home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1161 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Scarborough Football Club
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: Scarborough Football Club  (Læst 16114 gange)
Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #75: 22 Dec 2006, 14:34 »

Jeg synes nu at den er godt skrevet!
Det synes jeg da også! Men jeg har jo ikke filgt med i bloggen, Og derfor troede jeg det var måneds update.. Men tror jeg vil igang nu Thumbs Up
Logged

Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #76: 22 Dec 2006, 15:03 »

Jeg har netop læst denne blog fra ende til anden - og den er godt nok ordrig, men samtidig også vanvittig god. Jeg går ud fra, at du, Bune, bare holder dig til din egen stil, om ikke andet så til glæde for os, der ikke har noget imod grundighed. Jeg synes, det er stor underholdning. Og så er jeg spændt på, om du klarer ærterne i den kommende sæson...
Logged


Severinsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #77: 22 Dec 2006, 15:26 »

Bune ? er denne blog stadig igang ??
Logged

(L) AC MILAN (L)

Severinsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #78: 22 Dec 2006, 15:27 »

har lige læst det hele igennem, og har respekt for det du har opnået, virkelig flot  Smiley
Logged

(L) AC MILAN (L)

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #79: 24 Dec 2006, 09:06 »

Hejsa.
Tak for ordene - og tak til dem der har stemt.

Ja der kommer mere, har bare lige været optaget af opgaver på studiet samt julefrokoster så har været en anelse spændt for. Men har otte timer i dag, som bare skal fordrives, og de kan vel passende bruges på denne blog ;-)

Jeg skal nok prøve at begrænse indlæggenes længde denne gang, men ikke dermed sagt at det lykkes Wink

-bune
« Seneste Redigering: 24 Dec 2006, 09:12 af Bune » Logged

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #80: 24 Dec 2006, 10:09 »

Danskeren med tungen lige i munden
Efterårsæsonen 2009/2010

Sidste sæsons nervepirrende afslutning, som lige akkurat var menneskelig nok til at vi ikke tog billetten ned i Conference League skulle gerne have styrket holdet, så vi i år kunne blande os i midten af rækken. Ikke meget tydede dog på det dette, hvis man spurgte rundt om i krogene.
Medierne var sikre på at vi endte på sidstepladsen, bestyrelsen var lykkelige hvis vi undgik nedryking, supporterne var af samme opfattelse og min assistent mente at en nedrykning igen i år var uundgåelig.
Stillingen efter tre måneder

Den store årsag til vi sidste år havnede i bundstriden var at målene udeblev, der satte jeg mig for at vi sikrede os nogle offensive forstærkninger til denne sæson.
Første levende billede var Max Noble, som var blevet i overskud i Fulham, så den kun 19-årige offensive midtbanespiller blev pr 1.7 tilknyttet.
I den følgende tid blev de to rutinerede herrer Alex Rhodes og danske Poul Hübertz hentet til gratis fra henholdsvis Bury og Cheltenham. Førstnævnte er venstrewing, mens sidstnævnte skal slide i feltet og banke nogle kasser ind.
Sidst men ikke mindst købte vi for 14.000 pund den kun 17-årige men meget lovende angriber Nick Hoyte, som også kan spille venstre wing.
En del spillere fik silkesnoren denne sommer. Løntunge Michael Oakes fik Southend gratis, mens følgende etablerede spillere fik ophævet deres kontrakter: Chris Makin, Duncan Ferguson, Danny McIntosh, Philip Dixon og Efe Sodje. Alle tidligere stamspillere, men som ikke havde vist sig værd i den foregående sæson.

Som man kan se af ovenstående billede, kom vi rigtig god fra start og modsat sidste år så lykkedes det os at fortsætte pointudbyttet til længere end august.
Det betød at vi ved indgangen til november lå på en flot fjerdeplads i en liga, hvor placeringerne 1 til 3 sikrer direkte oprykning, mens pladserne fra 4 til 7 giver adgang til play-off kampene til maj.
Jeg havde lavet et par ændringer i startopstillingen og det gav nu bonus. På mål var Mikkel Andersen stadig førstevalg, ligesom Hamill var et sikkert valg som venstreback. Tilgengæld var resten af forsvaret ændret, højrebacktjansen stod Jackson for, centralt spillede Bobby Hassell ved siden af Mazzola, som altså var rykket væk fra sin vante plads på den defensive midtbane, da Lee Sawyer nu oksede rundt her.
Kampe for efteråret 2009

