home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1016 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Scarborough Football Club
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Scarborough Football Club  (Læst 16131 gange)
FCK bedste support
Gæst
 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #30: 30 Nov 2006, 09:13 »

Hej Bune..

Rigtig rigtig flot blog.. God opdatering i og tillykke med oprykningen. Jeg er meget imponeret af din flotte blog. Du skal have 5 af mig ud af 5.Opstemt Du går rigtig godt op i den og jeg følger blog. Og vil jeg også gøre i den næste fremtid.
« Seneste Redigering: 30 Nov 2006, 09:17 af FCK bedste support » Logged

Primro1
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #31: 30 Nov 2006, 09:53 »

Tillykke med oprykningen. Det er godt klaret, specielt med minuspoint fra start. Superblog, som jeg nyder at følge med i.  Thumbs Up
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #32: 30 Nov 2006, 11:30 »

Super blog...

Ællsker blog's om de små hold.. *S*

Suverænt med oprykning når du starter med -10 p.

Ser frem til at høre om dine nye indkøb.

Kunne man få et screenshot af den gamle målræv Chris Armstrong???
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #33: 30 Nov 2006, 15:21 »

Heps.

Mange tak til alle dem, der har postet en besked her i tråden, og selvfølgelig også dem som bare læser med i det stille.

@alfster Her er et screenshot af Chris Armstrong, jeg valgte dog ikke at forlænge med ham, og da jeg er kommet lidt videre i spillet, så spiller han nu i en anden klub, men hans stats ligner mere eller mindre dem han havde mens han var her.



Jeg ved ikke om det bare er her, men jeg har hvertfald svært ved at se de røde tal på screenshotet. Men kan sige at det fleste af hans tekniske stats ligger på 3-6,  de mentale på 4-9 og de fysiske er alle på 6.

-bune
« Seneste Redigering: 30 Nov 2006, 15:25 af Bune » Logged

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #34: 30 Nov 2006, 16:15 »

14. maj 2007
Årets indtægter


Glædesrusen over igen at være i en landsdækkende liga efter et års fravær har endnu ikke lagt sig helt i klubben og blandt den trofaste skare af fans, men alt andet lige har vi også noget at være stolte over.
For stærkt handicappet af at starte 10 point efter de andre hold fik vi i sæsonens løb ædt afstanden ind og efter 37 kampes slid kom vi op i  felt af slutspilskandidater .
Og det skete vel at mærke i en periode, hvor vi også var travlt optagede af pokalkampe. Vores indsats i FA Trophy var mere end godkendt, til trods for jeg tidligere på året drømte om finaledeltagelse.
Ser man tilgengæld på vores præstationer i FA cuppen var de intet mindre end fabelagtige. Fornuftige lodtrækninger og godt spil i tre kvalifikationsrunde r og den første runde af hovedturnering, blev afløst af formiddabelt spil mod først League 1-mandskaberne Brentford og Swansea og mellem de to hold, var det League 2-holdet Walsalls tur til at smage vores pokaldræberinstenkt .
Først i femte runde, hvor vi var det ene af de sidste seksten tilbageværende hold, blev vi slået ud, da vi trak Everton fra Premier League, som naturligvis var en alt for stor mundfuld for os.
Årets udgifter


Udover de sportslige triumfer deltagelsen i FA cuppen kastede af sig, var det også succesridtet i denne turnering, som bragte os til økonomisk velstand.
De samlede indtægter for TV-rettigheder, entreindtægter og præmiepenge forløb sig op i henholdsvis 12.000 pund, 900.000 pund og 160.000 pund. I alt bliver det knap 1,1 millioner pund, og da den samlede indtægtssum i indeværende sæson har været på knap 1,4 millioner pund har stort set alle indtægter været generet fra den turnering. Jeg tør dårligt tænke på, hvordan økonomien havde set ud ellers.
På udgiftssiden har de største poster været tilbagebetaling af lån og spillerlønningen på hver godt 275.000 pund. Udover de to poster har de øvrige omkostninger forløbet sig op i godt 300.000 pund, hvilket giver et samlet udgiftsniveau på knap 900.000 pund.
Det resulterer i et prægtigt overskud for sæsonen på godt og vel en halv millon pund, hvilket har resulteret i at vi nu har 470.000 pund i pengekassen.



Nok om tørre tal og regnskaber, nu skal det kun være tørre tal. Ved at klikke ind på nedenstående billeder kan du se hvordan mine spillere har klaret sig igennem sæsonen når det kommer til mål, assists, gennemsnit og meget mere.
Med de ord vil jeg gå på sommerferie og vende tilbage igen om en måneds tid når opstartssæsonen begynder.

