home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Sep 2024, 14:55 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
22 Jul 2024, 19:16 Arsrea Blogs #5 - Kongeblå Revoluti...
Antal Registrerede Brugere: 23402
  0 Brugere, 389 Gæster Online.

Indlæg: 1132870 over 31374 Emner
Nyeste Bruger: lisataylor123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2024
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  FM24 - Broen13's Journeyman
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: FM24 - Broen13's Journeyman  (Læst 28060 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM24 - Broen13's Journeyman
« Svar #60: 07 Nov 2023, 13:12 »


Der er nok et behov for at jeg lige forklarer, hvorfor jeg nu har valgt at skifte til en klub der ligger under Jarun i tabellen, og derudover er inde i en rigtig træls periode.

Det er sådan at Jarun var rigtig svære at trække trænerkurser ud af, og det siger sig selv, at jeg - for at opfylde egne mål om at blive verdens bedste manager - bliver nødt til at udvikle mig i den retning. Varazdin var klar med den helt store pengepung, og jeg kunne få hvad jeg pegede på, herunder kurser, faciliteter og netværk. Så siger jeg ikke nej!

Derudover er Varazdin et hold, der har spillere til meget mere, samt har været meget mere i de seneste par sæsoner, så jeg tror på jeg kan få vendt skuden og undgå nedrykning!


Det betyder at jeg forlader Jarun, men heldigvis et godt sted, da de jo i hvert fald ikke ligger sidst, eller er tæt på at gøre det.

En smuttur på 88 km. nordøst for Jarun (Zagreb), og jeg er nu landet i mit eget hjem - der er nu råd til at bo et ordentligt sted, og ikke blot overnatte på kontoret:

Bedst præsterende Jarun-spiller (jeg elsker en god personlighed):

Bedste Jarun-regen siden jeg startede i klubben:

Klubbens (og rækkens) topscorer:

Ja, han er en stor og stærk targetman - hvem elsker ikke det?!

Min manager-profil indtil videre (næste trænerkursus påbegyndes så snart jeg tager over i Varazdin):

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM24 - Broen13's Journeyman
« Svar #61: 07 Nov 2023, 15:43 »


Det starter skidt med allerede at ryge ud af en turnering i første kamp i spidsen af klubben, men for at være helt ærlig var det helt fortjent, og det var egentlig OK - så kan vi koncentrere os om at præstere i ligaen - hvilket vi gjorde relativt hurtigt:

To gode resultater der trækker os væk fra den akutte fare for nedrykning:
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM24 - Broen13's Journeyman
« Svar #62: 07 Nov 2023, 19:32 »


Første transfervindue i min nye klub, og der skulle ryddes op! Der var meget overflødig spillermateriale, så ud er gået en hel del:

Der er selvfølgelig også hentet lidt ind. En forsvarsspiller på 203 cm med 20 i springrækkevidde, et ungt talent, og en backup på højre back, som også kan spille venstre, hvis der er behov for det:

Vores resultater i januar har været af høj høj klasse:

Specielt kampen mod de aktuelle nummer 1 var helt uovertruffen (fedt at vide at AI også kan blive FM'et - 3 skud = 3 mål)!

Vi er nu hvor jeg håber på at ende - meget kan selvfølgelig ske endnu:
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM24 - Broen13's Journeyman
« Svar #63: 08 Nov 2023, 09:59 »


Et par spillere mere har forladt klubben:

Vi er inde i en stime af en anden verden! Jeg er ovenud lykkelig! Eneste problem er at kun to af de mål er scoret af en angriber…

Vi trækker fra nummer 5 og er kommet tættere på Dinamo:
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM24 - Broen13's Journeyman
« Svar #64: 08 Nov 2023, 12:14 »


Næste trænerkursus er allerede igangsat - DERFOR skiftede jeg klub!

Første nederlag i ligaen, men vi kom stærkt retur i en total vanvidskamp! Jarun fik bøllebank på eget græs. Fortsat kun én angriber der scorer (dog fire mål i tre kampe):

Jeg drømmer om bronze!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM24 - Broen13's Journeyman
« Svar #65: 09 Nov 2023, 08:22 »


Efter en laaang dagsrejse til Parken og hjem i går, skulle det blive godt at komme tilbage på rette spor, efter et skuffende resultat (VAR dur ikke til andet en offside og om bolden er ude - i min optik)..

Det blev dog til nogle lidt underlige resultater - jeg føler der går lidt for meget gummiben i spillet efterhånden som vi kommer tættere på podiet:

Dinamo har slået hul, og det virker til vi er rimelig alene om 4. pladsen. Årets mester er allerede kåret med 17 points forspring med 3-4 kampe tilbage:
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM24 - Broen13's Journeyman
« Svar #66: 09 Nov 2023, 12:13 »


Spillerne er vidst gået på ferie… En helt igennem forfærdelig måned for Varazdin:

Det endte dog alligevel med en 4. plads og Europa igen til næste år (selvom det "kun" er Europa Conference League). Gorica formåede at vinde over nummer 2 i den næstbedste række, og forbliver derfor i den bedste række:

Til sammenligning er Varazdin bare en meget større klub med bedre faciliteter, større økonomi og bedre spillermateriale:
« Seneste Redigering: 10 Nov 2023, 08:54 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM24 - Broen13's Journeyman
« Svar #67: 10 Nov 2023, 08:54 »


Min personlige udvikling fortsætter ufortrødent  - jeg er ovenud lykkelig for mit klubskifte!