Det viste sig at være en rigtig solid defensiv og her i sæsonens første 18 ligakampe er det lykkedes os at holde modstanderne fra at score i 10 af kampene.
Resten af pladsen i min 4-4-2 diamant formation er besat af unge Nick Hoyte som venstrewing, mens Owens spiller modsat og forrest i diamanten huserer Max Noble, som gang på gang giver angriberne Knights og Hübertz bolde at lege med.
Stillingen ved årets udgang

De sidste par måneder af året bliver ganske opløftende resultatmæssigt, hvilket betyder at vi indtager sjettepladsen i ligaen da 2009 bliver til 2010. Kigger man på stillingen til venstre vil de fortrinsvis mange uafgjorte kampe springe en i øjnene. Ti pointdelinger i 26 kampe er for mange, hvis man - som vi gør nu - skal nære sig forhåbninger om at rykke direkte op. Så vi må gå det nye år i møde med ønsket om flere sejre. Ikke mindst fordi at vores seneste sejr faldt for en måned siden, og de seneste to kampe er blevet tabt. Men alt det kan du nærmere se til ovenfor.



« Seneste Redigering: 24 Dec 2006, 10:17 af Bune » Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #81: 24 Dec 2006, 10:12 »

FORRYGENDE UPDATE BUNE! Dejligt at hører noget igen Opstemt

Fedt med Hübben, Gøgleren, Gyngehesten! Kært barn har mange navne Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #82: 24 Dec 2006, 11:17 »

Dejlig update! Det er da ikke mange mål, du lukker ind. Thumbs Up

Held og lykke med de resterende kampe.
Logged

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #83: 24 Dec 2006, 11:34 »

Stillingen efter 32 kampe

20. februar 2010

Vi har fået en fantastisk start på året og er rykket frem i ligaen, som har budt på ni kampe, og da vi er ude af diverse pokalturneringer har vi ikke dem at bruge kræfter på her i vinterperioden. Det er blevet til fem sejre, og tre uafgjorte - herunder en hæsblæsende 4-4 duel mod Hartlepool - og en enkelt kamp er blevet tabt.
En knægt som vil fremad



Lige inden transfervinduet lukkede i for tre uger siden lykkes det os at få tilgang af to unge spillere. Fra nordirske Portadown kommer, af vores scout anbefalde, angriber Karl Murray, mens vi til forsvaret er blevet forstærket med den unge Ian O'Keefe, som vi betalte Cheltenham 10.000 pund for.
Målmaskinen er i gang hos spillere som Hübertz, Knights og Noble, men især Graeme Owens præstationer her i 2010 er sprunget i øjenene og han har været intet mindre end outstandig i den seneste håndfuld kampe.
Stillingen med fem kampe tilbage





3. april 2010

Den seneste måned har været en streg i regning om vores oprykningsforhåbnin ger, da vi er løbet ind i tre nederlag i de foregangne seks kampe. Der resterer nu fem kampe af sæsonen og vi er otte point efter Cheltenham på tredjepladsen, omvendt kan vi lune os med at vi har seks point ned til Petersborough på ottendepladsen. Netop sidstnævtne hold var dem vi senest tabte til, og derudover blev det til nederlag mod det absolutte tophold Boston og et nederlag til Torquay. Med andre ord var det ni tabte point til de andre hold, som også ligger i toppen af tabellen og kæmper om oprykningen.
7/4 Et skridt i den rigtige retning
To af de tre sejre vi har skrabet til os i perioden blev nogle målorgier, først blev det til 6-3 over Bury og i dag har vi banket Kidderminister med 5-2. Så det er med oprejst pande at vi går de næste fire uger i møde, som vil afgøre vores skæbne for denne sæson.

7. april 2010

Spændingen i toppen af ligaen intensiveres i dag, da vi slår Play-off bejlerne fra Shrewsbury med 2-1, på mål af Nick Hoyte og Knights, mens såvel Cheltenham som Torquay begge taber deres kampe, hvilket pludselig giver os et spinkelt håb om direkte oprykning.
10/4 Skandale indsats
Disse fire kampe byder Port Vale og Grimsby, som begge kæmper for at komme med i slutspillet, en kamp mod Accrington, der kæmper for at undgå nedrykning samt midterholdet Wrexham, så det tegner til i hvertfald tre intense opgør.

