home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:22:54 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  0 Brugere, 575 Gæster Online.

Indlæg: 1132890 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2024
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Rejsen gennem Portugal
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Rejsen gennem Portugal  (Læst 1663 gange)
RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Rejsen gennem Portugal
« : I går kl. 15:18:57 »

Rejsen gennem Portugal





Velkommen til 'Rejsen gennem Portugal' – et eventyr, der starter på græstæppet i Portugals mindre kendte fodboldklubber og forhåbentlig ender i toppen af det portugisiske fodboldlandskab. Jeg er din fortæller og rejsepartner på denne hjertevarme tur. Som træner, der drømmer om at opbygge noget stort fra bunden, tager jeg dig med bag kulisserne i portugisisk fodbold, hvor hver kamp er en lektion, og hver klub en ny mulighed.

Hvorfor Portugal, tænker du måske? Landet, der har opfostret nogle af verdens største fodboldtalenter, har altid fascineret mig. Her er fodbold ikke bare en sport, men en del af kulturen, passionen, og stoltheden. I de mindre klubber finder man essensen af spillet – råt, ærligt og fuld af potentiale.

Så spænd støvlerne, sæt dig godt til rette, og følg med på en rejse, hvor små sejre og store drømme kan skabe noget helt ekstraordinært.



#RejsengennemPortugal


Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

Kenitho
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rejsen gennem Portugal
« Svar #1: I går kl. 18:46:23 »

Det lyder spændende - glæder mig til at læse mere og se hvilken retning det tager Smiley
God fornøjelse.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Rejsen gennem Portugal
« Svar #2: I går kl. 19:45:37 »

Jeg læser helt sikkert også med! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rejsen gennem Portugal
« Svar #3: I går kl. 20:11:18 »

Rejsen gennem Portugal




Titel: Et nyt kapitel: Debuten i Beira-Mar

Da jeg landede i Aveiro, begyndte en ny rejse – ikke bare for mig, men for alle dem, der følger med på denne tur gennem Portugals fodboldlandskab.

Beira-Mar, mit første stop på denne fodboldrejse, er en klub med en rig historie, men som nu kæmper i bunden af den portugisiske fodboldpyramide. Her er der ingen glamour, ingen store budgetter – kun hårdt arbejde og en passion for spillet.

Med min A-licens og semi-professionelle status i bagagen er jeg klar til at tage udfordringen op. Rejsen vil byde på både op- og nedture, men det er her, vi begynder at lægge grundstenen til noget større. Sammen med Beira-Mar skal vi tage de første skridt mod at skabe et hold, der kan stige i graderne – skridt for skridt, kamp for kamp.




Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rejsen gennem Portugal
« Svar #4: I dag kl. 19:22:54 »

Rejsen gennem Portugal








Rejsen gennem Portugal – Halvsæsonens Opdatering

Så er vi halvvejs på vores rejse med Beira-Mar, og sikke en tur det har været! Det har været som at køre på de portugisiske bjergveje – op og ned, skarpe sving og uforudsigelige øjeblikke – men vi hænger stadig på, klar til at tage de næste skridt.

Vores Ligaeventyr:

Med kun 13 kampe spillet sidder vi pænt på en 3. plads i Campeonato Nacional Prio, og vi er stadig med i løbet om oprykningen. 23 point i bagagen, og vi er kun et par stykker bag Marítimo B, der cruiser på toppen. Vi har haft nogle kampe, hvor vi har vist vores styrke som rejsehold – tænk på 6-0 triumfen mod Camacha og en storslået 4-0-sejr mod Gondomar. Men som enhver god rejse har der også været bump på vejen. Et frustrerende 1-1 mod U. Lamas og – her kommer det ironiske ind – en bitter 0-3 nedtur mod Régua, en klub, der knapt nok kan kalde sig professionel. Tja, vi må nok have undervurderet de lokale amatør-spillere. Det var, som om de havde skiftet deres vinmarker ud med fodboldstøvler og viste os, hvordan man virkelig knokler! Ironisk nok var det os, der lignede amatører den dag...

Pokaleventyret blev kort:

Desværre sluttede vores pokaldrøm tidligt denne gang. Vi stødte ind i de tunge drenge fra Rio Ave i 4. runde af Taça de Portugal, og de viste os, at der stadig er et stykke vej, før vi kan lege med de store. Et knebent 0-1 nederlag sendte os ud, men pokalen kommer igen – og vi kommer stærkere tilbage næste gang.

Økonomien – En lille sten i skoen:

Det er ingen hemmelighed, at økonomien har været lidt af en udfordring på denne rejse. Vi kører med et minus på -1,28 millioner kr. for sæsonen, og vores bankkonto er nede på -684.170 kr.Det betyder, at vi skal være snedige og kloge med vores midler. Med flere spillerkontrakter, der snart udløber, er der lagt op til en spændende overgangsperiode, hvor vi skal finde de rigtige løsninger. Vores transferbudget på 7.455 kr. føles som en lille madpakke på en lang tur, men vi er kreative, og det skal nok lykkes!

Rejsemakkeren i front:
På toppen af vores hold har Diogo Ribeiro vist sig som vores trofaste rejsemakker. Med 9 mål indtil videre har han været afgørende i flere kampe. Han leverer med en gennemsnitsvurderin g på 7,38, og hver gang vi har brug for et løft, har han været der til at sparke os fremad. Sérginho har også gjort sit for at holde os i bevægelse med både mål og assists.





Trænerens egen rejse:

På den personlige front har jeg også taget et vigtigt skridt på min egen rejse som træner. Jeg er nu i gang med min Pro-licens, som vil give mig de nødvendige værktøjer til at løfte Beira-Mar (og måske andre klubber i fremtiden) til endnu større højder.

Hvad nu?  Shockeret

Anden halvdel af sæsonen venter lige rundt om hjørnet, og vi har stadig masser af kilometer at tilbagelægge. Målet? Oprykning, selvfølgelig! Men også at finde de skjulte skatte blandt de unge spillere og få styr på økonomien, så vi kan fortsætte vores rejse mod toppen af portugisisk fodbold.

Hop med på bussen – der er meget mere i vente!

Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010