    Individuelle præstation                      Højeste gennemsnit i ligaen                 Rækkens bedste målskytter


    Ligaens bedste oplæggere                 Kampens spiller                            Højde- og lavpunkter for Scarborough FC 06/07

« Seneste Redigering: 30 Nov 2006, 16:17 af Bune » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #35: 30 Nov 2006, 16:54 »

Som sædvanlig en god blog fra dig Bune, glæder mig til at læse mere
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #36: 30 Nov 2006, 16:56 »

En af de mest interessante blogs på sitet lige nu.  Thumbs Up
Logged

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #37: 30 Nov 2006, 19:12 »

20. juni 2007

Fem uger er der gået siden oprykningen blev en realitet og fra i dag tager vi hul på sæson 2007/08, så nu kan vi officielt kalde os et Conference League mandskab.
Det får den konsekvens at vi sammen med de tre andre oprykkere alle går hen og bliver fuldtidsproffession elle klubber. Det får den konsekvens at alle mine spillere og træneres kontrakter skal genforhandles så alle kommer på fuld tid.
Dette medfører at jeg vælger at afskedige en del trænere og ansatte nogle nye og bedre kvalificerede. De fleste jeg henter er arbejdsløse, men et par af dem bliver frikøbt af andre klubber, hvilket jeg til sammen må betale 11000 pund for, hvilket betyder at jeg nu har 39.000 pund at købe for resten af sæsonen.
Men det er alle pengene værd, da jeg nu har fået en fantastisk trænerstab, ligesom mine scouts niveau er blevet løftet.
Til venstre herfor kan de hold vi skal møde i den kommende sæson studeres. Og der er trods alt et par store hold i blandt. Okay, store er måske et voldsomt ord at bruge, men alt er jo relativt, men især springer Grimsby, Rushden & Diamonds, Oxford og Exeter i øjnene. Tiltrods for vores status som nyoprykkere er vi levnet gode chancer af medierne, som skyder os til at ende på en sekstendeplads i en liga, hvor nummer enogtyve til fireogtyve rykker ned.
Som bekendt er Conference League landets femtebedste liga og den dækkes af TV-stationerne, derfor modtager vi i dag 100.000 pund for salg af TV-rettigheder.
Endelig bliver en flok unge håbefulde ungdomsspillere fra fodboldakademiet integreret i førsteholdstruppen. Tre af dem er dog mere håbefulde end talentfulde, så jeg vælger øjeblikkeligt at ophæve deres lærlingekontrakter.
Sidst men ikke mindst modtager vi en håndfuld tilbud om at spille træningskamp henover sommeren. Jeg takker pænt ja til alle forslag, som primært kommer for ligakonkurrenterne, men et enkelt springer i øjnene.                                                                        Det er dét tilbud fra Charlton, som ønsker at gæste McCain Stadium -                                                                            en stor cadeau til os fra en klub i Premier League.
27.juni 2007


Mange af de allersvageste reserve- og ungdomsspillere fra Premier League, Championship og League 1 har kontraktudløb om nogle dage. Grundet klubbens nye status som fuldtidsproffession el er mange af disse interesseret i at skrive kontrakt med os med virkning pr 1. juli. Men da jeg ikke helt kan danne mig overblik over deres spidskompentencer og generelle egenskaber forespørger jeg deres nuværende klubber om det er muligt at få spillerne på prøvetræning. I alt bliver 27 spillere inviteret.
Med så mange nye potentielle ansigter på vej til klubben er det også tid til at luge ud i truppen. Der er stadig en del spillere, som har kontraktudløb her til juli og som ikke vil få den forlænget. Og det tiltrods for at de i sæson var bærende kræfter på holdet eller i perioder skilte sig ud fra flokken på grund af overbevisende spil. Andre får simpelthen ikke deres kontraktforlænget fordi de aldrig har været gode nok til at begå sig i klubben.
Hvad angår sidstnævnte er det tilfældet for følgende spillere: Aaron Parson, Tony Hackworth, Ian Howard, Carl Cook, Sean Davies, Robert Hughes og Chris Thompson.
Spillerne som ikke har fået forlænget deres kontrakter tiltrods for deres præstationer sidste år er, Neil Brisco, Chris Armstrong og Robert Hughes. Førstnævnte spillede fast sidste år som defensiv midt, han spillede habilt, men kostede også mange mål på grund af sine manglende defensive egenskaber.
Man kan ikke tage fra Chris Armstrong at han sidste år lavede uhyggeligt mange vigtige og afgørende mål, men omvendt kan han ikke løbe fra sin dåbsattest. På grund af sin
manglende fysik og udholdenhed får silkesnoren og må søge mod lavererangerede hold,
 da han konstant udtrykker vilje om at fortsætte sin karriere.