10. april 2010

I dag indtræffer intet mindre end en katastrofe i det vi taber til bundholdet Accrington, det eneste som forsøder det bitre nederlag er, at også holdene lige under os taber deres kampe, så vi med tre kampe tilbage har syv points forspring til ottendepladsen, omvendt er der otte point op til tredjepladsen, som dermed realistisk set gled os af hænde i dag.
Slutspilspladsen er sikret



17. april 2010

Vi har en svær hjemmekamp i dag mod Grimsby, som har alt at vinde da de med en sejr vil komme et godt skridt mod en slutspilsplads, hvilket samtidigt vil resultere i, at vores ellers så sikre plads vil begynde at smuldre.
Tilskuerinteressen for mit hold har genindfundet sig i Scarborough og knap 3200 personer er troppet op til dagens brag. Og allerede efter 37 sekunder får de hvad de er kommet for; mål til Scarborough, og hvem anden end Knights er manden bag dét.
Efter en times spil får gæsterne udlignet og stemningen falder lige indtil Poul Hübertz med sit 16. sæsonmål sikrer os de tre point og dermed også en plads i play-offen.
Slutstillingen







1. maj 2010

For nøjagtigt to år siden lagde The McCain Stadium græs til første semifinale om oprykning til League Two, vi spillede 0-0, men vandt senere såvel returopgøret mod Exeter som finalen mod Barnet på Britannia Stadium. Alt det er historie nu, bortset fra at det kan blive næstsidste gang at The McCain lægger græs til en League Two-kamp, hvis vi skulle gå hen og vinde semifinalerne samlet og senere oprykningsfinalen.
Det er sæsonens sidste kamp i den ordinære liga, da vi i sidste uge spillede uafgjort mod Wrexham, så vi kan med en sejr konsollidere os på fjerdepladsen.
Unge Karl Murray har ikke fået mange optrædener siden til ankomst til klubben, men i dag giver jeg en flok reserver chancen og den unge nordirer er blandt dem, som griber den, da han scorer to af vores tre mål i 3-2 sejren og Port Vale.
Dette betyder at vi i semifinalerne skal møde Rotherham, som vi i denne sæson har tabt 0-1 til og vundet 2-1 over.
Men alt i alt en fantastisk præstation, at det er lykkes os at komme med i topstriden af ligaen, hvilket de 3273 fremmødte også på behøring vis hylder spillerne for.
Nu er der ikke andet at gøre end vente de otte dage på at vi skal spille semifinalerne.

Logged

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #84: 24 Dec 2006, 12:30 »

Festlig Scarboroughfan


9. maj 2010

Et hold bestående af Mikkel Andersen på mål, Jamie Hamill, Mazzola, O'keefe og Hassell i forsvaret, Lee Sawyer på den defensive midtbane samt Hoyte og Owens på kanterne og med Max Noble på den offensive midtbane og endelig Knigts og Hübertz i angrebet står kl 15.00 klar til at tage hul på første semifinale mod Rotherham, som lægger græs til opgøret. Knap 10.000 er mødt op for at se kampen, og langt størstedelen udstønner et suk, da de efter 11 minutter kan se Mazzola løbende jublende rundt efter at have sendt bolden i nettet.
Murray på pletten
Tilgengæld er der stor tilfredshed i vores lejr, den varer 28 minutter, for her får værterne udlignet. I pausen opmuntrer jeg spiller og siger de sagtens kan vinde kampen. De har da også spil og chancer til det, men lige lidt hjælper det, når bolden ikke vil ind i modstandernes net. Det vil den omvendt godt i vores, så det hele ender med at Rotherham vinder det første opgør 2-1.


12.maj 2010

Tiltrods for søndagens nederlag er stemningen god i truppen, og en samlet sejr er langt fra utænkelig, og der er stortset og så genvalg til alle startende fra sidst, dog er Knights gledet ud af startopstillingen til fordel for unge Karl Murray.
The McCain Stadium er totalt udsolgt til dagens kamp, og godt båret frem af hjemmepublikum dominerer vi første halvleg, men lige som sidst så udebliver målene - og dog. I første halvlegs overtid bliver Max Noble sendt afsted i et kontraangreb og usvigeligt sikkert scorer han sit 10. sæsonmål og sikrer os en pauseføring på 1-0.
Anden halvleg bliver igen en affære, som vi styrer, men ind vil bolden bare ikke. Vi skal helt hen til 13 sekunder før tid inden det lykkes for at udnytte en af vores mange oplagte målchancer. Og hvem anden end talentet Karl Murray er spilleren bag mål, som sikrer os adgang til oprykningsfinalen på Wembely. Mon ikke han samtidig sikrede sig en plads i hjertet hos mange Scarboroughfans.

