home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 897 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Scarborough Football Club
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: Scarborough Football Club  (Læst 16073 gange)
Drillo
Gæst
 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #90: 12 Jan 2007, 03:59 »

Undskyld men er den her blog gået i stå Ubeslutsom hvis ikke så vil jeg og mange andre (tror jeg) gerne have en Update Thumbs Up

RIGTIG GOD LÆSNING - KUTGW Peace
Logged

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #91: 27 Jan 2007, 19:42 »

Heps.

Du har helt ret, denne blog er gået helt i stå - men det er spillet ikke :-)

Sagt med andre ord, så har jeg spillet mig frem til sommeren 2016 uden at skrive et kvæk om de seneste mange sæsoner.
Spillet er stor underholdning for mig, og den manglende referering af spillet skyldes at jeg har været optaget af synopsis og et praktisk-musisk forløb på seminariumet, så bloggen er officielt erklæret død Smiley

-bune
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #92: 27 Jan 2007, 19:44 »

Øv, øv - kan vi få at vide, hvordan det er gået dig?
Logged

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #93: 27 Jan 2007, 20:02 »

Heps.

Ja selvfølgelig.

Sæson 2010/2011, som var den sidste jeg har skrevet om, lå jeg i League One, og her endte jeg på en tredje plads.
Den placering endte med at jeg kom oprykningsspillet, og her vandt jeg finalen, så jeg rykkede op i Championship.
Den første sæson i denne liga endte med glimrende 12. plads.
Året efter lå jeg mere eller mindre kontanst nummer 1 i ligaen, men et tætpakket forårsprogram, gjorde at jeg dumpede ned på andenpladsen, hvilket gav oprykning til Premier League.
Årsagen til det tætpakkede program var at jeg havde succes i Fa cuppen ,hvor jeg mod al forventning løb afsted med pokalen efter at have besejret West Ham straffespark.
Det betød at jeg i sæson 2013/14 kom med i UEFA-cuppen, hvor jeg nåede til gruppespillet, men det belv også endestationen for det eventyr.
I premier league blev det til en 11. plads, men tilgengæld gik det bedre i FA cuppen, hvor jeg igen nåede frem til finalen, som jeg dog denne gang tabte, men da mestrene fra Arsenal var mine banemænd, røg jeg i UEfaen i 2014/15 sæsonen.
Her nåede jeg til 1. KO runde, hvor jeg tabte til Lyon.
I premier league rakte anstrengelserne til en 5.plads i ligaen, hvilet igen sendte mig i UEFA cuppen, og her i sæson 2015/16 er jeg i skrivende stund stadig med i den turnering, hvor skal til at møde Barcelona i semifinalens andet opgør. Første opgør blev tabt hjemme i England med 0-1.
I ligaen ligger jeg nummer 7, men er 2 kampe efter de øvrige hold. Så jeg kan ende fra alt mellem nummer 3 og 10.

-bune


Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010