home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:50:18 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
I dag kl. 20:38:48 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I dag kl. 20:16:57 NAsMaR Omklædning... Hvad ser folket frem t...
20 Okt 2025, 13:05 g00n Blogs Minimalistic 2020
16 Okt 2025, 15:24 Christoffer Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 782 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2026
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Lutz Pfannenstiel blog 2026
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Lutz Pfannenstiel blog 2026  (Læst 14 gange)
NAsMaR
Førsteholdsspiller

Lutz Pfannenstiel blog 2026
« : I dag kl. 20:46:58 »

En ny rejse begynder – min Lutz Pfannenstiel Challenge vender tilbage i FM26

Football Manager 2026 nærmer sig, og med det starter et helt nyt kapitel i min globetrotter-historie. Denne gang vender jeg tilbage til Lutz Pfannenstiel Challenge – den ultimative journeyman-udfordring, hvor målet er at opleve verden og vinde titler i alle FIFA’s seks konfederationer: UEFA, CONMEBOL, CONCACAF, AFC, CAF og OFC.

Men i år bliver det ikke blot en gentagelse – det bliver en fortsættelse. Efter min tidligere karriere i FM22 som Franciszek Thomson, der rejste verden rundt og satte sit præg på flere kontinenter, er det nu tid til, at hans søn træder ud af skyggen og forsøger at skabe sin egen arv.

En ny generation. Samme eventyrlyst.

Reglerne (og et par principper)

Jeg tager udgangspunkt i den oprindelige Lutz Pfannenstiel Challenge, men med nogle finjusteringer for FM26:

Kom rundt i verden og oplev så mange forskellige ligaer og lande som muligt.

Spil i de lande, hvor Lutz Pfannenstiel selv har spillet – og gerne flere.

Følgende lande er en del af udfordringen:
Germany
England – Spillet i: Done
New Zealand
Singapore
United States
Brazil
South Africa – Spillet i: Done
Finland
Malaysia
Belgium
Canada
Namibia
Norway – Spillet i: Done
Armenia
Albania

Sig nej til Bayern München. Dette valg viderefører Lutz Pfannenstiel’s beslutning, der sendte ham ud i verden og formede hans karriere.

Vind i alle FIFA-konfederationer:
AFC
CAF – Spillet i: Done - Vundet: Tjek
CONCACAF
CONMEBOL
OFC
UEFA – Spillet i: Done

Jeg starter arbejdsløs og uden licenser. Alt skal bygges op fra bunden.

Den næste generation

Den nye manager bliver Franciszek Thomson Jr. – søn af den pensionerede Franciszek Thomson, som mange måske husker fra FM22-rejsen.

Han har vokset op i skyggen af sin fars eventyr og har nu besluttet at skabe sin egen historie.
Som sin far starter han uden licenser, uden erfaring – men med den samme rastløse nysgerrighed for verden og dens fodboldkulturer.

Profil, nationalitet og baggrund vil autogenereres senere, så hans skæbne bliver helt tilfældig – præcis som spillet vil det.

Nedtællingen er i gang

FM26 udkommer den 4. november, og jeg glæder mig til at tage hul på et nyt kapitel – med nye mekanikker, nye udfordringer og en ny generation Thomson klar til at tage verden med storm.

Hvor rejsen starter, ved jeg ikke endnu. Måske i et varmt, støvet hjørne af Afrika. Måske i en ukendt liga i Asien. Eller måske et comeback i Europa.
Én ting er sikkert: det handler om eventyret – ikke destinationen.

FM26 – Lutz Pfannenstiel Challenge.
Franciszek Thomson Jr. tager stafetten videre.
« Seneste Redigering: I dag kl. 20:52:45 af NAsMaR » Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller

Sv: Lutz Pfannenstiel blog 2026
« Svar #1: I dag kl. 20:48:13 »

Franciszek Thomson Jr. – En ny generation tager stafetten

Med starten på Football Manager 2026 er det tid til at introducere den nye hovedperson i vores Lutz Pfannenstiel Challenge: Franciszek Thomson Jr. – også kendt som Nathaniel Thomson.

Han er søn af den omrejsende manager Franciszek Thomson, der i FM22 tog verden rundt, vandt titler og satte sit præg på adskillige ligaer og kontinenter. Nathaniel er født i Danmark den 6. april 1997, men har gennem hele sin opvækst levet mellem flere lande afhængigt af, hvor hans far arbejdede. Det har givet ham en bred kulturel forståelse og en naturlig nysgerrighed for verdens fodbold, fra brasiliansk flair til finsk disciplin.

Profileringsdetalje r:

Nationaliteter: Scottish, Danish

Fødselsdag: 6. april 1997

Højde: 183 cm

Vægt: 78,2 kg

Blodtype: A+

Nathaniel træder ind i FM26 som en ny, uprøvet manager – uden licenser, uden erfaring. Men han har den samme rastløse eventyrlyst som sin far og en klar mission: at føre familiens navn videre gennem Lutz Pfannenstiel Challenge og skabe sin egen historie i verdens fodbold.

Han starter fra bunden – arbejdsløs, uden klubtilknytning – men med ambitionen om at rejse verden rundt, prøve kræfter med forskellige ligaer, lande og kulturer og vinde titler i alle FIFA’s seks konfederationer.

En ny generation. Et nyt eventyr. Samme passion for fodboldens globale verden.

Hvor rejsen starter, er stadig uvist – men en ting er sikkert: Nathaniel Thomson er klar til at tage stafetten videre og skrive sit eget kapitel i historien om globetrotter-fodbold.

NAsMaR
Førsteholdsspiller

Sv: Lutz Pfannenstiel blog 2026
« Svar #2: I dag kl. 20:50:18 »

Reserveret

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010