home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:35 Brodtgaard Blogs #0 - Et sidste save - ...
I går kl. 23:31:21 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
16 Okt 2024, 10:25 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
14 Okt 2024, 09:49 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
Antal Registrerede Brugere: 23437
  1 Bruger, 633 Gæster Online.

Indlæg: 1132925 over 31379 Emner
Nyeste Bruger: skyamara257
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2024
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #0 - Et sidste save - Vaduz & Liechtenstein BAN
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: #0 - Et sidste save - Vaduz & Liechtenstein BAN  (Læst 252 gange)
Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Online Online


 
#0 - Et sidste save - Vaduz & Liechtenstein BAN
« : I dag kl. 15:17:17 »

Mission Impossible part 2




Når ja så var der jo alligevel tid til et sidste skud på denne fantastiske challenge - denne gang fuldføre jeg selvfølgelig  Rullende Øjne

FC Vaduz og Lichtenstein (Schweiz) - flere har forsøgt sig med denne klub i årenes løb, og der er en anderledes udfordring med denne klub end med San Marino. Det er nemlig ikke muligt at kvalificere sig til Champions League gennem ligaen. Derfor SKAL man vinde Europa League for overhovedet kan komme med, og ønsker man at blive i turneringen år efter år, skal man altså vinde Champions League eller Europa League, mens man skal holde sig konkurrencedygtig i ligaen.

I første omgang sigter vi dog lidt lavere og skal forsøge at være med i toppen af ligaen i Schweiz og begynde at være regelmæssigt i europæisk gruppespil, da klubben i sidste sæson for første gang kom med i europæisk gruppespil.

På landsholdssiden er det "blot" at slå den højeste placering nr. 118. Herefter er det top 100, så top 50.

Der er hentet en database, som sørger for at alle hold fra Liechtenstein er aktive, så forhåbentligt hjælper det os lidt. Tidligere var jeg i gang med Balzers, men det var alligevel en lidt for stor mundfuld på nuværende tidspunkt.

https://community.sigames.com/forums/topic/579393-fm24-swiss-liechtenstein-expansion/

For at opnå de ambitiøse (umulige) mål har jeg valg at følge nogle principper og taktikker, som jeg stoler på og selv udviklet og bygget på henover flere års udagaver.

Den første er naturligvis vores primære taktik. Den 2. taktik er primært til når vi møder hold med 2 angribere. Her er rollen på den defensive midtbane ændret til halfback og i modsætning til den første, så presser han mindre og det samme gør taktikken generelt.
Den sidste taktik er hvor vi skubber den defensive midt ned som Libero og de 2 centrale midtbanespillere ned som "Segundo Volater".







Såfremt man vil prøve taktikkerne af, uploader jeg dem gerne til steam.

Opdateringerne kommer efter kalenderåret med landsholdet og sæsonmæssigt for Vaduz, da det her nok ikke lige bliver klaret på et par sæsoner  Rullende Øjne
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #0 - Et sidste save - Vaduz & Liechtenstein BAN
« Svar #1: I dag kl. 16:21:35 »

Fedt - jeg følger med Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010