22. maj 2010

Dagens finale om oprykning til League One skal udspille sig på Wembley, denne fantastiske kulisse skal være centrum for vores opgør mod Hartlepool, som vandt deres to semifinaler. Sidst vi mødte dem blev kampen 4-4, så der er lagt op til en underholdende forstilling.
De samme elleve fra sidst starter inde, og det skal vise sig at være en fornuftig disposition da Nick Hoyte efter 2 minutter bringer os foran 1-0.
Hartlepool finder dog hurtigt fodfæstet og sætter sig på kampen og har den ene oplagte chance efter den anden, og kun storspil af Mikkel Andersen på stregen forhindrer at vi er bagud med to tre mål efter en halv times spil. Desværre kan han intet stille op i det 35. minut, hvor vi bliver spillet tynde på kryds og tværs og Jon Parkin let og ubesværet kan udligne til pausestillingen 1-1.
De tørre facts

I pausen er jeg oppe på mærkerne og pisker noget gejst ind i spillerne, og det lader til at have virket for de spiller sig op i anden halvleg, og forhindrer modstanderen i, at få scoret yderligere. Desværre får vi heller ikke sendt nogle kugler i kassen, så vi må ud i en halv times forlænget spilletid, som ender målløs.
Dermed er den dybt uretfærdige, men tilskuerevenlige, straffesparkskonkur rence en realitet.
Jeg har allerede inden kampen udset mig hvem, som skal sparke for os, og de har da også trænet i den seneste uge.
De udvalgte er Graeme Owens, Nick Hoyte, Darrel Knights, Poul Hübberts og Max Noble.
Hartlepool lægger ud med at sparke, men må se deres første skyd pareret af Mikkel Andersen. SÅDAN!
Hernæst stepper Owens op til bolden og scorer usvigeligt sikkert. YES!
Hartlepools anden skytte er tydeligvis trykket af presset de allerede er under, og hans skud rammer lige på Andersen. SÅDAN!
Her efter løber unge Hoyte til bolden, men nerverne spiller ham et puds, og skyder forbi mål. ØV!
Tredje gang er lykkens gang for Hartlepools spilllere, da de her får udlignet til 1-1.
Darrel Knights er næste skytte og han scorer usvigeligt sikkert og bringer os foran 2-1.
Hartlepools fjerde mand på pletten må også sande at Mikkel Andersen i dag er så godt som umulig at placere.
Rutinerede Pul Hübertz er vores næste skytte og han får gummiben og skyder lige på modstanderens målmand.
De niende spark kan afgøre kampen til vores fordel, hvis Mikkel Andersen napper skydet, og sørme om han ikke gør det.
VI VINDER, VI ER I LEAGUE ONE!
Spillernes individuelle sæson



Dette er intet mindre end en sensation, alle omfavner hinanden, fansene presser på for at invadere banen, men de nye sikkerhedsforanstal tninger gør det ikke muligt, så vores spillere må tilgengæld ud til dem og juble. En helt igennem uvirkelig og fantastisk sæson er lakket mod en ende, som ingen i sin vildeste fantasi havde forestillet sig for 12½ måned siden hvor vi kæmpede med næb og klør om at undgå nedrykning.

Kæmpe skulderklap til spillerne fra mig, og til mig fra fans, bestyrelsen og tidligere spillere.

Med de ord vil jeg gå på en velfortjent sommerferie og vende tilbage henover sommeren.

Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #85: 24 Dec 2006, 12:49 »

Kanon! Tillykke med oprykningen.
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #86: 25 Dec 2006, 23:13 »

Sådan bune! Rigtig godt klaret og stort tillykke med oprykningen.

Med alle de talenter du har skal du nok få en lovende fremtid, og lad os håbe det bliver i Premier League om et par år.

Og indrøm nu bare at den festlige Scarboroughfan er dig selv Wink
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #87: 26 Dec 2006, 12:38 »

Heps.

