lukker centralt, og angriberne skygger afleveringsvejene frem for at presse hovedløst.

Det er her fundamentet ligger. De tre centerbacks står som søjler i murværket. De flytter sig som en enhed – aldrig alene, altid sammen.

Den midterste tager dybden, mens de to yderstopper holder øje med kanterne og beskytter rummet bag wingbackerne.

Foran dem ligger Cristante og Kone. To forskellige typer, men sammen udgør de låsen foran forsvaret. Cristante som den rolige skærm, Kone som den, der støder frem og forstyrrer.

Når modstanderen søger gennem midten, løber de ind i et lukket rum – et område, hvor intet sker tilfældigt.

Over dem, i rummet bag midtbanen, svæver vores 10’er – Dybala eller Soulé. Han er ikke en del af kæden, men heller ikke fri.

Han er fangen, der venter på øjeblikket. Hans opgave er enkel: vær klar, når vi vinder bolden!

De to angribere arbejder foran ham i skyggepres. De lukker afleveringsveje og tvinger modstanderen ud mod siderne, hvor vores wingbacks kan skubbe frem. Det er ikke et kaotisk pres – det er et lokkemiddel. Vi vil gerne have, at de tror, de kan spille sig ud. For når de gør, slår vi til.

Aggressiviteten i genpresset handler ikke om at vinde bolden tilbage straks – den handler om at skabe fejl. Derfor forhindrer vi ikke kort spil, vi tillader det. Vi står, vi venter, og så falder fælden.

Derfor er alt sat til standard. Ingen fast preslinje, ingen fast højde. Holdet skal mærke rytmen, fornemme modstanderen og reagere ud fra kampens puls. Det her handler ikke om systempres – det handler om intelligens.

Roma skal ikke jagte bolden. Roma skal få bolden til at komme til dem.

Roma non si discute, si ama ❤️
Roma diskuteres ikke – den elskes ❤️

Mit AS Roma-eventyr i FM26 – La Magica lever! er min blog om FM 26, følg med!

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010