1. juli 2007
Theo og Jeremy


Alle klubber reagerer positivt på mine forspørgsler om at få deres spillere på prøvetræning, og efter at have set spillerne an et par dage vælger jeg at tilbyde kontrakt til fem af dem.
Det drejer sig om de to 19-årige centrale forsvarsspiller Theo Streete og Stephen Thompson, som skifter hertil fra henholdsvis Derby og Blackburn. Der bliver også ungdommelig forstærkning til midtbanekanterne, da den belgiske højrewing Jeremy Bossekota bliver hentet i Derby samt Graeme Owens fra Middlesborough skriver under på en kontrakt med os.
Sidst men ikke mindst sikrer vi os Simon Cox fra Reading. Cox er en fysisk stærk angriber, som også har gode offensive spidskompentencer. I sidste sæsonblev Cox skiftet ind i to Premier League kampe - dog uden at komme på måltavlen. (tidligere omtalt som " - uden at få spilletid."

Med tilgangen af de fem nye spillere er truppen så småt ved at være dækket godt på alle pladser, så vi kan leve op til de udefrakommende forventninger om at vi bliver i ligaen. På de interne linier forventer såvel bestyrelsen som fanklubben dog at vi skal kæmpe hårdt for at undgå nedrykning. Jeg derimod har en stille drøm om at vi blander os i den øverste del af ligaen og med lidt held kan spille med om en playoff-plads.

Nu vil jeg tage hul på de fem træningskampe, samtidig med jeg vil holde et vågent øje på spillermarkedet, så vi måske kan få tilført en eller to kvalificerede defensive midtbanespillere til truppen.
« Seneste Redigering: 01 Dec 2006, 18:33 af Bune » Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #38: 30 Nov 2006, 19:32 »

Rigtig spændende Smiley Glæder mig til at se, hvordan det vil gå dig.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #39: 01 Dec 2006, 07:51 »

"I sidste sæsonblev Cox skiftet ind i to Premier League kampe - dog uden at få spilletid."
Hvordan kan man blive skiftet ind og ikke få spilletid Huh? Wink
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #40: 01 Dec 2006, 18:32 »

"I sidste sæsonblev Cox skiftet ind i to Premier League kampe - dog uden at få spilletid."
 Hvordan kan man blive skiftet ind og ikke få spilletid Huh? Wink

Jaja, du skal ikke nærlæse og reflektere over det jeg skriver :-)
Jeg tror jeg mente:
"I sidste sæson blev Cox skiftet ind i to Premier League kampe - dog uden at komme på måltavlen."

Men dejligt med lidt respons på selve teksten. Super at du altid er opmærksom b0nb0n Smiley

-bune
« Seneste Redigering: 01 Dec 2006, 18:34 af Bune » Logged

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #41: 02 Dec 2006, 15:30 »

11. august 2007
McCain Stadium klar til kamp

Opstartsfasen er nu veloverstået og den er desværre forløbet uden videre tilgang af spillere til klubben. På den centrale defensive midtbane ser det stadig sort ud med hensyn til spillermateriale, så til sæsonens første kamp i Conference League må jeg stille op med unge Beadlle på pladsen.
Desværre er min defensiv linie ramt af et par skader, hvilket gør at Theo Streete får sin debut på en uvant plads som højreback. Min faste målmand Wills er ligeledes skadet og er det frem til novmember, så unge Danny McIntosh får igen chancen på førsteholdet.
Ydermere får Stephen Thompson, Cox og Graeme Owens debut i dagens hjemmekamp mod Northwich. Sidstnævnte starter inde, da profilen Eagle er ude med en skade den næste måneds tid.
For små to uger siden spillede vi vores sidste træningskamp, og her blev til et 2-5 nederlag til Dag & Red fra Conference, så det kan godt ligne et svært år vi går i møde. De fire andre træningskamp vi spillede endte med sejr over Non League-holdet Abingdon United, nederlag til både Doncaster fra Championship og Charlton fra Premier League, mens vi spillede 3-3 mod  Chesterfield fra League One.
Men tilbage til dagens kamp, hvor 1575 er mødt op for at overvære. De kan se en fantasiforladt første halvleg, som ender uden mål.
Stefan Oakes en klasse for sig
I pausen pepper jeg spillerne op, og siger de må gå ud og kæmpe for de fremmødtes skyld. Spillet løftes da også, og efter 61 minutter bringer den altid målfarlig Dixon os foran efter et dejligt sammenspil med Cox.
Desværre står mine spillere stadig og jubler, da gæsterne giver bolden op, så i deres efterfølgende angreb får de udlignet til kampens resultat 1-1.
En lidt ærgeligt måde at miste to point på, men objektivt set så er det en hæderlig debut, og jeg udtrykker min tilfreds med spillerne efter kampen.