Tak for lykønskingerne, nu bliver det spændende i League 1 :-)

Og ja, det er dejligt med en masse unge drenge i truppen - den slags kan jeg jo godt li  Rullende Øjne

Og ja, du har jo set mig BlaZZo, så behøver vel ikke indrømme det er mig iklædt min favoritbeklædning Wink
Logged

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #88: 28 Dec 2006, 17:43 »

     31. august 2010
Af Peter Smith, Scarborough.
Wilkinson

Efter den fantastiske oprykning i foråret proklamerede Scarboroughs manager Niels Bune, at han så sig nødsaget til at hente forstærkninger, for at klare sig i denne sæsons ophold i League One. Dette var helt naturligt eftersom størstedelen af truppen bestod af spillere, som var rykket med op igennem rækkerne fra Bunes ankomst i 2006 og så reservespillere, der
Curtis
var hentet for andre rækker.
Klubbens bestyrelse var også rundhåndede med pengene og lagde en pose med 200.000 pund til indkøb på managers bord.
Her forventede vi så alle at der ville blive hentet rutinerede kræfter til holdet, men i stedet valgte Niels Bune at købe to unge ubeskrevede blad. Man valgte at betale uhyrlige 130.000 pund for den næsten 18-årige Gareth Wilkinson, som hidtil ikke havde spillet seniorfodbold, men kun spillet på Mansfield ungdomshold. Ligeledes kastede man alle kræfter ind på at sikre sig Michael Curtis, som kun lige er fyldt 17 år. Spilleren blev hentet gratis i Barnet, men der går forlydener om at Niels Bune måtte strække sig langt økonomisk for at få Curtis signatur i hus, hvilket blandt andet har resulteret i en voldsom høj ugeløn til spilleren og eftersigende en sign on bonus på 50.000 pund. Tiltrods for Niels Bunes formaninger om at hans scouts har udtalt sig meget rosende om de to unge spillere virker prisen for spillerne meget høj. Endeligt blev en ung centralforsvarer hentet i Millwall for 2000 pund, Dave Watson er den unge løve som manageren kan se et lys i.

Hvor rutinen var manglende ved indkøbene, må man sige at den i høj grad var i centrum, når det drejer sig om de spillere, der har forladt klubben over sommeren.
Stillingen efter seks kampe
Den unge, men faste, højreback John Jackson blev solgt til Shrewsbury for 150.000 - hvilket alt andet lige dog var et godt salg - James Earl blev solgt til Tamsworth for 10.000 pund, Simon Cox røg afsted til Oldham for 3000 pund, mens Stephen Thompson skiftede samme vej dog uden vederlag. Endeligt fik Alex Rhodes og Poun Hübertz ikke forlænget deres kontrakter og er derfor ikke længere at finde i Scarborough regi.

Men man må give Niels Bune at han har fået det bedste ud af sine tropper, som stiller op i den vanlige 4-4-2 diamant formation med Mikkel Andersen i målet, Jamie Hamill og Bobby Hassell på backpladserne, Mazzola og Ian O'Keefe centralt. På midtbanen er Lee Sawyer defensiv styrmand, mens Max Noble og Wilkinson på skift spiller offensivt, og på kanterne løber Michael Curtis og Gareth Owens rundt. I angrebet er Karl Murray udset til at være fast mand ved siden af målmaskinen Darryl Knights.
Disse tolv spillere har gjort det så godt at de efter seks kampe i den svære League One indtager en flot fjerdeplads. Set i lyset af, at de for fjerde år i træk er udset til at ende sidste i deres liga, er det meget imponerende, og især når det indtil videre allerede er blevet til sejr over et hold som Crystal Palace.
Det bliver spændende at følge holdet gennem efteråret og vinteren.
Logged

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Scarborough Football Club
« Svar #89: 28 Dec 2006, 18:40 »

EXCLUSIVE

27. december 2010

Af Martin Wright

Den ellers så pressesky Scarboroughmanager Niels Bune har valgt at give et af sine sjældne interviews til os her på Evening News, hvilket vi er meget tilfredse. Efter kampen på boxing day satte vi os tilrette i Scarborough Football Clubs lounge og fik en snak med manager om livet i klubben, spillet og fremtiden.
Stillingen pr 26.12.10

I dag(i går. red) spillede i så sæsonens 23. kamp, hvilket indikerer, at I er halvvejs igennem sæsonen, er du tilfreds med indsatsen indtil videre?