Og endnu mere nu - sidste års topscorer kommer til Varazdin sammen med ham der lavede absolut flest assists for Jarun:
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM24 - Broen13's Journeyman
« Svar #68: 13 Nov 2023, 08:44 »


Efter en lille pause fra computeren, har jeg nu endelig igen fundet tid til at spille lidt FM. Den tid er gået på at få gjort os klar til den kommende sæson, hvor vi - forhåbentligt - kan gøre det endnu bedre end den netop afsluttede sæson.

Første punkt på dagsordnen er at sikre at vi har det bedst mulige hold til at klare os mod det store hold, så der er hentet lidt forskelligt ind.

Størst forventninger har jeg klart til Daniel De Silva og Aldo Florenzi, hvor sidstnævnte netop er blevet kåret som årets spiller i Serie B. Giannis Michailidis er en stor, stærk, venstrebenet midterforsvarer, som jeg virkelig glæder mig til at se som en mur i forsvaret!

Hvor der ryger spillere ind, må der selvsagt også nogle ud, og det er heldigvis sket med fornuftig profit for en klub af Varazdins størrelse.

Både Durasek og Elezi spillede på den centrale midt sidste år, så jeg håber på at Aldo bliver god! Sego og Koyalipou var ligeledes førsteholdsspillere, og Lucic stod på mål det meste af sæsonen, men er blevet 33 og der er et ungt talent i klubben jeg hellere vil bruge.

Jeg må erkende at den store udskiftning måske nok var lige en tand for meget - det har i hvert fald været en blandet pose slik her til at starte med. Desværre et tidligt exit i Europa, men de havde nu et ret godt hold:
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM24 - Broen13's Journeyman
« Svar #69: 13 Nov 2023, 11:45 »


Det er blevet til en enkelt tilgang i denne måned - et ungt talent, som jeg vurderer kan gøre sig på venstre back om et par år:

Resultaterne er fortsat svingende, og som det ses har jeg ændret opstilling, i håbet på en effekt. Vi scorer i hvert fald mere!..

De blandede resultater holder os heldigvis nogenlunde indenfor rækkevidde af Europa:
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM24 - Broen13's Journeyman
« Svar #70: 13 Nov 2023, 14:42 »


Lidt flere tilgange, og én af dem som helt sikkert ikke bør være ukendt for det fleste. Doucoure er godt nok en ældre herre efterhånden, men hans egenskaber fejler intet. Han er bragt ind for at styrke midtbanen. Aliyu er 18-årig, en 195 cm høj angriber (som desværre har 9 i hurtighed og styrke, men det arbejdes der på), og Aliji er ligeledes 18 år og har acceleration 18, og hurtighed 16 - jeg satser på han bliver god at have til at sætte i angrebet i løbet af sæsonen!

Den ændrede taktiske tilgang ser ud til at have båret frugt - det var i hvert fald en noget bedre måned end tidligere! Doucoure scorer i sin debutkamp:

Vi har nu fået lidt bedre fast i de øvrige topplaceringer, hvis man lige ser bort fra Dinamo på 1. pladsen:
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM24 - Broen13's Journeyman
« Svar #71: 14 Nov 2023, 07:42 »


En næsten perfekt måned, kun med en enkelt skuffelse hvor vi taber til Rudes fra den næstbedste række. Rijeka er bare et godt hold:

Det går RIGTIG godt lige nu - Dinamo har smidt masser af point i denne måned!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM24 - Broen13's Journeyman
« Svar #72: 14 Nov 2023, 10:53 »


Karma… Dinamo er gode.. Heldigvis kom vi godt igen i de efterfølgende kampe:

Det ser godt ud efterhånden!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM24 - Broen13's Journeyman
« Svar #73: 14 Nov 2023, 14:26 »


JA TAK!

Det går godt - 19 kampe uden at splle uafgjort, det vidner også lidt om hvilken type fodbold vi paraktiserer = ALT ELLER INTET - desværre går det også godt for både Dinamo og sidste års mestre fra Osijek:
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM24 - Broen13's Journeyman
« Svar #74: 15 Nov 2023, 07:40 »


Lidt flere handler - Salifou er backup på midtbanen,og de to andre er unge talenter:

Den tidligere anfører ville prøve noget nyt, og fik ikke mere spilletid, så afsted med ham:

Jeg nyder min tid her i klubben!

To træningskampe og to i ligaen - vi brager masser af mål ind, men forsvaret er til tider hullet som en si:

Vi henter lidt i toppen, både på Dinamo og Osijek:
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010