13. august 2007

Ud af det blå kommer der noget, der kan ligne en løsning på problemet med manglende midtbanespillere med defensive kompentencer.
Wycombe fra League Two tilbyder os Stefan Oakes gratis, og vi iler med at tilbyde ham en kontrakt gældende frem til 2009 og med en ugeløn på svulmende 675 pund. Det vil betyde at hvis han skriver under, at han vil blive den klart bedst betalte spiller i klubben. Cox har en ugeløn på stortset det tilsvarende, 650 pund, men ellers ligger resten af truppen og får en gage på 100-300 pund.



15. august 2007
Talentfulde Simon Cox

Stefan Oakes accepterede i går vores kontrakt og skrev under på kontrakten, derfor får han i dag sin debut i udekampen mod Stevenage.
Det betyder at Beadle glider ned som højreback, hvor han erstatter Streete, som er blevet småskadet. Beadle slipper virkeligt dårligt for sin uvante rolle som højreback i kampens indledende fase laver han en grel positionsfejl, som resulterer i at værterne venstre wing pludselig har frit løb mod mål og han scorer usvigeligt sikkert.
Få minutter senere er Beadle igennem i centrum da han efter en svinsk tackling bliver præsenteret for et rødt kort. Jeg vælger at rykke venstrebacken Hamill ind som central forsvarer og spiller videre i en 3-4-2 formation.
Den fortrinsvis offensive opstilling giver pote i det 32. minut hvor Cox bliver noteret for sit første mål i Scarboroughtrøjen.
Desværre giver taktikken dog blottelser bagi, og det munder til sidst ud i, at Stevenage i kampens sidste minutter får scoret endnu en gang, så vi må tage hjem til østkysten uden point.

1. september 2007

Det er blevet til tre kampe siden nederlaget til Stevenage. Først tabte vi til Morecambe, som ellers af medierne er udset til at ende på sidstepladsen, siden blev det til pinefuldt 1-5 nederlag til Woking, hvorefter vi genrejste lidt af æren det det blev et hæderfuldt 1-2 nederlag til den suveræne oprykningsfavorit Exeter.
Ligastillingen 1. september

En pointhøst på et point efter fem kampe er langt fra tilfredsstillende og har da også medført at vi ligger næstsidst i ligaen.
Men jeg har måtte sande at modstanderne ligger et niveau over os. Især deres angribere har vist sig at være usvigelig træfsikre. Dog har jeg gjort mine tanker, om det måske også kunne skyldes McIntosh manglende niveau at målene fosser ind. Men så længe Wills er skadet har jeg ikke så mange andre muligheder end at bruge den unge målmand.
Derfor vogter han også målet til dagens hjemmekamp mod Grays, som ligger nummer tre i rækken. Vi er stærkt handicappede i angrebet, hvor Lee Whittington sidder udenfor med karantæne efter at være blevet vist ud i seneste kamp, mens Cox i selvsamme kamp blev skadet.
Logik for bundhold

Så angrebet består af 17-årige McCarthy og 18-årige Blott, hvilket godt kan give mig en del panderynker.
De to knægte gør dog hurtigt mine bekymringer til skamme. I det fjerde minut modtager Blott bolden i feltet og med et par smarte træk samler han et par forsvarsspillere, og sender bolden videre til en blank McCarthy, som scorer sikkert.
I det ellevte minut er McCarthy igen på spil og bringer os foran 2-0. Alt tegner lyst og sikkert og i den anden ende står McIntosh en fin første halvleg.
Efter pausen bølger spillet frem og tilbage, og alt ligner en uventet hjemmesejr, men så går det pludseligt galt. I det 88. minut scorer gæsterne efter hjørnespark, og vi når kun lige at give bolden op, før Grays midtbane har brudt vores spil og løber frem og udligner på et langskud.
Så hvad der lignede tre dejlige point endte pludselig med smagen af nederlag i munden, tiltrods for at et point mod nummer tre jo er ganske glimrende.

Der venter nu seks kampe i en tætpakket septemberkalender. Hvad værre er, er, at det er mod aktuelle tophold som Southport, Barnet og Cambrigde. Det ligner ikke mange point de kampe vil kaste af sig, men omvendt så kan vi ikke andet end at overraske, så med lidt held har vi bevæget os over stregen, når vi træder ind i oktober.

Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #42: 03 Dec 2006, 17:23 »

Igen rigtig god update, bliver spændene og se hvordan det kommer til at gå.

Lige et spørgsmål off topic, Sidder selv og er igang med at skrive en blog med West Ham, men kan ikke finde ud af hvordan man kan skrive ved siden at billederne i Word, ligesom du gør. Skuffet

Vil være dejligt hvis du ville hjælpe mig. Smiley
Logged

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #43: 04 Dec 2006, 09:21 »

Heps Drillo.

Tak for ordene.

Har lagt en besked til dig her på siden, hvor jeg har kloget mig over for dig Wink

-bune
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #44: 04 Dec 2006, 12:18 »

Tak for svarene.

Hvornår kan man regne med en update?
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010