Jeg vil næsten sige kan man være andet, når man som oprykker ligger på sjettepladsen, og dermed indtager den sidste plads, som sikrer adgang til oprykningsspillet?

Det kan man vel godt, hvis ens målsætning var en direkte oprykning, du har altid været kendt for ikke at udtale dig offentligt om holdets målsætning, er det fordi I ikke har en?

Selvfølgelig har vi en målsætning, men jeg har aldrig set nogen særlig grund til at udbasunere det ene eller det andet, jeg tager løbende i pressen, hvordan jeg forventer slagets gang, ikke sandt? Eksempelvis når jeg svarer på dine og dine kollegaers spørgsmål om forventninger til forstående kampe. Men jeg kan roligt sige, at vores målsætning ikke har været at rykke op i år, men sker det, vil vi kun tage det som en cadeau for den gode træning og taktik som vores spillere er underlagt.

Ja, du har jo altid været utrolig vedvarende når det gælder til din 4-4-2 formation.


Ja det er rigtigt, bortset for to år siden, hvor vi i en halvsæson spillede mere defensivt for at redde skindet i League Two så har jeg helliget mig en taktik, hvor der er en god balance mellem de defensive forpligtigelser og de offensive dyder. Og jeg synes som sådan at de resultater og oprykninger der har fundet sted i klubben beviser at taktikken ikke fejler noget, ligesom klubbens trænere står for en solid træning, hvilket du jo kan se på at man spillere slår til, når de rykker en division op.

Du taler om spillere, hvem har imponeret dig mest i denne halv sæson?

Der er mange, som virkelig har gjort sig bemærket indtil videre. Mikkel Andersen må jeg sige har overrasket mig. Han har nogle fantastiske spidskompentencer og er utrolig stabil, derudover har han medvirket stærkt til, at vi indtil videre har holdt modstanderne fra at score i seksten kampe indtil videre.
Men ellers har en spiller som Nick Hoyte virkelig lyst op, han var oprindeligt udset til at starte på bænken, men Karl Murray og Darryl Knights har været plaget af skader i efteråret, så han greb chancen da han blev brugt som erstatning, og er nu fast mand og har scoret 13 mål indtil videre i sæsonen.
Men ellers har en spiller som Mazzola selvfølgelig imponeret mig, en håndfuld mål og altid bumsolid bagude. Owens fortsætter de gode takter som oplægger, hvilket Knights har nydt godt af. Og så må man ikke glemme unge O'Keefe som i forsvaret hver dag bliver bedre og bedre ved at lære til sig fra Mazzola.
Stillingen pr 26.12.10

Jeg bider mærke i at du hverken nævner Michael Curtis eller Gareth Wilkinson

Det gør du? Men det er da af den grund at de er henholdsvis 17 og 18 år og som sådan ikke købt med det for øje at de skal være stamspillere fra nu og her. Wilkinson er et kæmpe talent, måske nok det største, som har været i Scarborough nogensinde, og han skal have tid til at udvikle sig, så han træner intenst og udvikler sig der, og får så nogle slutminutter på den offensive midtbane i ny og næ, når Noble er kørt træt.
Curtis er en gudsbenådet tekniker og lynhurtig, og hans tid skal nok komme, men han må indstille sig på, at der nok vil gå et halvt til et helt år, før han vil have en fast plads på holdet. Men fortsætter han den udvikling han er inde i, så er der ingen tvivl om, at vi har at gøre med en mand, som de næste mange år kan spille på Scarboroughs førstehold.

Jeg fornemmer altså du ser lyst på fremtiden?

Absolut. Vi har nogle fantastiske unge spillere. Bortset for Bobby Hassel på 30 år, så er alle spillere 24 år eller derunder, og med profiler som Andersen, O'Keefe, Mazzola, Sawyer, Wilkinson, Curtis, Hoyte, Knights og Murray i truppen så vil det her hold før eller siden rykke yderligere op i divisionerne. Om det bliver i år er svært at sige, det bliver vanskeligt for os, men kan vi undgå for mange skader i en kæde på samme tid, så burde det været muigt for os, at vi kan spille med op pladserne fra tre til seks frem til slutningen af april.

Med de ord afsluttede Niels Bune interviewet og forlad lokalet.
Det bliver spændende at se hvordan de første fire måneder arter sig for Scarborough Football Club, som dog ligner et hold, som allerede halvvejs har sikret sig overlevelse i ligaen.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010