home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 328 Gæster Online.

Indlæg: 1132743 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2024
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #25 Mission Impossible - Hvidovre IF FM24
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: #25 Mission Impossible - Hvidovre IF FM24  (Læst 4962 gange)
Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#22 Mission Impossible - Hvidovre IF FM24
« Svar #30: 04 Nov 2023, 11:16 »

Maj og juni 2025


Så har vi snart indhentet på mine manglende opdateringer. Ligaen skulle afgøres eller det vil sige færdigspilles for vores synspunkt og så ventede den største kamp siden 80erne for klubben.

I ligaen gik det mere eller mindre som ventet med nederlag til Brøndby x 2, FCN og FCK. Vi kunne dog hævne nederlaget mod AGF og satte dem fuldstændig på plads med en meget fortjent 4-1 sejr. Det sidste opgør mod FCM var en dødkedelig 1-1ér.



Nu til den største kamp i ca. 40 år for klubben. Spillerne var meget nervøse og det kunne ses i starten, hvor vi havde svært ved at tage kontrol over kampen. Det lykkedes dog ca. halvvejs inde i første halvleg, men de chancer vi skabte kunne vi ikke omsætte til mål. I løbet af 2. halvleg kom OB mere med i kampen. Det var tydeligt deres form og moral var bedre ind vores og på 10 gyldne minutter var de foran 2-0. Vi pressede og pressede for at komme tilbage i kampen men fik først reduceret meget sent. I tillægstiden havde vi flere muligheder for at skabe store chancer, men vi manglede kvalitet i de afgørende momenter





Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#23 Mission Impossible - Hvidovre IF FM24
« Svar #31: 04 Nov 2023, 16:23 »

Preseason 2025/2026


Der har været godt gang i svingdøren i preseason



Udover ovenstående afgange har Grecko og Iljazovski forladt klubben på fri transfer og Papuga er smutter på lån hos AB.

Her kommer en "kort" gennemgang af de mange signings:

Busk er hentet ind for at give Djukic konkurrence om pladsen.


Vinderslev er kommet til for at forstærke vores centrale midtbane. Han har været fast starter i SønderjyskE i mange år


Jacob Andersen ser ud til at være en spændende højre back, som kan give Lykkegaard kamp til stregen om spilletid


Joachim Rothmann er hentet for at være backup til Branajac. Primært hentet fordi han er dansk og mine scouts var ret vilde med ham.


så kommer vi til klubbens største transfer nogensinde Maurice Krattenmarcher. Ham tror jeg ikke vi for lov til at holde på sælig længe.


Til sidst har vi hentet et monster af en forsvarspiller fra Lyon akademiet og tidligere Liverpool spiller. Han kan også blive svær at holde på.


Vi jagter fortsat enten en ny central midtbanespiller eller forsvar for at truppen er fuldendt, men budgetterne er ved at være brugt.

Selve træningskampene forløb ganske som ventet og nu står FCK og venter i første kamp.
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#24 Mission Impossible - Hvidovre IF FM24
« Svar #32: 07 Nov 2023, 22:18 »

Grundspil 2025-2026


Jeg har valgt at skrue ned for opdateringer, så her kommer grundspillet samlet  Smiley

Vi startede sæsonen fantastisk ud med vores 433 taktik, hvor vi bl.a. udspillede FCK 2-0 hjemme og Brøndby 0-3 ude. Vi skulle faktisk helt 7 kampe hen før vi støtte ind i et nederlag. Her blev vi så også sat godt og grundig på plads af AGF. Nederlaget skabte en mindre resultatmæssig krise, da vi stod uden sejr 6 kampe. Taktikken begyndte at svigte lidt, hvilket kulminerede med FCM satte os fuldstændig til vægs lige inden vinterpausen i pokalen.



I vinterpausen tilknyttede vi en ny angriber med idéen om at vi ville forsøge os med 2 versioner af 4222 systemet. En hvor vi holder alle 4 offensive spillere centralt og en hvor vi skubber de 2 offensive midtbanespillere ud på kanterne.







Begge nye taktikker fungeret rimeligt i træningskampene, så de erstatter den spejlvendte taktik og den defensive taktik (denne lykkedes ikke rigtig mere). Vi rotere nu mellem de 3 taktikker relativ succesfyldt med kun et nederlag efter vinterpausen.



Vi har for 2. år i træk sikret os mesterskabsspilet, så det bliver spændende om vi kan præstere lidt bedre ind sidste sæson.



Årets nye kuld af ungdomsspillere er bedre ind tidligere, men der ikke nogen jeg tænker med sikkerhed bliver førsteholdsspillere

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#25 Mission Impossible - Hvidovre IF FM24
« Svar #33: 08 Nov 2023, 21:28 »

Mesterskabsspil 2025-2026


Det gik noget bedre denne gang i mesterskabsspillet hvor vi bl.a. fik hævnet vores miserable pokal exit mod FCM





Det imponerede resultat gjorde vi skulle ud og spille Europa playoff mod nr. 1 fra nedrykningsspillet. Det skulle naturligvis være naboerne fra Brøndby.



Sæsonens stats for truppen viser hvorfor jeg forventer det bliver svært at holde på vores nye kroat og Krattenmarcher, da de om nogen virkelig har steppet op i mesterskabsspillet.



Jeg sætter nok savet på pause for nu måske et endeligt punktum, da det faktisk er en fin afslutning med muligheden for europæisk bold. Udover det så har jeg efter projekt Vaduz og Lietctenstein i et form for Build A Nation save, da jeg er faldet over en database opdatering, der tilgodeser den del af ligasystemet hvor de "dårligere" Liecthensteinske hold befinder sig. Herunder Vaduz´ andet hold. En lille fordel i en ny mission impossible  Rullende Øjne Håber nogen vil følge det save også  Opstemt
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010