home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 12:58:36 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
Antal Registrerede Brugere: 23467
  0 Brugere, 800 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikaingrid89
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2024
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  The American Dream
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: The American Dream  (Læst 358 gange)
RasmusA12
Reserveholdsspiller

The American Dream
« : 14 Dec 2024, 21:19 »

Jeg vil nu påbegynde endnu et save, da jeg mistede mit game til "Rejsen gennem Portugal". Derfor vil jeg nu byde velkommen til The American Dream, hvor jeg vil hjælpe San Diego FC med at vinde en masse i MLS.

Da dette skal være en udfordring, vil jeg samtidig tage den challenge, der hedder "Director of Football". Derfor skal Tyler Heaps styre alle mine indgående og udgående handler samt kontrakter, mens jeg "blot" skal styre spillet på kampdage og træningsdage.

Lad os komme i gang med The American Dream.

Velkommen til San Diego – hvor tacos, surfboards og fodbold mødes!
Når man tænker på San Diego, popper billeder af solrige strande, vilde bølger og lækre burritos straks op. Men i hjertet af denne sydcaliforniske perle er der en helt ny revolution i gang – på grønsværen! Velkommen til The American Dream, hvor jeg har taget styringen som manager for San Diego FC i MLS.

Er det varmt her? Ja. Skal jeg navigere gennem en liga, hvor reglen om "designated players" er mere forvirrende end en jetlagget dommer? Også ja. Men frygt ej – med en bold under armen og en drøm i bagagen, er jeg klar til at bringe pokaler til San Diego og måske lære Tyler Heaps at forhandle en ordentlig transfer undervejs.

Så spænd sikkerhedsselen, og lad os surfe os gennem sæsonen, én kamp ad gangen. For her i San Diego bygger vi ikke bare et hold – vi bygger en drøm.  Grin Cool

Truppen

Challenge

Læs mere om DOF, som jeg vil have gennem mit spil

- https://fminside.net/challenges/564-director-of-football-challenge-football-manager

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: The American Dream
« Svar #1: 15 Dec 2024, 10:51 »

Spændende! Jeg har altid holdt mig helt fra USA, da jeg fatter hat af deres transfersystem, så jeg håber du kan gøre os klogere på hvordan det fungerer (men det gør du måske heller ikke, hvorfor du har valgt at køre DoF-save Peace ).. Wink

Jeg læser ihvertfald med!

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010